quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
dan = als ?quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik heb dezelfde jurk dan Amanda! (Ik ga hem dragen bij de Miljoenjacht waar ik vrijdag ga)
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....quote:
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....
Vind ik niet erg mijn Nederlands is altijd voor vebetering vatbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.
jaap is top zo af en toe. niemand mag (van de febo) ook maar 1 verkeerd woord naar de kubatsen uiten, maar jaap laat af en toe zien hoe hij er echt over denkt: hij moet het kutvolk niet en dat zal ook echt niet veranderen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
Ik mag Jaap wel als hij dit soort dingen zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Je meent het, dus toch.....gore rat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een blauwe plek op haar buik?
Gut...... hoe zou ze daar nou aan zijn gekomen.....
Ja, dat is natuurlijk naar aanleiding van dat knusse onderonsje onder het dekbed, bah, wat een walgelijke gozer is het toch. Maar Amanda is ook stom, die laat het allemaal toe, snap dat gewoonweg niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Was gewoon een toneelstukje van Jaap zoals alles in dat hok een act is van Jaap.quote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
volgens mij niet... er was een klein gesprekje voordat er een streamwissel plaatsvondquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
rest van de kleren zitten al in d r koffer??quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
Lieke gaat in pyama eten.
Ehm.....dat ziet er toch niet uit, waar is het hokje mee bezig?quote:
Haha ze vroeg nog ofhet geen nachthempje was, maar het hokje zei van niet.quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm.....dat ziet er toch niet uit, waar is het hokje mee bezig?
das niet katholiek maar de religie van de heilige brrrrquote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Sinds wanneer is Amanda catholiek?
Ze heeft zo'n goed gevoel, ze doet nu eindelijk wat ze zelf wil.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
Dus het is nog niet uitgesproken tussen Madam Kak en huub?
Ze heeft hem even goed de waarheid gezegd en negeert hem weer?
Waarom vraag je of ze katholiek is, wilde ze bidden voor het eten?quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Sinds wanneer is Amanda catholiek?
quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
rest van de kleren zitten al in d r koffer??
En dat Huub ook al een aantal maanden had thuisgezeten als Lieke hem niet voor fouten had behoed en tot in den treure naar zijn gezeik had geluisterd als hij weer eens volkomen gefrustreerd zijn pijlen op haar richttequote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n goed gevoel, ze doet nu eindelijk wat ze zelf wil.
En dat had ze veel eerder moeten doen zegt ze.
Ze vergeet even dat ze al 4 maanden thuis had gezeten als ze eerder met Huub gebroken had.
Het herinnert mij een aflevering van Friends. Ik moest niet zo lang geleden aan denken...toevallig.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha ze vroeg nog ofhet geen nachthempje was, maar het hokje zei van niet.
Die laten haat gewoon voor lul lopen.
idd...quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Volgens kok JW is mascarpone geen kaas. Toch nog even doorleren JW.
.quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Volgens kok JW is mascarpone geen kaas. Toch nog even doorleren JW.
bron: http://www.zuivelland.nl/buitenlands2.asp?prodGroepId=36#322quote:Mascarpone
Deze Italiaanse specialiteit is eigenlijk geen kaas, omdat er geen zuursel of stremsel is gebruikt bij de bereiding. De room wordt vermengd met citroensap of citroenzuur... -knip-
Ze begint zich al aardig aan Amanda aan te passen.quote:
Niet echt belangrijk maar de streams stellen toch niks voor.quote:Op maandag 10 december 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
bron: http://www.zuivelland.nl/buitenlands2.asp?prodGroepId=36#322
Inderdaad, dat die knul het nog steeds op kan brengen om voor dat gajes te komen koken.quote:
Pasta met kip en mascarponesaus. (kaassaus of geen kaassaus, that's the question)quote:Op maandag 10 december 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begint zich al aardig aan Amanda aan te passen.
Ik heb even geen streams aan, maar het eten ziet er lekker uitIemand enig idee wat het precies is?
GebeurT VP.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.
Mascarponesaus klinkt toch net even andersquote:Op maandag 10 december 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pasta met kip en mascarponesaus. (kaassaus of geen kaassaus, that's the question)
had ik al gezien. wikipedia word geschreven door jan en alleman. 'mijn' link is een keten kaashandelaren. en de streams zijn idd helemaal niks.quote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk maar de streams stellen toch niks voor.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mascarpone
http://objectief.be/Mascarpone-IT.htmlquote:Mascarpone is een zachte witte roomkaas uit Lombardije. Eigenlijk is het geen kaas, maar een bijproduct van de Parmakaas bereiding.
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
Aan wie vertelde Amanda over die blauwe plek op haar buik?
Tis niet waar? Ik was er al vanuit gegaan dat de stomp en/of knijpgreep een stompje/knijpje was..maar nu snap ik wat Amanda Brian vanmorgen liet zien..( of was dat gisteren?ze waren aan het stoeien en Amanda gilde steeds..auw auw auw en was bang dat ze op haar hoofd zou vallen enzo enzo0) ze had ergens pijn en liet aan Brian zien waar..ze trok haar jurk omhoog en wees een plek aan boven de rand van haar string aan de rechterkant..en Brian reageerde er inderdaad nauwelijks op..quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Hij krijgt er studie/stage punten voor..quote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die knul het nog steeds op kan brengen om voor dat gajes te komen koken.
Dat ligt aan de persoon, de een heeft vrijwel nooit blauwe plekken, de ander krijgt ze bij wijze van spreken al als je er naar kijkt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tis niet waar? Ik was er al vanuit gegaan dat de stomp en/of knijpgreep een stompje/knijpje was..maar nu snap ik wat Amanda Brian vanmorgen liet zien..( of was dat gisteren?ze waren aan het stoeien en Amanda gilde steeds..auw auw auw en was bang dat ze op haar hoofd zou vallen enzo enzo0) ze had ergens pijn en liet aan Brian zien waar..ze trok haar jurk omhoog en wees een plek aan boven de rand van haar string aan de rechterkant..en Brian reageerde er inderdaad nauwelijks op..
Hoe hard moet je knijpen/stompen voordat je een blauwe plek krijgt en er pijn aan blijft houden..?
Is Amanda achterlijk ofzo dat ze dit pikt?...
En niemand vroeg naar het hoe en waarom, zeker?quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Was beneden in de slaapkamer met Lieke en Selene.
gebeurd = gebeurt?quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe hard moet je knijpen/stompen voordat je een blauwe plek krijgt en er pijn aan blijft houden..?
Ik kende dit verhaal nog niet, walgelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
jij ergens niet van op de hoogte???? neeee, waar gaat de wereld heen??quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal nog niet, walgelijk.
Zou Amanda het pikken omdat ze samen met Brian wil winnen en wat is dan de dubieuze rol van het hokje hierin.....ik kan er echt niet over uit dat dit keer op keer kan/mag gebeuren.
Ja, dat heb ik ook, het is zo frustrerend dat er helemaal niets mee gedaan wordt daar, dus ze stemmen toe en zijn dus medeplichtig. En dat alles ten faveure van een programma, erg.quote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niemand vroeg naar het hoe en waarom, zeker?
Dat onbestraft geweld stuit me nog steeds enorm tegen de borst.
Het filmpje ken ik maar het verhaal van Brian niet, dat hij net doet of hij van niks weet.quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij ergens niet van op de hoogte???? neeee, waar gaat de wereld heen??![]()
het filmpje: http://forum.headliner.nl/topic-6/
De kijkers stemmen in feite ook toe door te blijven kijken (en daar nog voor te betalen ook...)quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, het is zo frustrerend dat er helemaal niets mee gedaan wordt daar, dus ze stemmen toe en zijn dus medeplichtig. En dat alles ten faveure van een programma, erg.
er is geen enkele aanleiding om dat te denken. ook niet een of ander telegraaf-verhaaltje. sorry.quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef lorence1 het volgende:
iemand nu een idee of er vanavond een nieuwe inkomt?
Er is dus wel een Telegraafverhaaltje om dat te denken, want er zou vanavond een Guido uit Amersfoort inkomen, maar die kreeg z'n inleg niet bij elkaarquote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
er is geen enkele aanleiding om dat te denken. ook niet een of ander telegraaf-verhaaltje. sorry.
nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat ene Guido niet genoeg eurootjes had en er dan toch iemand anders zou komen om 21.00 vanavond. Maar ja niks zo veranderlijk als de Febo dus we zullen zien. Eerst nog even dj les voor die smerige knijprat.quote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef lorence1 het volgende:
iemand nu een idee of er vanavond een nieuwe inkomt?
Luc gaat dus aankondigen dat hij de nwe speler is?quote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef lorence1 het volgende:
komt er nou vanavond een nieuwe miljonair of was dat gelul?
en jij geleuvt st Schijnheiligheidquote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan Brian nu weten wat er tussen Nathalie en Huub gaande is in de auto tijdens de ritten van en naar optredens?
Ze zitten altijd in een aparte auto maar Brian weet wel te vertellen dat Huub bovenop Nathalie ligt en haar knuffelt.
Thanks!quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Was beneden in de slaapkamer met Lieke en Selene.
De reguliere kijker krijgt hier helemaal niets van mee. Streamers hebben al op zoveel manieren aan de bel getrokken bij eerdere misstanden. Zonder veel succes. En streamers zijn volgens mij voor de makers sowieso meer een noodzakelijk kwaad dan een klankkast.quote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
De kijkers stemmen in feite ook toe door te blijven kijken (en daar nog voor te betalen ook...)
ik dacht eigenlijk zo: het verhaaltje stond in de telegraaf, niet echt een kwaliteitskrant. plus daarnaast staat er zelfs in dat artikel dat er nu nog niemand bij komt. als er nu in had gestaan dat er wel iemand bij kwam was er een kans dat dat dus zou gebeuren, nu niet (denk ik dus).quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus wel een Telegraafverhaaltje om dat te denken, want er zou vanavond een Guido uit Amersfoort inkomen, maar die kreeg z'n inleg niet bij elkaar
Het is me alleen niet duidelijk waarom juist dat laatste een onoverkomelijke drempel zou moeten zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |