hehe inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.
Zorg er wel voor dat je genoeg hebt geslapen, want na 2 uurtjes slaap zal zo'n lamp ook niet veel helpen natuurlijk
Slaap ook rustig met gordijnen openquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook de gordijnen dicht doen
een lamp in de morgen is een dag zonder zorgen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.
Zorg er wel voor dat je genoeg hebt geslapen, want na 2 uurtjes slaap zal zo'n lamp ook niet veel helpen natuurlijk
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo had ik eerst een lamp van 75 wat naast mn bed staan. wakker ging smorgens af.
in plaats dat ik op de wekker druk zet ik die lamp aan. recht in mn gezicht
was ook gelijk wakker
nou ik ben blij dat de zon smiddags pas op mn balkon staat zomers. het wordt er erg warm nlquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Slaap ook rustig met gordijnen open
Heb dan wel een screen voor me raam hangen en donkere gordijnen maar dat helpt niet echt als het hartje zomer is en de zon volop schijnt![]()
* lynda kan overal en op elk tijdstip zonder problemen slapen:P
+ een sms-ende vriendjequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weer![]()
Waarom had ik ook alweer vier wekkers 's ochtends aanstaan?
jah volgens mij ging hij zo jahquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een lamp in de morgen is een dag zonder zorgen ?
of ging ie nou anders hahaha
Dank u dank u!quote:
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat de zon smiddags pas op mn balkon staat zomers. het wordt er erg warm nl
Je hebt ook nog je menselijke wekker nog hequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weer![]()
Waarom had ik ook alweer vier wekkers 's ochtends aanstaan?
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..
Reken daar ook nog even ramen van 4 meter breed bij :p
Daarom heb ik ook een screen, houd een hoop warmte buiten..
Kost wat maarja!
ik heb spiegelfoliequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..
Reken daar ook nog even ramen van 4 meter breed bij :p
Daarom heb ik ook een screen, houd een hoop warmte buiten..
Kost wat maarja!
Jij bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.
(vooral handig als je met je verrekijker voor het raam staat om naar mensen
bij de IKEA te bekijken)
precies dat heb ik ook. ik heb alleen een speeltuin voor me deurquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.
(vooral handig als je met je verrekijker voor het raam staat om naar mensen
bij de IKEA te bekijken)
wees blij dat je geen goeiemoggel zeiquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge kom ik net ff het magazijn in. Moest even printpapier halen en wist niet waar dat lag. Dus vraag het even. Gevonden maar dacht dat het geel papier was..zeg ik dat tegen die jongen. Ineens ontzettend arrogant doen. Echt die jongen die is nie wijs ofzo..
het bekende stagiaire pesten gedrag .....quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge kom ik net ff het magazijn in. Moest even printpapier halen en wist niet waar dat lag. Dus vraag het even. Gevonden maar dacht dat het geel papier was..zeg ik dat tegen die jongen. Ineens ontzettend arrogant doen. Echt die jongen die is nie wijs ofzo..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat je geen goeiemoggel zei
aah met oog op dat teletekst beri cht ofzo van gister?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat je geen goeiemoggel zei
Die jongen is gewoon niet wijs. Met zijn verhaaltjes. Hij zou een keer in het weekend 35x geneukt hebben. Is dat eigenlijk haalbaar? Volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het bekende stagiaire pesten gedrag .....
zo triest van sommige mensen / bedrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |