Je bedoelt dat je ook echt twee llosse powerchords speelt wanneer je in GP in klikt?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe de fuck schrijf je dan je nummers als je het tijdens het schrijven niet kan horen??
Was meer in het algemeen bedoeld, hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Aresdreams het volgende:
witch, dat kan ik ook, maar ben er soms gewoon te lam voor
gister nog wat gekookt gehad...
aardappel stukjes met scheel en gekruid, met kip fillet blokjes, waar ik champions bij gegooid had en wat boontjes, smaakte niet verkeerd
Hela curry dan wel, andere neem ik niet serieusquote:Op donderdag 13 december 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Echte mannen kunnen koken..
Heerlijk, zo'n grote lap rauw vleesch op het vuur smijten, kruiden erover heen en terwijl je "arrr!" en "rooaarr!!" roept (de oerman in je), braad je het dood stuk beescht tot perfectie om het erna al genietend te consumeren tesamen met gebakken aardappeltjes en een pul bier!
En curry heerscht ook!
Hoezo, houd je niet van biefstuk?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hela curry dan wel, andere neem ik niet serieus
Deze man wil ik volgen!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, heeren, daar hebben wij kerels van stavast geen moeders of vriendinnen voor nodig! Nee, wij kloeke, stoutmoedige mannen zijn autonoom en voorzien in onze eigen levensbehoeften! Vleesch, bier en gitaar! Harrrr!!!
Nee, niet echtquote:Op donderdag 13 december 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, houd je niet van biefstuk?.
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Echte mannen kunnen koken. [afbeelding].
Heerlijk, zo'n grote lap rauw vleesch op het vuur smijten, kruiden erover heen en terwijl je "arrr!" en "rooaarr!!" roept (de oerman in je), braad je het dood stuk beescht tot perfectie om het erna al genietend te consumeren tesamen met gebakken aardappeltjes en een pul bier!
En curry heerscht ook!
Ja, heeren, daar hebben wij kerels van stavast geen moeders of vriendinnen voor nodig! Nee, wij kloeke, stoutmoedige mannen zijn autonoom en voorzien in onze eigen levensbehoeften! Vleesch, bier en gitaar! Harrrr!!!
Ik zeg maar een ding: DGDGBD.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef Gertdh het volgende:
Ik heb laatst een slide gekocht (leek me wel interresant:P)
weet iemand mischien wat leuke bluesy nummers om te spelen
(behalve in my time of dying en freebird)
bij voorbaat dank!
ik bevestigde alleen maar dak man benquote:Op donderdag 13 december 2007 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was meer in het algemeen bedoeld, hoor..
Met een slide moet je zeker op een open-D tuning gaan zitten. Dan zit je voor heel veel bluesnummers alvast in de goede tuning.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef Gertdh het volgende:
Ik heb laatst een slide gekocht (leek me wel interresant:P)
weet iemand mischien wat leuke bluesy nummers om te spelen
(behalve in my time of dying en freebird)
bij voorbaat dank!
Vleesch is zooooo 10.000 BCquote:Op donderdag 13 december 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Echte mannen kunnen koken..
En curry heerscht ook!
Die curry is net het enige dat van mij achterwege mag blijven.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hela curry dan wel, andere neem ik niet serieus
Curry Heerscht... maakt alles lekker,... zelfs de doperwtjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die curry is net het enige dat van mij achterwege mag blijven.
Ja, ik kom daar (5km verder) veel vaker dan bij mij in het dorp... Bij mij in het dorp moet je bejaard zijn om een café binnen te komen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Met de trein naar de stamkroeg
als je er een weet, laat me ff weten, m'n vader zocht ook nog zoiets...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
maar niemand hier die een goede converter weet om midi te converteren naar wav/mp3?
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Curry Heerscht... maakt alles lekker,... zelfs de doperwtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |