quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
dan = als ?quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik heb dezelfde jurk dan Amanda! (Ik ga hem dragen bij de Miljoenjacht waar ik vrijdag ga)
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....quote:
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....
Vind ik niet erg mijn Nederlands is altijd voor vebetering vatbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.
jaap is top zo af en toe. niemand mag (van de febo) ook maar 1 verkeerd woord naar de kubatsen uiten, maar jaap laat af en toe zien hoe hij er echt over denkt: hij moet het kutvolk niet en dat zal ook echt niet veranderen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
Ik mag Jaap wel als hij dit soort dingen zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Je meent het, dus toch.....gore rat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een blauwe plek op haar buik?
Gut...... hoe zou ze daar nou aan zijn gekomen.....
Ja, dat is natuurlijk naar aanleiding van dat knusse onderonsje onder het dekbed, bah, wat een walgelijke gozer is het toch. Maar Amanda is ook stom, die laat het allemaal toe, snap dat gewoonweg niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Was gewoon een toneelstukje van Jaap zoals alles in dat hok een act is van Jaap.quote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
volgens mij niet... er was een klein gesprekje voordat er een streamwissel plaatsvondquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
rest van de kleren zitten al in d r koffer??quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
Lieke gaat in pyama eten.
Ehm.....dat ziet er toch niet uit, waar is het hokje mee bezig?quote:
Haha ze vroeg nog ofhet geen nachthempje was, maar het hokje zei van niet.quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm.....dat ziet er toch niet uit, waar is het hokje mee bezig?
das niet katholiek maar de religie van de heilige brrrrquote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Sinds wanneer is Amanda catholiek?
Ze heeft zo'n goed gevoel, ze doet nu eindelijk wat ze zelf wil.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
Dus het is nog niet uitgesproken tussen Madam Kak en huub?
Ze heeft hem even goed de waarheid gezegd en negeert hem weer?
Waarom vraag je of ze katholiek is, wilde ze bidden voor het eten?quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Sinds wanneer is Amanda catholiek?
quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
rest van de kleren zitten al in d r koffer??
En dat Huub ook al een aantal maanden had thuisgezeten als Lieke hem niet voor fouten had behoed en tot in den treure naar zijn gezeik had geluisterd als hij weer eens volkomen gefrustreerd zijn pijlen op haar richttequote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n goed gevoel, ze doet nu eindelijk wat ze zelf wil.
En dat had ze veel eerder moeten doen zegt ze.
Ze vergeet even dat ze al 4 maanden thuis had gezeten als ze eerder met Huub gebroken had.
Het herinnert mij een aflevering van Friends. Ik moest niet zo lang geleden aan denken...toevallig.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha ze vroeg nog ofhet geen nachthempje was, maar het hokje zei van niet.
Die laten haat gewoon voor lul lopen.
idd...quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Volgens kok JW is mascarpone geen kaas. Toch nog even doorleren JW.
.quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
bron: http://www.zuivelland.nl/buitenlands2.asp?prodGroepId=36#322quote:Mascarpone
Deze Italiaanse specialiteit is eigenlijk geen kaas, omdat er geen zuursel of stremsel is gebruikt bij de bereiding. De room wordt vermengd met citroensap of citroenzuur... -knip-
Ze begint zich al aardig aan Amanda aan te passen.quote:
Niet echt belangrijk maar de streams stellen toch niks voor.quote:Op maandag 10 december 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
bron: http://www.zuivelland.nl/buitenlands2.asp?prodGroepId=36#322
Inderdaad, dat die knul het nog steeds op kan brengen om voor dat gajes te komen koken.quote:
Pasta met kip en mascarponesaus. (kaassaus of geen kaassaus, that's the question)quote:Op maandag 10 december 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begint zich al aardig aan Amanda aan te passen.
Ik heb even geen streams aan, maar het eten ziet er lekker uitIemand enig idee wat het precies is?
GebeurT VP.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.
Mascarponesaus klinkt toch net even andersquote:Op maandag 10 december 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pasta met kip en mascarponesaus. (kaassaus of geen kaassaus, that's the question)
had ik al gezien. wikipedia word geschreven door jan en alleman. 'mijn' link is een keten kaashandelaren. en de streams zijn idd helemaal niks.quote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk maar de streams stellen toch niks voor.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mascarpone
http://objectief.be/Mascarpone-IT.htmlquote:Mascarpone is een zachte witte roomkaas uit Lombardije. Eigenlijk is het geen kaas, maar een bijproduct van de Parmakaas bereiding.
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
Aan wie vertelde Amanda over die blauwe plek op haar buik?
Tis niet waar? Ik was er al vanuit gegaan dat de stomp en/of knijpgreep een stompje/knijpje was..maar nu snap ik wat Amanda Brian vanmorgen liet zien..( of was dat gisteren?ze waren aan het stoeien en Amanda gilde steeds..auw auw auw en was bang dat ze op haar hoofd zou vallen enzo enzo0) ze had ergens pijn en liet aan Brian zien waar..ze trok haar jurk omhoog en wees een plek aan boven de rand van haar string aan de rechterkant..en Brian reageerde er inderdaad nauwelijks op..quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Hij krijgt er studie/stage punten voor..quote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die knul het nog steeds op kan brengen om voor dat gajes te komen koken.
Dat ligt aan de persoon, de een heeft vrijwel nooit blauwe plekken, de ander krijgt ze bij wijze van spreken al als je er naar kijkt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tis niet waar? Ik was er al vanuit gegaan dat de stomp en/of knijpgreep een stompje/knijpje was..maar nu snap ik wat Amanda Brian vanmorgen liet zien..( of was dat gisteren?ze waren aan het stoeien en Amanda gilde steeds..auw auw auw en was bang dat ze op haar hoofd zou vallen enzo enzo0) ze had ergens pijn en liet aan Brian zien waar..ze trok haar jurk omhoog en wees een plek aan boven de rand van haar string aan de rechterkant..en Brian reageerde er inderdaad nauwelijks op..
Hoe hard moet je knijpen/stompen voordat je een blauwe plek krijgt en er pijn aan blijft houden..?
Is Amanda achterlijk ofzo dat ze dit pikt?...
En niemand vroeg naar het hoe en waarom, zeker?quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Was beneden in de slaapkamer met Lieke en Selene.
gebeurd = gebeurt?quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe hard moet je knijpen/stompen voordat je een blauwe plek krijgt en er pijn aan blijft houden..?
Ik kende dit verhaal nog niet, walgelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
jij ergens niet van op de hoogte???? neeee, waar gaat de wereld heen??quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal nog niet, walgelijk.
Zou Amanda het pikken omdat ze samen met Brian wil winnen en wat is dan de dubieuze rol van het hokje hierin.....ik kan er echt niet over uit dat dit keer op keer kan/mag gebeuren.
Ja, dat heb ik ook, het is zo frustrerend dat er helemaal niets mee gedaan wordt daar, dus ze stemmen toe en zijn dus medeplichtig. En dat alles ten faveure van een programma, erg.quote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niemand vroeg naar het hoe en waarom, zeker?
Dat onbestraft geweld stuit me nog steeds enorm tegen de borst.
Het filmpje ken ik maar het verhaal van Brian niet, dat hij net doet of hij van niks weet.quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij ergens niet van op de hoogte???? neeee, waar gaat de wereld heen??![]()
het filmpje: http://forum.headliner.nl/topic-6/
De kijkers stemmen in feite ook toe door te blijven kijken (en daar nog voor te betalen ook...)quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, het is zo frustrerend dat er helemaal niets mee gedaan wordt daar, dus ze stemmen toe en zijn dus medeplichtig. En dat alles ten faveure van een programma, erg.
er is geen enkele aanleiding om dat te denken. ook niet een of ander telegraaf-verhaaltje. sorry.quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef lorence1 het volgende:
iemand nu een idee of er vanavond een nieuwe inkomt?
Er is dus wel een Telegraafverhaaltje om dat te denken, want er zou vanavond een Guido uit Amersfoort inkomen, maar die kreeg z'n inleg niet bij elkaarquote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
er is geen enkele aanleiding om dat te denken. ook niet een of ander telegraaf-verhaaltje. sorry.
nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat ene Guido niet genoeg eurootjes had en er dan toch iemand anders zou komen om 21.00 vanavond. Maar ja niks zo veranderlijk als de Febo dus we zullen zien. Eerst nog even dj les voor die smerige knijprat.quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef lorence1 het volgende:
iemand nu een idee of er vanavond een nieuwe inkomt?
Luc gaat dus aankondigen dat hij de nwe speler is?quote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef lorence1 het volgende:
komt er nou vanavond een nieuwe miljonair of was dat gelul?
en jij geleuvt st Schijnheiligheidquote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan Brian nu weten wat er tussen Nathalie en Huub gaande is in de auto tijdens de ritten van en naar optredens?
Ze zitten altijd in een aparte auto maar Brian weet wel te vertellen dat Huub bovenop Nathalie ligt en haar knuffelt.
Thanks!quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Was beneden in de slaapkamer met Lieke en Selene.
De reguliere kijker krijgt hier helemaal niets van mee. Streamers hebben al op zoveel manieren aan de bel getrokken bij eerdere misstanden. Zonder veel succes. En streamers zijn volgens mij voor de makers sowieso meer een noodzakelijk kwaad dan een klankkast.quote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
De kijkers stemmen in feite ook toe door te blijven kijken (en daar nog voor te betalen ook...)
ik dacht eigenlijk zo: het verhaaltje stond in de telegraaf, niet echt een kwaliteitskrant. plus daarnaast staat er zelfs in dat artikel dat er nu nog niemand bij komt. als er nu in had gestaan dat er wel iemand bij kwam was er een kans dat dat dus zou gebeuren, nu niet (denk ik dus).quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus wel een Telegraafverhaaltje om dat te denken, want er zou vanavond een Guido uit Amersfoort inkomen, maar die kreeg z'n inleg niet bij elkaar
Het is me alleen niet duidelijk waarom juist dat laatste een onoverkomelijke drempel zou moeten zijn![]()
Streamers stemmen in jouw ogen dus toe in het gedrag van Brian? Het tegendeel is waar, streamers ageren als geen ander, het is het hokje dat fout zit in door niet in te grijpen en zelfs de Jensen uitzending niet te laten zien in dat hok.quote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kijkers stemmen in feite ook toe door te blijven kijken (en daar nog voor te betalen ook...)
Volgens iemand in de COS ene Gaby uit expeditie Robinson[ ?] weet niet hoe betrouwbaar dit was.quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat ene Guido niet genoeg eurootjes had en er dan toch iemand anders zou komen om 21.00 vanavond. Maar ja niks zo veranderlijk als de Febo dus we zullen zien. Eerst nog even dj les voor die smerige knijprat.
En Huub belt met?quote:
Die paar euro per streamer mag dan het programma niet in de lucht houden, maar reken maar dat het wel effect zou hebben als de streamers massaal afstand zouden nemen van het programma omdat bijvoorbeeld dit relationele geweld keer op keer ongestraft voorbij komt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
De reguliere kijker krijgt hier helemaal niets van mee. Streamers hebben al op zoveel manieren aan de bel getrokken bij eerdere misstanden. Zonder veel succes. En streamers zijn volgens mij voor de makers sowieso meer een noodzakelijk kwaad dan een klankkast.
Maar ergens geldt inderdaad ook hier 'kijken is toestemmen'. En dat maakt het wellicht extra moeilijk te verteren.
En volgens Buffy Jan een cartoonist.quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgens iemand in de COS ene Gaby uit expeditie Robinson[ ?] weet niet hoe betrouwbaar dit was.
in het deel dat Prive heettequote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk zo: het verhaaltje stond in de telegraaf, niet echt een kwaliteitskrant. plus daarnaast staat er zelfs in dat artikel dat er nu nog niemand bij komt. als er nu in had gestaan dat er wel iemand bij kwam was er een kans dat dat dus zou gebeuren, nu niet (denk ik dus).
Onbetrouwbaarquote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgens iemand in de COS ene Gaby uit expeditie Robinson[ ?] weet niet hoe betrouwbaar dit was.
Ja als gastspeler hequote:Op maandag 10 december 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En volgens Buffy Jan een cartoonist.
Past goed in de volgende ontslagronde... heeft Lieke er al een voor Huub aangevraagd?quote:Op maandag 10 december 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Dat toneelspel van Jaap ben ik ook zat...
hij zit nu weer te verkondigen om iets met Lieke te beginnen ...
nou ik ga d'r ook weer vandoor, als ze nou écht niks anders kunnen verzinnenquote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Carlaa het volgende:
tsjonge jonge, wat een slap gezwets tussen Luc en Jaap
het zit hem niet in wat lieke zegt het zit hem in het gesnerp dat doet zo n zeer aan je orenquote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Dit lijkt de streamers meer weg te jagen dan Brian die Amanda hoekt.
Luc praat niet helemaal onzin; Lieke gebruikt alles als excuus om boos te worden, dodelijk vermoeiend.quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het zit hem niet in wat lieke zegt het zit hem in het gesnerp dat doet zo n zeer aan je oren
Luc Lammetjesthee is een prima stoker, net als Selène. Waarom denk je dat die 2 daar zitten?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Luc voert Huub nog wat meer.![]()
'Ze blijft zo hangen man, bij dingen die al geweest zijn.'
Zeker weten.Er is zo toch niks meer aan.Zet de streams pas weer aan als er een nieuwe binnen komt of wanneer Amanda en Brian eindelijk eens onder vuur komen.quote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Dit lijkt de streamers meer weg te jagen dan Brian die Amanda hoekt.
Ze hebben goed werk verricht. Vooral Selene.quote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luc Lammetjesthee is een prima stoker, net als Selène. Waarom denk je dat die 2 daar zitten?
Ruud toch ik schrik ervanquote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke moet vlug naar huis. Twee maanden geleden was ze nog overal voor geschikt om buiten de kooi aan de slag te gaan, maar nou is ze zooooooooooo aan het zeiken dat niemand haar nog wil (denk ik dan) Het is toch UIT. DAN HOU ER GVD OVER OP(Caps lock staat nu weer uit
)
*zucht* ik hoop dat de Febo Lieke of selene zat wordt, die combinatie is niet te harden.quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
*zucht* ik hoop dat Selena het zat wordt dat gezeik van Lieke over Huub...
Welnee, Selena is juist de aanjager van alles nu. Die zit daar met dit doel.quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
*zucht* ik hoop dat Selena het zat wordt dat gezeik van Lieke over Huub...
Wat mij betreft blijf je schelden, ik word ook zooooooooooooo niet goed van dat wijf en haar venijnige kop.quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke moet vlug naar huis. Twee maanden geleden was ze nog overal voor geschikt om buiten de kooi aan de slag te gaan, maar nou is ze zooooooooooo aan het zeiken dat niemand haar nog wil (denk ik dan) Het is toch UIT. DAN HOU ER GVD OVER OP(Caps lock staat nu weer uit
)
juist jij zou blij moeten zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 20:37 schreef riri het volgende:
Huub heeft nog niet eens door dat Luc vóór Brian en Amanda is en er alles voor over heeft om Jaap,Huub en Lieke uit elkaar te spelen....Selene idem dito
Ze hebben er baat bij dat Huub en Lieke verder uit elkaar komen te staan...
Brian lacht in zijn vuistje...hij krijgt hulp van alle gastspelers
Ik vind Jaap vaak heel laf, valt me op, en ik vind hem ook niet grappig meerquote:Op maandag 10 december 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word ook flauw met zijn tv momentjes.
De dingen die hij allemaal zegt.."Ik wil Lieke in mijn bed..Ik wil samen met lieke masturberen..ze heeft bh-maat 75 c dat kan er net mee door als het dan moet..ik ga Huub en Lieke uit elkaar drijven want ik wil Lieke in mijn bed..Huub mag het niet weten want dan ontploft de boel"...quote:Op maandag 10 december 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word ook flauw met zijn tv momentjes.
eigenlijk worden alle bewoners met de dag irritanter misschien komt het gewoon omdat wij ze te vaak zienquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind Jaap vaak heel laf, valt me op, en ik vind hem ook niet grappig meer
Huub is koffie halen....quote:Op maandag 10 december 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
is huub naar de febo ofzo?
Ik kijk toch liever Jiskefet.quote:
Dat speelt zéker mee Erica, heb ook al veel minder de streams aan.quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eigenlijk worden alle bewoners met de dag irritanter misschien komt het gewoon omdat wij ze te vaak zien
Ik denk toch dat er veel afhaken door dit gezeik, net als ik: af en toe eens kijken, nog steeds hetzelfde gezeik...weg... en dan wat later even terug. Tja, en als je dan weer hetzelfde voor je kiezen krijgt....quote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijf je schelden, ik word ook zooooooooooooo niet goed van dat wijf en haar venijnige kop.![]()
[ afbeelding ]
Bij de FEBO dus. Hij keek naar de plasma en zei dat hij koffie ging halen.quote:
Yep, same here. Streams zijn niet te harden dus kom later wel weer even snuffelen hier.quote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er veel afhaken door dit gezeik, net als ik: af en toe eens kijken, nog steeds hetzelfde gezeik...weg... en dan wat later even terug. Tja, en als je dan weer hetzelfde voor je kiezen krijgt....![]()
Ow..hahaha dat had ik niet door...quote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de FEBO dus. Hij keek naar de plasma en zei dat hij koffie ging halen.
Hier nog één heb de streams echt nog maar minimaal aan.quote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er veel afhaken door dit gezeik, net als ik: af en toe eens kijken, nog steeds hetzelfde gezeik...weg... en dan wat later even terug. Tja, en als je dan weer hetzelfde voor je kiezen krijgt....![]()
Dat lukt ze niet!quote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef BuffyJan het volgende:
Hebben jullie dat ook? Ik zit hier hardop achter mn pc te lachen omdat t zoo verschrikkelijk slecht is![]()
Neem n nieuw script Febo! Jullie kunnen het
Het wordt erg slecht uitgevoerd idd.quote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef BuffyJan het volgende:
Hebben jullie dat ook? Ik zit hier hardop achter mn pc te lachen omdat t zoo verschrikkelijk slecht is![]()
dat nieuwe script haalt huub nu ff opquote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef BuffyJan het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 december 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een nieuw plaatje van Fok. Deze had ik nog niet eerder![]()
[ afbeelding ]
Dat is erg herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Luc zei vanmiddag al tegen Jaap dat hij wel zin had in een 'toneelstukje'.. toen zaten ze ook slap te lullen over Jaap en Lieke. Dus nu brengen ze wat verhaaltjes de villa in die nergens op slaan... maar zij schijnen er lol in te hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Luc fluistert tegen Selene dat Jaap verliefd is op Lieke, ze mag dit tegen niemand zeggen en vooral niet tegen Huub.
Ja hoor
Ik dacht ook alleen de rode bh.quote:Op maandag 10 december 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft haar kast opgeruimd:
alle hangdingen zijn opgehangen en de bh's liggen in een laadje.
"ik dacht dat ik maar 1 bh had, maar ik heb er heel veel"
Ze worden echt gek daar.Denken ze nu echt dat we gek zijn ofzo.Wat een stel amateurs daar niet te geloven.quote:Op maandag 10 december 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Luc fluistert tegen Selene dat Jaap verliefd is op Lieke, ze mag dit tegen niemand zeggen en vooral niet tegen Huub.
Ja hoor
Het gaat nog echt worden.quote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef ricofromrio het volgende:
dit is zo nep
en jij gelooft Jaap......quote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef riri het volgende:
Jaap speelt een mooi spelletje hij maakt op deze manier al duidelijk dat hij Lieke blijft steunen
Ik plaats hem als kok ook onder een roomsoort.quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Veel plezier (zonder de streamsquote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
het is ruim negen uur en ik zie nog geen fonteinen aangaan. Ik vrees dat dit weer een hele saaie streamavond gaat worden. Dus ik haak af en wens jullie alle sterkte! fijne avond allemaal
Lieke heeft de protocollen wel gevolgd maar Huub niet. Ik hoor Flens bijna praten, kutwijf.quote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef Py het volgende:
'...dingen die vastliggen in protocollen...' zei Huub
En streamlock
Jij ook Ericaquote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
het is ruim negen uur en ik zie nog geen fonteinen aangaan. Ik vrees dat dit weer een hele saaie streamavond gaat worden. Dus ik haak af en wens jullie alle sterkte! fijne avond allemaal
Iedereen die niet naar Huub luistert is natuurlijk ook een slettebak.quote:Op maandag 10 december 2007 19:43 schreef Starlie het volgende:
Lieke begint er ook steeds meer als slettebak uit te zien!
Luc en Lieke zouden trouwens ook erg goed bij elkaar passen, beide beginnen altijd met IK en ....
i.p.v. ..... en IK. Is me nu al een aantal keer opgevallen!
Jaap,Lieke en Huub hebben elkaar nodig....Jaap speelt van alles naar de andere bewonersquote:
Jan Willem is als kok een roomsoort?quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Ik plaats hem als kok ook onder een roomsoort.
Nee toch hèquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke was aan het dromen en kreunen en keek daarbij naar Jaap.
Jaap at kip en dacht daarbij aan Lieke..
Luc ziet wel degelijk liefde tussen Jaap en Lieke..
Samen klaarkomen iedere nacht is best prettig.
Jaap moet de relatie met Lieke naar een hoger level brengen en lieve dingen doen
Ze heeft Jaap nodig en Luc ziet het gewoon, ze heeft mannelijke aandacht nodig
Jaap moet een romantisch etentje regelen
leuk script en ik stop er even mee....![]()
Goh, jij hebt veel taalgebruik van Huub overgenomen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie dat stuk ellende nou toch eens liggen op die hoekbank.Flikker op naar huis KUT
![]()
Je caps staan weer aan bij het woord KUT.quote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie dat stuk ellende nou toch eens liggen op die hoekbank.Flikker op naar huis KUT
![]()
Heel verstandig van Huub, Joris en Theo zien het op dit moment wrs iets scherper.quote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
Huub gaat eerst het gesprek met zijn vader en broertje afwachten, kijken wat hun advies is, en daarna beslist hij.
ja, ik zit ook al te puzzelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jan Willem is als kok een roomsoort?
nee ik ben kok geweest en plaats mascarpone onder een roomsoort. sorry voor het misverstandquote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jan Willem is als kok een roomsoort?
Sorry, maar kan je even uitleggen wat silencenpfffffffffffff betekentquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef Py het volgende:
Lieke krijgt de komende dagen een silencetreatment van Huub.
Huub wil er op een normale manier uitkomen zegt hij.
Nee hoor, effe serieus: Lieke zit er helemaal doorheen. De rest, inclusief Selene en Luc spelen het spelletje, maar Lieke trekt dit niet meer en is er zo ziek van dat ze niet meer kan spelen en nu zichzelf is. Hoe walgelijk je ook kunt denken over hoe de anderen de scriptjes uitvoeren, Lieke gaat er aan onderdoor en daarom is het beter dat ze weggaat voordat ze een nog erger mentaal wrak wordt dan ze nu al is.quote:Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef agter het volgende:
[..]
Goh, jij hebt veel taalgebruik van Huub overgenomen.
En voor de nietstreamers, je hebt het over Lieke?quote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Sommigen scharen het onder de kazen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
nee ik ben kok geweest en plaats mascarpone onder een roomsoort. sorry voor het misverstand
quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
En voor de nietstreamers, je hebt het over Lieke?
Foneetiesj: seiluns trietmuntquote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry, maar kan je even uitleggen wat silencenpfffffffffffff betekent
okee, dank je, had even geen zin mijn woordenboek in te kijken.quote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Py het volgende:
[..]
Foneetiesj: seiluns trietmunt
stiltebehandeling
negeren
doodzwijgen
capiesj?
Totdat Jaap zegt: 'Wil je met mij spelen? Gaan we de andere zieken'quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, effe serieus: Lieke zit er helemaal doorheen. De rest, inclusief Selene en Luc spelen het spelletje, maar Lieke trekt dit niet meer en is er zo ziek van dat ze niet meer kan spelen en nu zichzelf is. Hoe walgelijk je ook kunt denken over hoe de anderen de scriptjes uitvoeren, Lieke gaat er aan onderdoor en daarom is het beter dat ze weggaat voordat ze een nog erger mentaal wrak wordt dan ze nu al is.
Het wordt pas echt erg als ze denken dat we idd gek zijn en zo'n scriptwending zouden geloven...quote:Op maandag 10 december 2007 21:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze worden echt gek daar.Denken ze nu echt dat we gek zijn ofzo.Wat een stel amateurs daar niet te geloven.![]()
![]()
Inderdaad, en dat zal dan ook wel gaan gebeuren, diepe, diepe zucht...quote:Op maandag 10 december 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt pas echt erg als ze denken dat we idd gek zijn en zo'n scriptwending zouden geloven...
Dan komt die wending er namelijk, en dan zijn Lieke en Jaap het volgende stelletje in die fucking kutvilla
quote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
[..]
Totdat Jaap zegt: 'Wil je met mij spelen? Gaan we de andere zieken'
En dan Lieke: 'Ja top! Wie gaan we pakke? Oeh ik heb goeie ideeen. Die gaan we doen. Yes. Top man! Echt top!'
Bij mij zit hij niet bij de ingrediëtenquote:Op maandag 10 december 2007 21:41 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het nou eigenlijk echt met dat citroenzuur?
Als kijkers daar intrappen mogen ze [ jaap en lieke] wat mij betreft genomineerd worden voor een Oscar.quote:Op maandag 10 december 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt pas echt erg als ze denken dat we idd gek zijn en zo'n scriptwending zouden geloven...
Dan komt die wending er namelijk, en dan zijn Lieke en Jaap het volgende stelletje in die fucking kutvilla
Dat soort schelden wordt zo'n beetje schering en inslag hier....laag gedrag....net zoals dat een aantal bewoners in die villa vertonenquote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Zolang de streamers blijven betalen en kijken zullen ze dat beschouwen als "er intrappen"quote:Op maandag 10 december 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Als kijkers daar intrappen mogen ze [ jaap en lieke] wat mij betreft genomineerd worden voor een Oscar.
Please, zouden ze echt zo gek zijn in het hokje? Lieke doet hier toch never nooit aan mee mag ik hopen?quote:Op maandag 10 december 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij bedoelt bij de vervaardiging van mascarpone, wijnsteenzuur, maar citroenzuur schijnt ook te kunnen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef maril het volgende:
[..]
Bij mij zit hij niet bij de ingrediëten
400 gr. lange vinger
400 gr. mascarpone
100 gr. suiker
4 stuks eieren
1 kopje koffie, sterke
1 scheu amaretto
30 gr. cacao
Wie Lieke niet? Eersteklas opportunist die je maar een nieuw perspectief hoeft te bieden. En helemaal een perspectief waar een exit voor Huub dreigt op dit moment. Die krabbelt dan zo weer op.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die trekt helemaal niks meer. Ook Japie niet. En ze is veel te serieus over alles om een toneelstukje op te voeren. Daar trapt niemand in. Zelfs Amanda niet.
Ik heb iets gevonden waar het duidelijker word weergegeven.quote:Op maandag 10 december 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij bedoelt bij de vervaardiging van mascarpone, wijnsteenzuur, maar citroenzuur schijnt ook te kunnen.
Wanneer krijgt brian een s op zijn flikker, voor diefstal CP'squote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft Huub op zijn flikker gekregen van Flens, het moet niet gekker worden zeg.
En SL, ja hoor.
Ho ho riri, 'dat soort schelden' is wel te verklaren. Ik weet ook wel dat ze veel over zich heen heeft gehad en ik heb vaak genoeg gelezen hoe jij dat , terecht in mijn ogen, verdedigd hebt, maar ze is nu op een puntje aangekomen dat ze de eer aan zichzelf moet houden en met opgeheven hoofd dat hok moet verlaten in plaats van zich op te laten fokken om daar nog gestoorder te worden dan ze nu al is: stress, stressuitslag kotsen enz. Naar huis ermee en alles weer op een rijtje krijgen, dat lijkt mij het beste voor haar.quote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef riri het volgende:
[..]
Dat soort schelden wordt zo'n beetje schering en inslag hier....laag gedrag....net zoals dat een aantal bewoners in die villa vertonen
Klopt, maar ik blijf erbij dat niemand daar intrapt, ook de tv kijker niet, hoeveel ze ook knippen en plakken.quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Py het volgende:
[..]
Wie Lieke niet? Eersteklas opportunist die je maar een nieuw perspectief hoeft te bieden.
Dat dus.quote:Op maandag 10 december 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij bedoelt bij de vervaardiging van mascarpone, wijnsteenzuur, maar citroenzuur schijnt ook te kunnen.
Gaat voor Lieke niet lukken Py, die is al te ver weg.quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Py het volgende:
[..]
Wie Lieke niet? Eersteklas opportunist die je maar een nieuw perspectief hoeft te bieden. En helemaal een perspectief waar een exit voor Huub dreigt op dit moment. Die krabbelt dan zo weer op.
En Lieke is bloedserieus idd. Die gaat er vol in met haar nieuwe teammaatje Jaap.
(Het seksdeel van Jaap's act net zal wel gelul zijn wat ze eruit moeten knippen achter. Maar ik heb een smanewerking tussen LIeke en Jaap vanzelfsprekender gevonden als Huub en Jaap. Puur speltechnisch vanuit Jaap's oogpunt)
Ik hoop echt dat jou senario uit komt. Ik denk dat er dan weer echt een spel gespeeld gaat worden. Van mij mag nog steeds Jaap de villa winnen. Hij is zo gek als een deur, behoorlijk onvoorspelbaar, maar verder correct.quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Py het volgende:
[..]
Wie Lieke niet? Eersteklas opportunist die je maar een nieuw perspectief hoeft te bieden. En helemaal een perspectief waar een exit voor Huub dreigt op dit moment. Die krabbelt dan zo weer op.
En Lieke is bloedserieus idd. Die gaat er vol in met haar nieuwe teammaatje Jaap.
(Het seksdeel van Jaap's act net zal wel gelul zijn wat ze eruit moeten knippen achter. Maar ik heb een smanewerking tussen LIeke en Jaap vanzelfsprekender gevonden als Huub en Jaap. Puur speltechnisch vanuit Jaap's oogpunt)
Je hebt het wel over Holy Brian, kindje van God en volgens mij de grootste pleaser van Flens, samen met Amanda.quote:Op maandag 10 december 2007 21:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wanneer krijgt brian een s op zijn flikker, voor diefstal CP's
En waar we nog steeds wachten op Jensen
We'll seequote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf erbij dat niemand daar intrapt, ook de tv kijker niet, hoeveel ze ook knippen en plakken.
Vanmiddag tijdens dat gesprek dacht ik even dat ze eruit kwamen , maar op een of andere manier wilde Lieke niet, en ik denk dat dat ook beter is,maar het viel me op hoe naief Huub daarin was, hij wil dr echt terug. alleen moet hij niet zeggen ik zeg het om dat ik van je houd en me zorgen maak, datr klinkt bijna zoals Brain die zegt tegen Amanda na walgelijk gedrag, ik doe het om jou te beschermen, rillingenquote:Op maandag 10 december 2007 21:56 schreef Desii het volgende:
Ik heb zelf het idee, dat ze de popo vervroegd hebben; omdat het hokje er serieus rekening meehoud dat Huub vertrekt.
Voor hemzelf acht ik het beter; voor mij als streamer zal het een drama zijn; want hij zorgt zeker voor vermaak, ergenis, agressiviteit en ooit eens voor een leuke romance
Maar we wachten maar rustig af........
Huub verkeert nog in de veronderstelling dat Lieke en hij kunnen samenwerken.... ik heb daar mijn zware twijfels over.... en aangezien ik Lieke een zeurdoos vind en enorm saaie gesprekken heeft, mag die van mij weg. (voor de rest zal het en best meissie wezen)
Tis een bloody shame als Huub er eerder uit zou gaan dan Brian en Amanda.quote:Op maandag 10 december 2007 21:56 schreef Desii het volgende:
Ik heb zelf het idee, dat ze de popo vervroegd hebben; omdat het hokje er serieus rekening meehoud dat Huub vertrekt.
Voor hemzelf acht ik het beter; voor mij als streamer zal het een drama zijn; want hij zorgt zeker voor vermaak, ergenis, agressiviteit en ooit eens voor een leuke romance
Huub verkeert nog in de veronderstelling dat Lieke en hij kunnen samenwerken.... ik heb daar mijn zware twijfels over.... en aangezien ik Lieke een zeurdoos vind en enorm saaie gesprekken heeft, mag die van mij weg. (voor de rest zal het en best meissie wezen)
Ik geloof nooit dat Huub de villa zal verlaten. Hij zal toch niet al deze shit op zijn hals gehaald hebben om ZIJN HUIS zomaar te verlaten. Zodra hij die 8 uur eruit geweest is, (als hij zich tenminste gedragen heeft en niet te veel alchol drinkt) heeft hij weer genoeg energie opgeladen om door te gaan volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2007 21:56 schreef Desii het volgende:
kun je lang wachten.quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie over 'dat laag gedrag' van riri..........
Lieke komt wel weer uit dit dal. Ze is nu een jankend zeikwijf omdat het kut gaat in het spel. Mensen van thuis mist. Ruzie met Huub. Deels afhankelijk van keuzes van achter. Stress. Enz.quote:Op maandag 10 december 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat voor Lieke niet lukken Py, die is al te ver weg.
En dat sexverhaaltje met Jaap is idd gelul.
In het eerste heb je helemaal gelijk maar Jaap is eik een enorme eikel met zijn audio en tv momentjes. Ik kan nog maar zelden echt om hem lachen, overacting zeg maar.quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef Py het volgende:
[..]
Tis een bloody shame als Huub er eerder uit zou gaan dan Brian en Amanda.
Dat dan weer wel.
Jaap is meetserlijk bezig. Hij is op dit moment (eik op de meeste momenten wel) de ultieme speler van het spel.
Van mij mag hij winnen.
Dan heb ik ook een qoutequote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke komt wel weer uit dit dal. Ze is nu een jankend zeikwijf omdat het kut gaat in het spel. Mensen van thuis mist. Ruzie met Huub. Deels afhankelijk van keuzes van achter. Stress. Enz.
Maar doelgerichte Lieke is vooral ff kapot omdat ze niet meer ziet hoe ze haar doel moet bereiken. Ze gelooft nooit dat Jaap haar boven Huub zou verkiezen. Als dit doelgerichte meisje weer een weg ziet om haar doel te bereiken dan is ze weer back in the game.
Mja die storen mij niet zo. In de hele tijd dat Jaap in de kooi zat heeft hij het spel gelezen en gespeeld. Van Ransjaap tot Emojaap. En de breuk van Huub en Lieke is altijd zijn doel geweest. Vanaf dat hij met Dennis speelde, wilde hij Huub al 'breken'. Dennis leverde niet en Jaap heeft een nieuwe strategie gekozen. Hij heeft zich bij Huub en LIeke aangesloten om ze uit elkaar te spelen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het eerste heb je helemaal gelijk maar Jaap is eik een enorme eikel met zijn audio en tv momentjes. Ik kan nog maar zelden echt om hem lachen, overacting zeg maar.
Yes indeed.quote:Op maandag 10 december 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een qoute:
'We'll see'
Wat verwacht je dan ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie over 'dat laag gedrag' van riri..........
Wiki is our friendquote:Op maandag 10 december 2007 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Er kan maar 1 het echte recept zijn toch?
Waarom denk je dat ? De popo is altijd begin van de maand tochquote:Op maandag 10 december 2007 21:56 schreef Desii het volgende:
........
Ik hoorde in dat gesprek echt niet dat Huub haar terugwilde. Hij wil normaal met elkaar omgaan, als vrienden.quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef maril het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens dat gesprek dacht ik even dat ze eruit kwamen , maar op een of andere manier wilde Lieke niet, en ik denk dat dat ook beter is,maar het viel me op hoe naief Huub daarin was, hij wil dr echt terug. alleen moet hij niet zeggen ik zeg het om dat ik van je houd en me zorgen maak, datr klinkt bijna zoals Brain die zegt tegen Amanda na walgelijk gedrag, ik doe het om jou te beschermen, rillingen
Met hartelijke dank aan het hokje. Je denkt toch niet echt dat Jaap dit zelf verzonnen heeft?quote:Op maandag 10 december 2007 22:12 schreef Py het volgende:
Hij heeft zich bij Huub en LIeke aangesloten om ze uit elkaar te spelen.
Want met een vriend als Jaap,...
Yes my dear, het is kommer en kwel op de streams en dan heb ik het niet over de film die ze nu aan het kijken zijn, het is de hele dag al naadje.quote:Op maandag 10 december 2007 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
Oh jee, wat een saaiheid....
Mjah het was ook een rare combinatie van een Gilles de la Tourette achtige eerste post gevolgd door een perfect en goed gemotiveerde tweede.quote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag wordt geacht met mijn posts.
Ik weet niet hoe en waar het vandaan komt. Ik was er niet bij.quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met hartelijke dank aan het hokje. Je denkt toch niet echt dat Jaap dit zelf verzonnen heeft?
Jaap teert op het hokje en deelt zo nu en dan speldenprikjes uit, die zijn dan weer wel leuk.
Mijn reactie was wellicht wat overtroken maar ik baal soms echt van het gezeikquote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het was ook een rare combinatie van een Gilles de la Tourette achtige eerste post gevolgd door een perfect en goed gemotiveerde tweede.
Ik denk dat ie wat verwart is daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |