Geniaalquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
Wa veur kleur tractor hedde gij?
Wa veur kleur uutslag hedde gijquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
Wa veur kleur tractor hedde gij?
Vertel je ze mij ook ff?quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Ladidadida het volgende:
D'r hangen er bij ons een paar op de wc (wc-wijsheid), zal eens even gaan kijken..
jullie hebben wel een flink huis niet?quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Ladidadida het volgende:
D'r hangen er bij ons een paar op de wc (wc-wijsheid), zal eens even gaan kijken..
idd, dat is een flinke wandelingquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
jullie hebben wel een flink huis niet?
Waarom?quote:
Haha, studentenflatquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
jullie hebben wel een flink huis niet?
Mag ik jouw kruis nagelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Haha, studentenflatIk heb even gekeken maar had het verkeerd. Het gaat om pick-up lines voor wanhopige mensen. Sorry
Ik heb er behoefte aanquote:
Komt op tzelfde neer, post toch maarquote:[..]
Haha, studentenflatIk heb even gekeken maar had het verkeerd. Het gaat om pick-up lines voor wanhopige mensen. Sorry
Voornamelijk jankend in een foetushouding in de hoek van de kamer zitten. Tenenkrommend...quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een topic
Ik niet of ik moet lachen of huilen of allebei.
en wel oppassen dat de hond je niet opeetquote:Op maandag 10 december 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voornamelijk jankend in een foetushouding in de hoek van de kamer zitten. Tenenkrommend...
je broek ophijsen na het pissenquote:Op maandag 10 december 2007 23:52 schreef Calibrero het volgende:
Ik heb ook moeite met een vriendin te krijgen, terwijl ik toch helemaal niet lelijk ben.
Heeft niemand nuttige tips ?
Ik las: "dat je de hond niet opeet"quote:Op maandag 10 december 2007 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wel oppassen dat de hond je niet opeet
wat jij wilquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las: "dat je de hond niet opeet"
Ligt eraan waar je begint met etenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat jij wil
wel eerst afmaken. het kan terugbijten
Ziet eruit als een kind met het Harlekijn-syndroom. Maar volgens mij is het gewoon een pop/"kunstwerk" ofzo. Althans..dat hoop ikquote:
Maar jij hebt dat toch niet nodig, gekkiequote:Op maandag 10 december 2007 23:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb er behoefte aan
[..]
Komt op tzelfde neer, post toch maar
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat toch niet nodig, gekkieAls ik ze post, dan ga je er zeker andere meisjes mee versieren hè?
en dat de mods ook vrolijk mee doen.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef afcajos het volgende:
Ik zeg altijd: Je ziet er niet zo super goed maar als ik je nou eens doodsteek met een mes, je organen eruit haal en ik jouw vel eraf haal om er zelf in te gaan zitten en je tieten in te smeren met poep ben je via de anale ingang vast goed neukbaar
'Zeg meisje, zal ik mijn UTP-kabel eens lekker in jouw netwerkkaartje steken?'quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:50 schreef BossFight het volgende:
"Hey, ruikt deze doek naar chloroform volgens jou?"
"Zeg meisje, Mag ik mijn yoghurtbuks in jouw schaaltje legen?"quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:58 schreef WurM het volgende:
[..]
'Zeg meisje, zal ik mijn UTP-kabel eens lekker in jouw netwerkkaartje steken?'
Maar die doet het niet erg goed...
En daar scoor je mee bij de chicks irl?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef remlof het volgende:
Opgeruimd en weer ontopic graag.
Nee dat was een dienstmededeling. Ik lul gewoon slap met ze en dan merk ik wel of het wat wordt of niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En daar scoor je mee bij de chicks irl?
regelmatig fappen dus?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat was een dienstmededeling. Ik lul gewoon slap met ze en dan merk ik wel of het wat wordt of niet.
Gezien je spelling heb jij ook een borrel op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:50 schreef delapoko het volgende:
Zo veel mogelijk drinken en laten drinken. Worden jullie allebij opeens knap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |