quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn reactie was wellicht wat overtroken maar ik baal soms echt van het gezeik![]()
Nieuwe cos is klaar, simpeltje, maar hij is er
[COS#2993] getting laid
quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
vervolg van
DGK[COS#2992] Lieke versus Huub part zoveel.
Wie gaan het meemaken vannacht:
Amanda - Brian : waarschijnlijk
Huub - Lieke : onmogelijk
Luc Selene : zou kunnen
Meerdere opties: Niet aanwezig.
Zwak OPje, I know, maar we gaan weer verder
Misschien wordt die kut-Flens, wie dat ook mag zijn, die grote bek van Huub ook een keer zatquote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Waarom is kut-Flens vanavond boos geworden op Huub? Wat is dat voor achterlijks?
Ik lees er vrij weinig over terug.
Denk niet dat deze iemand op zich laat kruipen in de kooi.quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
vervolg van
DGK[COS#2992] Lieke versus Huub part zoveel.
Wie gaan het meemaken vannacht:
Amanda - Brian : waarschijnlijk
Huub - Lieke : onmogelijk
Luc Selene : zou kunnen
Meerdere opties: Niet aanwezig.
Zwak OPje, I know, maar we gaan weer verder
Thanx Ruud, niks met je TT.quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Waarom is kut-Flens vanavond boos geworden op Huub? Wat is dat voor achterlijks?
quote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ho ho riri, 'dat soort schelden' is wel te verklaren. Ik weet ook wel dat ze veel over zich heen heeft gehad en ik heb vaak genoeg gelezen hoe jij dat , terecht in mijn ogen, verdedigd hebt, maar ze is nu op een puntje aangekomen dat ze de eer aan zichzelf moet houden en met opgeheven hoofd dat hok moet verlaten in plaats van zich op te laten fokken om daar nog gestoorder te worden dan ze nu al is: stress, stressuitslag kotsen enz. Naar huis ermee en alles weer op een rijtje krijgen, dat lijkt mij het beste voor haar.
Sorry Ruud.....was even wegquote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie over 'dat laag gedrag' van riri..........
de vorige popo was voor mijn gevoel nog helemaal niet zo lang geleden... normaal zit er toch 5 weken tussen.. ik ga het zo even uitzoeken in de cossenquote:Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ? De popo is altijd begin van de maand toch
Och die grote bek van Huub heeft anders wel de kassa la doen rinkelen meerdere malen. Kon Flenskut in ieder geval met een gerust hart weer een paar weekies naar d'r werk toe.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien wordt die kut-Flens, wie dat ook mag zijn, die grote bek van Huub ook een keer zatgenoeg, is genoeg ook voor kut-Flensjes
Teveel camerabewust? Nou, ook zij vergeet de camera's wel eensquote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef Py het volgende:
[..]
Denk niet dat deze iemand op zich laat kruipen in de kooi.
[ afbeelding ]
Niks aan toe te voegen N.A.quote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Och die grote bek van Huub heeft anders wel de kassa la doen rinkelen meerdere malen. Kon Flenskut in ieder geval met een gerust hart weer een paar weekies naar d'r werk toe.
en daar hebben meer dames in meer of mindere mate last van daar.quote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teveel camerabewust? Nou, ook zij vergeet de camera's wel eens![]()
[ afbeelding ]
Morgen of woensdag zou de uitslag wel zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
[..]
de vorige popo was voor mijn gevoel nog helemaal niet zo lang geleden... normaal zit er toch 5 weken tussen.. ik ga het zo even uitzoeken in de cossen
Kom erop terug... heb ik gelijk ff wat te doen.
dat was de vraag niet...de vraag was waarom kut-Flens tegen Huub tekeer was gegaan. Ook dit soort mensen worden het denk ik wel eens zat.quote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Och die grote bek van Huub heeft anders wel de kassa la doen rinkelen meerdere malen. Kon Flenskut in ieder geval met een gerust hart weer een paar weekies naar d'r werk toe.
Het moest trouwens boos zijn, zie hierquote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Geeft niks riri, Soms komen posts uit een welgemeende opmerking recht uit het hart, wat anderen tegen de borst stuit. Maar ik heb later wel aangegeven waarom, en daar sta ik nog steeds achter. Lieke kan die hut niet winnen en daarom moet ze gaan beseffen dat het beter is te nokken dan daar te blijven. Is het beste voor haar zelfquote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
[..]
Sorry Ruud.....was even weg
Hou gewoon niet van dat schelden...irriteer ik me in dat huis ook zo aan...tis zo makkelijk en blijkbaar zo moeilijk om normaal met elkaar een discussie te voeren.
Net zoals vanmiddag dat ik zei...het lijkt wel een spel waar alleen maar domme mensen kunnen winnen.
En...het is net als in de normale wereld...echt luisteren naar elkaar kunnen ze niet.
Omdat Kutflensjes nou eenmaal zo doen, ze kunnen niet andersquote:Op maandag 10 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
dat was de vraag niet...de vraag was waarom kut-Flens tegen Huub tekeer was gegaan. Ook dit soort mensen worden het denk ik wel eens zat.
Nou vergeten? je gaat toch niet in je blote doos lopen in een doorschijnende nachtjapon in een huis met enorm veel camera's en waar je net een paar dagen (week) bent?quote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teveel camerabewust? Nou, ook zij vergeet de camera's wel eens![]()
[ afbeelding ]
Om je een beetje op weg te helpen: Huub zei dat Lieke wel de protocollen volgde (lees doen wat Flens zegt).quote:Op maandag 10 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
dat was de vraag niet...de vraag was waarom kut-Flens tegen Huub tekeer was gegaan. Ook dit soort mensen worden het denk ik wel eens zat.
dat geldt dus dan ook voor kut Huubjesquote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Omdat Kutflensjes nou eenmaal zo doen, ze kunnen niet anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |