Ik zeg nog geen succes maar sportief zou hij het bij Ajax een stuk beter doen waar hij zo goed als zeker elke week in de basis zou staan en mee zou strijden om het kampioenschap en de beker. En iedereen weet dat je sneller in het Nederlands elftal verschijnt als je bij Ajax in de basis speelt dan bij Sevilla op de bank zit.quote:Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
Heerlijkquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Ik zou niet weten wat Bayern met Defour moet, ze hebben een handvol aanvallende middenvelders die beter zijn dan Defour.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
Is volgens mij al de 3e of 4e keer in zijn carriere dat zoiets gebeurd, misschien idd beter hem niet meer te halen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Ajax wel Europese top dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Dat ligt niet aan jou, maar een wedstrijd met Ajax tegen Groningen of met Bayern tegen Werder Bremen is wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Nee, de lampies wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Apfel. het volgende:
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
Omg professionalsquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/view/1051/184/
Nee maar je snapt toch wel dat je bij Ajax eerder een basisplaats heb en je makkelijker een transfer afdwingt naar een europese topclub dan als je nu naar Bayern gaat en waarschijnlijk op de bank zal moeten plaats nemen.quote:
Toen wilde hij toch niet ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/view/1051/184/
Aparte opmerkingquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |