abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55185061
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoofden
Woo-loo-loo!
pi_55185344
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
Ik zeg nog geen succes maar sportief zou hij het bij Ajax een stuk beter doen waar hij zo goed als zeker elke week in de basis zou staan en mee zou strijden om het kampioenschap en de beker. En iedereen weet dat je sneller in het Nederlands elftal verschijnt als je bij Ajax in de basis speelt dan bij Sevilla op de bank zit.
pi_55186685
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Heerlijk
pi_55186703
Emanuelson sluit op dit moment ook een transfer uit in de winterstop. Wel goed dat de talenten op dit moment zien dat ze bij Ajax moeten blijven en in ieder geval het seizoen afmaken.
Emanuelson zal waarschijnlijk net als Heitinga en Maduro over zijn dip heen komen.
pi_55186752
Ik denk dat eerder de andere clubs een transfer van Emanuelson uitsluiten op dit moment.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55187148
Defour in de belangstelling van Bayern.

Kon je op wachten natuurlijk. Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:13:56 #157
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55187319
Tottenham Hotspur heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, zo heeft Sportweek vernomen. De Londenaren zien de international als opvolger voor de onevenwichtige Paul Robinson. Afgelopen zaterdag zou een scout van de Engelse club de prestaties van de Amsterdamse goalie al hebben geanalyseerd.

Robinson maakt tot nu toe een allerminst bemoedigend seizoen door. Zo verloor de Engelsman zijn plaats onder de lat bij het nationale elftal, terwijl hij in het shirt van The Spurs al een aantal keer opzichtig in de fout ging.

Het is echter onbekend in hoeverre Stekelenburg voor een transfer openstaat. Twee weken geleden toonde 25-jarige sluitpost zich nog afwachtend hierover. “Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken."

"Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?”, reageerde hij toen tegenover het weekblad.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:14:53 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55187342
Neee, Gomes moet niemand hebben, maar de keeper van Ajax, die gaan we halen!

Tis toch debiel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:15:56 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_55187363
Dat heeft in dit geval misschien ook iets te maken met het wel of niet verkrijgen van een werkvergunning voor niet EU spelers in Engeland.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55187391
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
pi_55187444
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:

Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
pi_55187456
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:

Ik zou niet weten wat Bayern met Defour moet, ze hebben een handvol aanvallende middenvelders die beter zijn dan Defour.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55187496
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
pi_55187550
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
Is volgens mij al de 3e of 4e keer in zijn carriere dat zoiets gebeurd, misschien idd beter hem niet meer te halen.
pi_55187608
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
pi_55187628
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
pi_55187764
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Ajax wel Europese top dan?
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:35:46 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_55187800
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou, maar een wedstrijd met Ajax tegen Groningen of met Bayern tegen Werder Bremen is wel een groot verschil.

Daarbij moet ik zeggen dat Defour geen type speler is voor een Duitse club, en hopelijk ziet hij ook in dat hij prima bij Ajax zou passen. Maar ik ben bang dat die deur gesloten is en dat Defour een vertrek naar Italie of Spanje verkiest boven Ajax of de directe plaatsing voor de CL kan de deur nog open zetten...

Met de komst van Aissatie zal Defour dus sowieso afvallen. We zullen wel zien, ik heb iig zin in de transferperiode en geruchtenstroom die straks los gaat breken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:38:48 #169
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55187878
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Apfel. het volgende:
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
Nee, de lampies wel.

Zal even het artikel opzoeken
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:40:29 #170
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55187910
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:55:38 #171
51286 w00h00
Digital man!
pi_55188281
quote:
Omg professionals
pi_55188389
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax wel Europese top dan?
Nee maar je snapt toch wel dat je bij Ajax eerder een basisplaats heb en je makkelijker een transfer afdwingt naar een europese topclub dan als je nu naar Bayern gaat en waarschijnlijk op de bank zal moeten plaats nemen.
pi_55188450
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Toen wilde hij toch niet ofzo?
pi_55188498
quote:
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
pi_55188574
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
Aparte opmerking haha

Piet is wel een held trouwens.. dat boekwerk.. wel erg tof Die man schrijft echt ALLES op..

Is er al bekend wat HvdZ eigenlijk doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')