Wow dude!quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Met je godvergeite vieze vùile van de ratte bezeike chaulerahauf.![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Klärköm vörbinderquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spaar mij...Ikea......
NEE GODVERDEFUCKINGTERING EN KAN HET NOU GODVERDOMME EINDELIJK EENSCH AFGELOPEN ZIJN MET DAT CHOLERAGEZEIK OVER PROBLEMEN NAMEN RUGNUMMERS UITSPREKEN EN GATVERDEFUCK!!!?!?!?!quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
met jou heb ik geen problemen, jij wel met mij?
Geintje hoor, ik deed Chris Crocker(?) na.quote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE GODVERDEFUCKINGTERING EN KAN HET NOU GODVERDOMME EINDELIJK EENSCH AFGELOPEN ZIJN MET DAT CHOLERAGEZEIK OVER PROBLEMEN NAMEN RUGNUMMERS UITSPREKEN EN GATVERDEFUCK!!!?!?!?!
Ik zei "als ik weer bij Ikea ben... "quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spaar mij...Ikea......
Als het Duits klinkt, dan moet het welhaast functioneel en goed zijn.....quote:
Ow... dat was toch juist omdat ik over het algemeen een policy hanteer van: laat ze maar aanrotzooien, liever lui dan moe men komt er zelf wel uit, niet te snel ingrijpen?quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb nog wel op jou gestemd.
Over dat laatste woord moest ik even nadenken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry Jappie, dat zou een slechte timing zijn. Eerst vragen of het afgelopen kan zijn met het geruzie, en het dan vervolgens hier op een schelden zetten.![]()
Je begrijpt zeker wel dat dit niet zo'n goed idee is.
Nee, als iemand constant tegen je loopt te zeiken en geen punt heeft kan 'ie beter zijn tiefussmoel houden en me negeren ipv interessant proberen te doen . Duidelijk?quote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE GODVERDEFUCKINGTERING EN KAN HET NOU GODVERDOMME EINDELIJK EENSCH AFGELOPEN ZIJN MET DAT CHOLERAGEZEIK OVER PROBLEMEN NAMEN RUGNUMMERS UITSPREKEN EN GATVERDEFUCK!!!?!?!?!
Heel authentiekquote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik deed Chris Crocker(?) na.
Doe nog es een keer......quote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik deed Chris Crocker(?) na.
LEAVE NMNS ALONE, HE'S A HUMAN!11!!1!quote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nog es een keer......
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ik lees weer zoveel dubbele bodems.quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Checked voor de zekerheid backstage
...nope daar past ze niet doorheen.
http://nl.youtube.com/watch?v=PW7EbURS2h4 deezquote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik deed Chris Rock(?) na.
Dat was de koffiequote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor je het weet lijkt het alsof je alleen maar aandacht wil door de hele tijd aan iedereen te vragen of ze problemen met je hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, als iemand constant tegen je loopt te zeiken en geen punt heeft kan 'ie beter zijn tiefussmoel houden en me negeren ipv interessant proberen te doen . Duidelijk?
Als je problemen met me hebt kan je dat ook gewoon zeggen.quote:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het vraag, maar als jij dat anders ziet. Ik heb wel problemen met dat labiele gelul van NMNS, waar niets aan gedaan wordt.quote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor je het weet lijkt het alsof je alleen maar aandacht wil door de hele tijd aan iedereen te vragen of ze problemen met je hebben.
Ian_nick rugnummer 6579quote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je problemen met me hebt kan je dat ook gewoon zeggen.
Laf hoor... NAMEN EN RUGNUMMERS!1!1!!!1
quote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je problemen met me hebt kan je dat ook gewoon zeggen.
Laf hoor... NAMEN EN RUGNUMMERS!1!1!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |