Sterkte Erikquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma moet geopereerd worden aan een gebroken arm. nadat ze anderhalve week zonder gips of spalk met een gebroken arm heeft rond moeten lopen "om te kijken of het door de zwaartekracht beter op z'n plaats gaat hangen" (omdat het een bepaalde soort breuk is kunnen ze het niet zetten), blijkt dat het niks verbeterd is, en dat ze geopereerd moet worden.
Het was eerst voor de 28ste gepland, maar omdat er toch enige spoed achter zit hebben ze het verschoven naar de 20ste.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er zenuwachtig voor ben. Opereren op oude mensen, er komen natuurlijk risico's kijken bij narcose enzo.
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Jodie Foster is officiëel uit de kast!
Go Jodie
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1351738&c=62&rss
Wat tofquote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Go Jodie
![]()
![]()
Jodiequote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Go Jodie
![]()
![]()
ander woord voor tvp?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef izipc het volgende:
whehe
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
ander woord voor tvp?
edit: wow, jij bent echt versch...
dat méén je niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef wonderer het volgende:
Voor mij kwam dat natuurlijk weer als een verrassing, he...
Waarom zou ik dat niet menen? Iemands geaardheid kan me echt aan me reet roesten als die persoon in kwestie zelf niet uit de kast komt (en daarna eigenlijk ook niet).quote:
Ik heb geen java, doet t niet bij mij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef NanKing het volgende:
Een cursus lesbozijn.
www.lesbischemensen.net
Jammerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen java, doet t niet bij mij.
Als mijn oma zoiets zegt, lach ik gewoon hardopquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma had het vandaag over naaktkatten, en toen zei ze dat ze k3 op tv had gezien, en zei ze "K3 heeft een harige poes".
Ik moest een lachje onderdrukken.
Jeetje..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik weet niet, kwam halverwege ineens en nu doet het nog steeds pijn
(ja, wel afgemaakt)
Ja, net of ik niet weet dat Wonderer dat gewoon expres doet.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel wordt boos als ze dit leest.
en dat je ons ook gaat verlaten net als Vanitasquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, net of ik niet weet dat Wonderer dat gewoon expres doet.![]()
Maar goed, die moet ie dan maar lekker zelf weten... Er komt gewoon een dag dat deze reeks mij ook niet meer kan bekoren natuurlijk.
Verlaten is een groot woord.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat je ons ook gaat verlaten net als Vanitas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |