Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 december 2007 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zou Boulahrouz niet komen? Hij is denk ik niet oud genoeg of alleen al voor het geld te kiezen wat hij ook in Quatar kan halen. Ik denk dat hij nog wel sportief wat wil presteren en al zeker het EK spelen.
quote:Rentree Leonardo bij Ajax met misser en assist
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 20:54
Leonardo heeft na maanden blessureleed zijn rentree gemaakt. De Braziliaanse aanvaller viel maandag een halfuur voor tijd in bij Jong Ajax tegen Jong FC Groningen (0-3 zege). Hij miste een penalty en gaf een assist. Leonardo was uitgeschakeld sinds hij begin maart tegen sc Heerenveen een gescheurde kruisband en een beschadigde meniscus opliep.
Leonardo kwam in het veld toen Ajax dankzij treffers van Jan-Arie van der Heijden en Robbert Schilder met 0-2 leidde. Leonardo had de kans om de score uit te bouwen, maar schoot een strafschop over. Hij maakte zijn misser goed door de assist te geven op de 0-3 van Javier Martina. Leonardo hoopt zijn totaal van zeven eredivisieduels voor Ajax snel uit te breidden.
Moet je nagaan hoe vrolijk ie wordt als ze z'n naam ook nog goed gaan schrijvenquote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu, altijd vrolijk. Wat een opmerking...
Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen..
quote:Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen dat Daylon Claasen wat is, Ajax Ape Town komt bij mij over als een liefdadigheidsinstelling, weggegooid geld.
Ik denk niet dat ze hun Nikes hebben ingeleverd. Misschien dat ze er de laatste training voor de wedstrijd mee ballen. Dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 10 december 2007 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...
Heb iets van 40 minuten van die wedstrijd gezien, vond het niet heel best. Mitea, Krohn-Dehli en Schilder vielen mij totaal niet op. Donald speelde nog wel aardig en Jan-Arie ook wel. Leo schoot die penal trouwens keihard overquote:
Het is meer des Ajax Ten Cate om randzaken de schuld te geven.quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen..
Zó stuur je de kakkies het bos inquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |