Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog wel kan doen is een USB kerstboom aansluiten
* Crazy-M meldt zich ook voor een kerstboom aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!
http://www.geekstuff4u.com/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=312quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!
Shoking!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Ongelooflijk he, ik ben een keer op tijd wakker
beetje mijn links stelen hehquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Of de kleinere uitvoering, via een Nederlandse site te bestellen
http://www.megagadgets.nl/usb-kerstboom-p-327.html
-edit: Of, WL had hem al gevonden
Bij mij werkt dat anders als ik middagdienst hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Shoking!
Doet 95% van de posters hier elke dag
zelfs dan verslaap je je nog ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat anders als ik middagdienst heb
Nah, dat niet, maar soms moet ik wel haasten om op tijd (14:00) te komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfs dan verslaap je je nog ?
Na kerst mag van mij die boom ook direct de deur uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja!
En zo kaal als ze uitgepakt zijn...
Je zou alles na kerst bijna weer inpakken omdat het zo mooi staat
Die heb ik ook gehaald, de eerste twee weken werkte dat perfect. Nu zet ik dat ding ook al uit in m'n slaapquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben trouwens nog aan het kijken of ik die lamp van philips ga kopen.
die langzaam aan licht wordt
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald, de eerste twee weken werkte dat perfect. Nu zet ik dat ding ook al uit in m'n slaap
Zal eens proberen wat er gebeurd als ik hem de volgende keer aan de andere kant van m'n slaapkamer neerzet ofzo... Dat ding is in ieder geval fel genoeg om m'n hele kamer te verlichten.
Er zitten wat van die geluidjes bij; fluitende vogeltjes, ganzen, krekels etc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?
klere, daar heb je goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klere, daar heb je goed punt
maar ehm smokez,
wordt je ook goed wakker doro die lamp of nog steeds slaperig ?
Want ze zeggen dat je juist wakker wordt omdat je lichaam went aan het licht enzoiets :S
je kan natuurlijk ook de gordijnen dicht doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef lynda het volgende:
Die wake up light zal bij mij echt niet werken.. Heb er ook absoluut geen moeite mee om te slapen als het licht is..
Voor + nadeel van in de horeca werken en vaak pas je bed in gaan als de vogeltjes beginnen te fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |