sorry voor mijn late reactie maar ik was op vakantie.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef OG-Loco het volgende:
Zal ik eens voor je kijken of mijn Zen Touch zoveel speelduur heeft? (Check mijn V&A topic via m'n AT)
De Zen Xtra, maar hoeveel uur speelt die van jou nog?quote:Op maandag 17 december 2007 11:07 schreef OG-Loco het volgende:
Je kunt hem ook als externe HDD-dinges gebruiken en dan muziek erop flikkeren.Wat voor Zen heb je dat dat niet kan dan?
Dit is niet de L versie toch?quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef xdc het volgende:
tijdje geleden heb ik deze hier op fok gekocht
maar heb inmiddels een iphone in de planning staatn
[TK] Zgan. iAudio X5 30gb incl. dock/cradle
ik woon in utrecht. mail naar xdc at xs4all.nl
accu is overigns 100%
mag weg voor dezelfde prijs
De L versie heeft een speelduur van 35 uur in tegenstelling tot de gewone die "maar" 14 uur speelt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:15 schreef xdc het volgende:
nee , wat is het verschil ?
Euh.... Uurtje of heel veelquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
De Zen Xtra, maar hoeveel uur speelt die van jou nog?
Mja, hij speelt nieuw iets van 20/25 uur, dat zal hij nu wel niet meer doen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:40 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Euh.... Uurtje of heel veel? Als je geïnteresseerd bent wil ik de test best doen. [Check mijn topic voor een pic van het ding + toelichting.]
Nou, nee.quote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef superheist het volgende:
Kheb nog wel een M3L liggen, alleen is de output jack naar de klote (zit scheef) afstandbedieningen werken ook niet meer (heb er twee gehad). Gebruik hem nu vooral als externe hardeschijf, laat maar horen of je er aan wil sleutelen
Alleen al vanwege iTunes wil ik geen iPod; wat een kutprogramma.quote:Op maandag 17 december 2007 13:30 schreef superheist het volgende:
trouwens.. ipod classic.. kost toch geen reet meer tegenwoordig, en vind em een stuk fijner dan m'n M3L. geluidskwaliteit is prima, alleen dat iTunes is even wennen. en batterijduur(was destijds idd de reden dat ik een M3L kocht)
ik heb dus evt nog dat alternatief voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:33 schreef BOKA het volgende:
Grote schop.
Op zich geb ik wel interesse, alleen heb ik geen 150 euro over voor een 2e hands mp3 speler (hoe mooi hij ook is).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:49 schreef xdc het volgende:
[..]
ik heb dus evt nog dat alternatief voor je
mijne is in perfecte conditie , maar niet de L version
als nieuw..
Omdat hij inmiddels toch wel meer dan 2 jaar oud is bied ik 100 euro, dan kom ik hem wel ophalen op Utrecht CS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:10 schreef xdc het volgende:
ik dacht uit 2005 , moet ik voor je nakijken , zat nog wel een bonnetje ergens in de doos. dacht ik van de wehkamp.
ik zit nu in het buitenland ben volgende week thuis. kan het dan checken.
hij mag weg voor 125 euro, wel ophalen in utrecht
versturen kan ook , dan komen er verzendkosten bij
er zit alles bij , dock boekjes doos, headphones (ongebruikt) enz , alleen geen
(optionele afstandsbediening), hij kan echt doorgaan als nieuw.
liefst mailen op xdc at xs 4all .nl
is goedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:09 schreef BOKA het volgende:
[..]
Omdat hij inmiddels toch wel meer dan 2 jaar oud is bied ik 100 euro, dan kom ik hem wel ophalen op Utrecht CS.
[edit]
Waarom die je hem zo snel al weer weg eigenlijk? (ik zag dat je hem op fok gekocht hebt in oktober 2007)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |