Heb je die theorie zelf al getest?quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat als iemand door een pitbull wordt gebeten dat je dan een vinger in de reet van dat beest moet steken om zijn kaken te ontgrendelen?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat als iemand door een pitbull wordt gebeten dat je dan een vinger in de reet van dat beest moet steken om zijn kaken te ontgrendelen?
Nee, en ik zou er niet op vertrouwen. De laatste keer dat ik iemands hond voor mijn deur moest ontzetten, hebben we een losse stoelleuning tussen de kaken geparkeerd.quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Jij bent mijn pitbullquote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Kom op Jap, doe eens een echt leuk nummer?quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8 [ afbeelding ]
Neuh, zag ik gisteren op tv, maar in Thailand lopen genoeg valse honden rond om het proefondervindelijk te gaan testen.quote:
Shit, had ik dát maar geweten..quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op Jap, doe eens een echt leuk nummer?
Asjeblieft meneer?
Jouw vraag impliceert dat jij in je eentje tegen alle anderen strijdt..quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben het even kwijt....wie was er aan zet.....jullie of ik?
Ikke!quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben het even kwijt....wie was er aan zet.....jullie of ik?
Neuh, het is een beetje Suske en Wiske.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
Jouw vraag impliceert dat jij in je eentje tegen alle anderen strijdt..
Die zielepoot zet zich graag als slachtoffer neer, trap er niet inquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
.38 bug Voor jou zet ik me in..maar voor hem.. no wayquote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het is een beetje Suske en Wiske.
NMNS en de twee Kijfende Kenau's.
Ben je mal Blurk.......je weet wel beterquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vergeet je EHBO-doos niet mee te nemen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zag ik gisteren op tv, maar in Thailand lopen genoeg valse honden rond om het proefondervindelijk te gaan testen.
NAMEN EN RUGNUMMERS VERDOMME!quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zielepoot zet zich graag als slachtoffer neer, trap er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |