Dat geloof ik ook best, maar toch. De roebels in Rusland zijn goed, verder ook nog genoeg uitdaging daar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk overigens best dat Hiddink Ajax een uitdaging zou vinden.
Hij is scherpquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef BobbyHill het volgende:
Hiddink heeft overal huizen. Vraag maar aan de FIOD.
Dat zou inderdaad briljant zijn, wéér een TD de laan uit sturen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Breekpunt is niet geld, maar de zeggenschap.
Waar het op neer komt is als Guus komt, Van Geel wrsch vertrekt.
Het kost Ajax wat tijd om die stap te zetten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Waar het op neer komt is als Guus komt, Van Geel wrsch vertrekt.
Uit den Arena zelvequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Lyzio het volgende:
Vraag me af waar deze geruchten ineens weer vandaan komen.
Net als Silenus een maandje terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't Fredje om aandacht te doen was, missie geslaagd [afbeelding].
Wat jij zegt zijn toch gewoon open deuren intrappen?quote:
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net als Silenus een maandje terug
Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
En denk je nou werkelijk dat Martin van Geel een coach binnenhaalt als het 'm zelf z'n kop gaat kosten?
Dat meen je niet! Toch niet tussen 1 en 31 januari he.. want dan.. dan.. dan is de transfermarkt weer open!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja [afbeelding]
Ik overigens ook, kan er nog weinig over zeggen maar binnen nu en een maand horen jullie het vanzelf wel.
Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?
Zeg dan niets.. misschien willen ze wel gewoon testen waar het lek zit en vertellen ze iedereen van de ArenA schoonmaakploeg iets anders.. Kijken wat er als eerste naar buiten komtquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.
Maar dit was het weer vrienden. Meer zeg ik niet.
I could lose my job...
Vind je 't gek dat Jaakke 't met Hiddink ziet zitten?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.
Maar dit was het weer vrienden. Meer zeg ik niet.
I could lose my job...
Dan had 'ie beter in Hoofddorp kunnen gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef Freak187 het volgende:
Geloof er niks van dat Hiddink naar Ajax komt. Hiddink is een psv'er en in het beleidsplan van ons aller Ajax staat toch dat de culuur gewaarborgd moet worden.
Hiddink heeft een grachtenpand gekocht omdat hij lekker dichtbij Schiphol zit. Daar moet je verder niet teveel achter zoeken.
Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja
quote:Manchester United-goalie Edwin van der Sar is in beeld bij Barcelona. De Catalanen zijn zoekende naar een transfervrije doelman als opvolger van Albert Joquera. Ook Dudu Aouate (Deportivo la Coruña) wordt in verband gebracht. (Sport)
Koster ook!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Wilhelmsson is ook gesignaleerd jongens!
Die is toch genadeloos geflopt, zijn laatste goede periode is Anderlechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Wilhelmsson is ook gesignaleerd jongens!
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!
Waat gaat het ongeveer over dan? Nieuwe speler? Nieuwe trainer? Nieuw bestuur? Nieuw stadion?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!
Naar mijn weten is Van der Sar niet transfervrijquote:
Bovendien hebben ze Valdes, en die laten ze denk ik geen reserve worden. Sar zal al helemaal geen reserve willen worden.quote:
Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge spelerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nu!!!
Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,
Sar halen, heb je meteen wat ervaring, Vermeer op de bank.
Zelf denk ik dat er een leegloop komt, aan het einde van het seizoen.
Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg
Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
Zoals we elk seizoen wel weer opnieuw beginnen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.
Anders kan je volgend seizoen WEER opnieuw beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |