hehe inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.
Zorg er wel voor dat je genoeg hebt geslapen, want na 2 uurtjes slaap zal zo'n lamp ook niet veel helpen natuurlijk
Slaap ook rustig met gordijnen openquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook de gordijnen dicht doen
een lamp in de morgen is een dag zonder zorgen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.
Zorg er wel voor dat je genoeg hebt geslapen, want na 2 uurtjes slaap zal zo'n lamp ook niet veel helpen natuurlijk
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo had ik eerst een lamp van 75 wat naast mn bed staan. wakker ging smorgens af.
in plaats dat ik op de wekker druk zet ik die lamp aan. recht in mn gezicht
was ook gelijk wakker
nou ik ben blij dat de zon smiddags pas op mn balkon staat zomers. het wordt er erg warm nlquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Slaap ook rustig met gordijnen open
Heb dan wel een screen voor me raam hangen en donkere gordijnen maar dat helpt niet echt als het hartje zomer is en de zon volop schijnt![]()
* lynda kan overal en op elk tijdstip zonder problemen slapen:P
+ een sms-ende vriendjequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weer![]()
Waarom had ik ook alweer vier wekkers 's ochtends aanstaan?
jah volgens mij ging hij zo jahquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een lamp in de morgen is een dag zonder zorgen ?
of ging ie nou anders hahaha
Dank u dank u!quote:
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat de zon smiddags pas op mn balkon staat zomers. het wordt er erg warm nl
Je hebt ook nog je menselijke wekker nog hequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan draai ik me om trek ik deken over me kop en slaap ik weer![]()
Waarom had ik ook alweer vier wekkers 's ochtends aanstaan?
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..
Reken daar ook nog even ramen van 4 meter breed bij :p
Daarom heb ik ook een screen, houd een hoop warmte buiten..
Kost wat maarja!
ik heb spiegelfoliequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier de heleeeeeeeee ochtend + groot deel van de middag..
Reken daar ook nog even ramen van 4 meter breed bij :p
Daarom heb ik ook een screen, houd een hoop warmte buiten..
Kost wat maarja!
Jij bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.
(vooral handig als je met je verrekijker voor het raam staat om naar mensen
bij de IKEA te bekijken)
precies dat heb ik ook. ik heb alleen een speeltuin voor me deurquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben hier van die donkere ramen, je kan wel van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.
(vooral handig als je met je verrekijker voor het raam staat om naar mensen
bij de IKEA te bekijken)
wees blij dat je geen goeiemoggel zeiquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge kom ik net ff het magazijn in. Moest even printpapier halen en wist niet waar dat lag. Dus vraag het even. Gevonden maar dacht dat het geel papier was..zeg ik dat tegen die jongen. Ineens ontzettend arrogant doen. Echt die jongen die is nie wijs ofzo..
het bekende stagiaire pesten gedrag .....quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge kom ik net ff het magazijn in. Moest even printpapier halen en wist niet waar dat lag. Dus vraag het even. Gevonden maar dacht dat het geel papier was..zeg ik dat tegen die jongen. Ineens ontzettend arrogant doen. Echt die jongen die is nie wijs ofzo..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat je geen goeiemoggel zei
aah met oog op dat teletekst beri cht ofzo van gister?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat je geen goeiemoggel zei
Die jongen is gewoon niet wijs. Met zijn verhaaltjes. Hij zou een keer in het weekend 35x geneukt hebben. Is dat eigenlijk haalbaar? Volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het bekende stagiaire pesten gedrag .....
zo triest van sommige mensen / bedrijven
dat siert jequote:
Blabla haantjesgedragquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon niet wijs. Met zijn verhaaltjes. Hij zou een keer in het weekend 35x geneukt hebben. Is dat eigenlijk haalbaar? Volgens mij niet
volgens mij heb je geen gevoel meer danquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon niet wijs. Met zijn verhaaltjes. Hij zou een keer in het weekend 35x geneukt hebben. Is dat eigenlijk haalbaar? Volgens mij niet
zelfs DAT lijkt me niet volledig haalbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blabla haantjesgedrag
35 keer... ja 35 keer de hand aan zichzelf geslagen zeker
Iets met schrale handjes enzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs DAT lijkt me niet volledig haalbaar
(en nee, ik ga het niet uitproberen komend weekend)
niet alleen je handjes denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met schrale handjes enzo
Reclame vaak genoeg gezien. Maar echt ik vind het ook een verschrikkelijk woordt. Sommige mensen op mn stage zeggen het ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat siert je
* WhiteLightning vind het ook een verschrikkelijk woord. en heb nog steeds de reclame niet gezien
Niemand die het hier geloofde hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blabla haantjesgedrag
35 keer... ja 35 keer de hand aan zichzelf geslagen zeker
ik moet meer posten. moet de 10000 posts halen dit jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:49 schreef lynda het volgende:
10 december:
006. 118 Dr.Droxz
013. 092 Sm0keZ
018. 085 WhiteLightning
032. 066 lynda
040. 057 Crazy-M
070. 047 Bellerophon
Vind het nog mee vallen
Vrijdag was het ergerquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:49 schreef lynda het volgende:
10 december:
006. 118 Dr.Droxz
013. 092 Sm0keZ
018. 085 WhiteLightning
032. 066 lynda
040. 057 Crazy-M
070. 047 Bellerophon
Vind het nog mee vallen
Haha wilde al zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niemand die het hier geloofde hoor
Dat ga je serieus niet reddenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet meer posten. moet de 10000 posts halen dit jaar
Dat wordt trakteren heh ?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ga je serieus niet redden
Ik de 1000 wel denkNog 189 te gaan
Je weet mijn antwoord hierop hequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat wordt trakteren heh ?!
Ik denk dat ik de 4500 nog wel kan halenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ga je serieus niet redden
Ik de 1000 wel denkNog 189 te gaan
wij hebben je ook nodig!! waar was je nou ?!?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:21 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, vol weekje deze week, alleen m'n maandag vrijgehad. Ze hebben me nodig hier
mja, ik kan het komen halen zeker hahaquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben je ook nodig!! waar was je nou ?!?!
red je nooitquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet meer posten. moet de 10000 posts halen dit jaar
Nee het antwoord is eenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik kan het komen halen zeker haha
nou kan je het niet opsturen ? of als je de bakker belt hier in de buurt bezorgen ze vast ook wel hoor
jeuj mijn icoontje stat er ook inquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef lynda het volgende:
Topicstarter plaats deze ff in de op
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters4.jpg
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj mijn icoontje stat er ook in![]()
Voelt zich hegter bij de groep
hehe als jij het zegtquote:
fuquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee het antwoord is eenik mis het fu poppetje hier
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik was eventjes kluizenaar. Wel lekker ver gekomen met ZeldaWAT EEN HEFTIG SPEL
Is maar goed ook (dat van je kamer....quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht![]()
Ik heb het over mijn slaapkamer ja!
sjonge sjonge zeg. gezellig ben je weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee het antwoord is eenik mis het fu poppetje hier
mja en wat wordt die kastanje dan waard ? die op ebay verkocht isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
Ze willen de Anne Frank-boom redden. Wat een onzin
*FP aan het bijlezen is*
Welke?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.
* WhiteLightning is dat nl nooit gelukt
Hehe fu toquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is maar goed ook (dat van je kamer....)
![]()
kan ik ook nog wel even doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
Ze willen de Anne Frank-boom redden. Wat een onzin
*FP aan het bijlezen is*
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.
* WhiteLightning is dat nl nooit gelukt
Twilight Princessquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12maar net de Goron Temple Mountain of Death gehad, en ontzettend heftig duel met een gast op een brug op een gigantisch everzwijn na de triomfantelijke return van Epona, man man man wat heftig
* Crazy-M ziet Dylanesque al helemaal in zelda verdiept zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12maar net de Goron Temple Mountain of Death gehad, en ontzettend heftig duel met een gast op een brug op een gigantisch everzwijn na de triomfantelijke return van Epona, man man man wat heftig
ohh dan heb je nog wel wat te gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
plz plak ff hier! hij s geblockedquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
@Wii bezitters hier
Wii Firmware update, verstuur Virtual Console games
Huh?!? "Virtual Console games versturen aan vrienden"??
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik ook nog wel even doen
staat er iets intressants wat ik ABSOLUUT moet lezen ?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
plz plak ff hier! hij s geblocked
Samenvatting... een doodgewone dag dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopen
kep een game of 10 denk ik.. fzero,mario kart,mario64, doneky kong country en nog een paar weet ff niet welke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke Wii bezitter die Wii Connect 24 aan heeft staan heeft het al gezien: een berichtje van Nintendo. In het bericht staat dat er een nieuwe firmware update is voor het winkelkanaal en het fotokanaal.
Winkelkanaal:
Je kunt nu Virtual Console games versturen aan vrienden. Let er wel op dat je enkel naar vrienden in hetzelfde land kunt sturen. Nederland naar Amerika en vv is niet mogelijk. Dit in verband met verschillende betaaleenheden en regiocodes. Nederland naar België (en andere Euro landen) kan mogelijk wel, maar is op eigen risico!
Je kunt in het menu zien of het winkelkanaal nieuwe content heeft
Fotokanaal:
MP3 wordt niet langer ondersteund, het is nu AAC geworden
Je kunt een foto instellen als fotokanaal icon
WL wat voor Virtual Console meuk heb jij al
Waarschijnlijk meer als dat ding gekapt is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja en wat wordt die kastanje dan waard ? die op ebay verkocht is
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopen
zal ze even doornemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik had Connect24 uitstaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kep een game of 10 denk ik.. fzero,mario kart,mario64, doneky kong country en nog een paar weet ff niet welke.
ik had je trouwens toegevoegd
Wereldnieuws!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeft
Twijfelachtigquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik werd net geroepen door mijn collega, ik sta op plek 2 met het meeste internetten binnen dit berijf
Netjes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik werd net geroepen door mijn collega, ik sta op plek 2 met het meeste internetten binnen dit berijf
De drugs of de drank?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeft
ja klotezooi, ik kan bepaalde systemen niet spelen, dan gaat mn beeld scrollen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had Connect24 uitstaan![]()
Ga dat vanmiddag weer meteen aanzetten
Heb Super Mario (NES) Super Mario 64 , Mario & Yoshi (NES), heb er nog niet zoveel gehaald![]()
Ik vind het inderdaad maar helemaal niets nee ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe fu to![]()
![]()
Zie het is helemaal niets als we elkaar 's ochtends misen
Het is al zoveel topics geleden, nu mag het weer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad maar helemaal niets nee ...
Zal dus volgend week pas weer worden he?
Ze weten dat ik de hele dag op fok! zit, en zagen al dat ik alleen op fok! kom en daarbuiten helemaal geen hits maak zeg maar ... maar ze doen er toen helemaal niets mee, ze moesten er wel om lachen~quote:
haha ja idd.quote:
Ik werd laatst op m'n werk ook al aangesproken met "Opperfokker"quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze weten dat ik de hele dag op fok! zit, en zagen al dat ik alleen op fok! kom en daarbuiten helemaal geen hits maak zeg maar ... maar ze doen er toen helemaal niets mee, ze moesten er wel om lachen~
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik werd laatst op m'n werk ook al aangesproken met "Opperfokker"
wat voor een heb je nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft nieuw toetsenbord, en typt er nu op! geweldig dit ding!
zit zelfs een zoomfuntie op enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |