Zoiets hoopte ik ook ja.. Jammer van het topicquote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef LasTeR het volgende:
Ik dacht dat een wijf je voor de grap in de ballen schopte.
neen, maar erover praten is al erg genoeg..quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef LasTeR het volgende:
Ik dacht dat een wijf je voor de grap in de ballen schopte.
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 10 december 2007 18:21 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zoiets hoopte ik ook ja.. Jammer van het topic.
quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef wise het volgende:
zeg gewoon iets terug over.
lange schaamlippen en een schaar
Doe maar halveren .... kuttopicquote:Op maandag 10 december 2007 18:23 schreef DANILXL het volgende:
tsja, ik geef dit topic max. 48 posts voor het in de vergetelheid raakt
quote:Op maandag 10 december 2007 18:46 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Doe maar halveren .... kankertopic
We zien je gewoon graag in pijn.quote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef zomgmoz het volgende:
nouuuu, niet mn topic afkraken![]()
Bovendien is de titel niet misleidend; er staat nergens iets over daadwerkelijk trappen of bijten, dus jullie
kunnen gewoon niet lezen!
En blijkbaar zijn jullie allemaal gecastreerd of vrouwen want anders zou je het wel met me eens zijn.
Hoe oud was dat meisje?quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Haha een vriend van me had een keer iets met een meisje. Stonden ze op een gegeven moment te zoenen, greep die chick hem ineens vol in z'n zak. Zo van dat hij dat misschien wel lekker vond. Die gast duwde haar direct weg en verging van de pijn. En wij lagen op de grond van het lachen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |