OH, en ik had dus weer een stroekblunder afgelopen weekend
een kus voor de chauffeuse van de bus
Afgelopen zaterdag was ik naar een house warming van een vriend in Nuenen. Ik braaf met de trein vanuit Oss naar Eindhoven en vanaf daar met de bus. Van te voren alles goed uitgezocht voor wat betreft tijden en zo op
www.9292ov.nl Want ja ik ken ondertussen mijn reputatie en om 22.47 ging de laatste bus die mij terug naar Eindhoven zou brengen zodat ik met de laatste trein nog in Oss kon komen. Ruim op tijd was is dus weer terug bij de halte waar ik eerder op de avond was uitgestapt. echter nu moest ik niet lijn 21 maar 121 sneldienst hebben. En laat deze nu niet niet bij de central bushalte in Nuenen staan. Ik zag op dat moment wel lijn 21 aankomen, maar ja die ging richting Beek en Donk en niet naar Eindhoven toe :>( Toen deze wegreed zag ik op de kruising 30 meter verderop wel 121 staan. Blijkt dat daar de oude interliner halte is met alleen een paaltje zonder bushokje of iets dergelijks. Helaas was er alleen een grote groenstrook met dikke struiken dus kon ik never nooit meer tijdig bij de bus komen, en het trekken van de aandacht door flink te zwaaien gaf ook al niet het gewenste resultaat. Als alternatief had ik nog bedacht om dat toch maar met 121 sneldienst richting Uden te gaan. Dus toen deze bus om 23.15 uur kwam stapte ik in en vroeg aan de chauffeuse of ik nog een aansluiting in Uden had op 157 om alsnog in Oss te komen. Nou dat was volgens haar geen probleem. Dus ik betaal netjes het benodigde aantal strippen. Ondertussen gaat mevrouw gegevens navragen bij de centrale want er liggen geen boekjes meer in haar bus. En ja natuurlijk was de laatste bus in Uden naar Oss niet die van 0.00 maar van 23.00 uur. Maar de chauffeuse bood dus direct aan om mij mee te nemen naar de remise in Veghel en mij daar dan in haar auto verder naar Oss mee te nemen omdat ze daar woont. En ondanks dat het dus te laat was werd ik nu dus tot aan mijn eigen voordeur thuis gebracht
En hiermee heeft Arriva dus weer pluspunten gescoord
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay