Gaaf! dat zijn de betere berichten, imo. Hopelijk gaan we in de toekomst nog wat van die lui horen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:35 schreef Againzender het volgende:
Na Road to Rouen een tijdje stil ja met die lui. Deden nog wat Comic Relief met het Top Gear team dit jaar, was wel tof
En het schijnt dat er een nieuw album aankomt komend jaar!
Ik vind Supergrass een leuke band, dan houd je dat een beetje in de gaten, ben erg benieuwd wat er gaat komen komend jaarquote:Op maandag 10 december 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf! dat zijn de betere berichten, imo. Hopelijk gaan we in de toekomst nog wat van die lui horen.
-- voor de info.
Toffe plaat van Moby. 3FM in de avond/nacht is toch wel echt het tofst.
Als je nieuwe info hebt - en je wilt dat met ons/mij delen - dan zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef Againzender het volgende:
Ik vind Supergrass een leuke band, dan houd je dat een beetje in de gaten, ben erg benieuwd wat er gaat komen komend jaar
Voor hetzelfde geld duiken ze met oud&nieuw bij Jools Holland op
Halloooooquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaaaiiiiiiii
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaaaiiiiiiii
Rapperdecrap?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:16 schreef Marc63 het volgende:
Alweer Extince?
En Domien gaat zn Parijsdipje wegwerken tussen 4 en 6.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:31 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel een bende vanavond.
Martijn die een marathon doet en Roosmarijn die doet alsof het zomertijd is.
Rockenroll. Hem kennende moetie dan ook weer om 09.00 uur op kantoor zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Domien gaat zn Parijsdipje wegwerken tussen 4 en 6.
Om 3 uur zou je willen dat het zomertijd wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:43 schreef antiroos het volgende:
zomertijd ja!
Zie d'r nog niet op de chat... (ook niet in andere lichtsnel chatboxen dus ze is iig niet online)quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:50 schreef antiroos het volgende:
zeg is nijn nog wakker eigenlijk????
Beter zoeken dan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie d'r nog niet op de chat... (ook niet in andere lichtsnel chatboxen dus ze is iig niet online)
Niet vaak genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Alwéééééér Bianca Ryan...?! [afbeelding]
Die heb ik in de afgelopen 24 uur al een stuk of 3 keer gehoord ofzo... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:50 schreef antiroos het volgende:
zeg is nijn nog wakker eigenlijk????
Heb net ff snel alle playlists van de afgelopen 24 uur bekeken: van de 8 kerstplaten (Acda en De Munnik niet meegeteld) werd 4x Bianca Ryan gedraaid. Maar misschien heb ik een paar platen over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg.
Ik maar 1x trouwensen nu dan
![]()
.
Ze moeten een kerstnummer MH makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb net ff snel alle playlists van de afgelopen 24 uur bekeken: van de 8 kerstplaten (Acda en De Munnik niet meegeteld) werd 4x Bianca Ryan gedraaid. Maar misschien heb ik een paar platen over het hoofd gezien.
Dat nummer is al 1 of 2 jaar oud. Niet bepaald MH materiaal. Er zitten nu trouwens wel kerstbellen onder de voormalige MH van Acda en De Munnik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze moeten een kerstnummer MH maken, en Bianca zou ik niet erg vinden
.
Ja maar dat is geen kersthit vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat nummer is al 1 of 2 jaar oud. Niet bepaald MH materiaal. Er zitten nu trouwens wel kerstbellen onder de voormalige MH van Acda en De Munnik.
Eigenlijk zijn alleen de al (oude) bekende kerstnummers echte kersthits, en opzich is het best knap dat bianca ryan ertussen is kunnen komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Is het ook niet. Ze kwamen ook zelf niet eens op het idee. Gerard loopt nu een pallet royalties mis.
Door wie ben jij bekeerd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
17 albums al gekocht via iTunes.
Het voelt wel goed dat ik nu betaal voor de muziek.
Door mezelfquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Door wie ben jij bekeerd?
(Overigens betaal ik ook voor de muziek die ik echt goed vind)
Idd en dat vind ik knap van Bianca, ze is pas net bekend en dat nummer valt nu toch al onder de klassiekersquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:46 schreef antiroos het volgende:
er is ieder uur een kerstliedje op 3FM. bianca hoort er ook bij, maar er zijn ook veel ouwe. Het is inderdaad erg moeilijk voor een nieuw liedje om een echte klassieker te worden. Wel jammer hoor!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
O. Hai damook.
Zie http://antiroos.lichtsnel.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |