Hier raak je de kern van de discussie.quote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef Happel het volgende:
De smaak van de gemiddelde Nederlander is echt droevig te noemen.![]()
inderdaad, al wordt het tijd dat Gorki er ook eens inkomt ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef Remzz het volgende:
Eva de Roovere met Fantastig toch is zo'n mooi nummer terecht dat die er in staat
Op deze pagina drie users die op Hurt van Johnny Cash hebben gestemd. Als dit een greep zou zijn uit alle stemmers, snap ik werkelijk niet waarom die plaat niet in de top 2000 staat. Ik vertrouw radio 2 voor geen meter.quote:Op maandag 17 december 2007 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik concludeer een enorme verloedering van de lijst:
Veel jaren 90 shit erin(britney spears, spice girls etc.)
Maar wat ik niet begrijp: hoe kan bijv alizee met moi lolita ineens binnenkomen op 1300 nog wat. DIe wordt bijna nooit meer gedraaid, en die is ook niet ineens populair ofzo. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat radio 2 de top 2000 gewoon zelf invult.
Welke dan, ? jou nummer 1quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben overigens zo'n typische zuurpruim die niet heeft gestemd. Mijn nummer 1 mag namelijk niet eens op de radio gedraaid worden.
Ik heb er ook op gestemt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Op deze pagina drie users die op Hurt van Johnny Cash hebben gestemd. Als dit een greep zou zijn uit alle stemmers, snap ik werkelijk niet waarom die plaat niet in de top 2000 staat. Ik vertrouw radio 2 voor geen meter.
quote:
Hoeveel is 'heel wat'? Als je die 'heel wat' optelt bij de users in dit topic, dan lijkt het me wel kansrijk dat zo'n nummer in de lijst had moeten staan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ken ook heel wat mensen die voor Hurt hebben gekozen.
En tuurlijk wordt er heel wat gefilterd. Zomaar ineens komt The Clash met hun vlaggenschipnummer uit het niets binnen. Right...
In combinatie met de lijstjes van bovengenoemde users lijkt me dit voldoende grond om te kunnen concluderen dat we belazerd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Nou ja, heel wat... Toch wel een stuk of 7-8
Maar dat nummer is toch best populair in veel lagen van de bevolking, helemaal na die Nike-reclame
Nike-reclame???quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Nou ja, heel wat... Toch wel een stuk of 7-8
Maar dat nummer is toch best populair in veel lagen van de bevolking, helemaal na die Nike-reclame
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In combinatie met de lijstjes van bovengenoemde users lijkt me dit voldoende grond om te kunnen concluderen dat we belazerd worden
YouTube er maar eens op. Mooie reclame wel, in zwart-wit met lijdende sportersquote:
ik meen mij van een aantal jaren geleden te herinneren dat de nr 2000 rond de 150 stemmen had.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In combinatie met de lijstjes van bovengenoemde users lijkt me dit voldoende grond om te kunnen concluderen dat we belazerd worden
Kijk, dat is info waar je wat mee kan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik meen mij van een aantal jaren geleden te herinneren dat de nr 2000 rond de 150 stemmen had.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Kijk, dat is info waar je wat mee kan.
Puur op het gevoel zou ik zeggen dat 'Hurt' dat wel heeft gehaald. Maar het blijft giswerk natuurlijk.
heb het nog even nagezocht op de site van radio 2quote:Hoeveel punten hebben de nummer 1 en de nummer 2000 in de Top 2000?
In de Top 2000 van 2004 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150
Idd leuk nummer, maar is uit 2007 en dus wat mij betreft onterecht. Volgend jaar pas zou het nummer welkom moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef Remzz het volgende:
Eva de Roovere met Fantastig toch is zo'n mooi nummer terecht dat die er in staat
Karma Police van Radiohead is nog veel vaker genoemd hier en zie daar... ook die ontbreekt... Des te opmerkelijk erbij vind ik de hoge binnenkomsten van Creep en Street Spirit....quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hoeveel is 'heel wat'? Als je die 'heel wat' optelt bij de users in dit topic, dan lijkt het me wel kansrijk dat zo'n nummer in de lijst had moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |