quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
Die viel mij ook al op inderdaad.quote:
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
''Een stuk jonger''
Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent!!!
Zei ik wat geks dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op inderdaad..
quote:
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
Waar ik dus mee bedoel te zeggen dat van Geel nou niet erg adequaat ingrijpt als er spelers vertrekken, en waarvoor gewoon een opvolger moet komen. Die net zo goed, of beter is als zijn voorganger.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet?.
Bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Ajax onderhandelt momenteel met Guus Hiddink
Volgens mij gaat er vanuit Zagreb alleen maar een vlucht via Amsterdam naar Spanje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef Suijk het volgende:
Spanje ligt er over 5 jaar ook nog wel.
Over een gesigneerde matroesjka?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Klopt, én met Luka Modric én met Ronaldinho én met Lionel Messi én met Kaká.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voorquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Dat kennen wequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet prijsgeven, maar behoorlijk betrouwbaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, én met Luka Modric én met Ronaldinho én met Lionel Messi én met Kaká.
Don't fuck with mequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De zakken zijn ook wel een keer gevuld natuurlijk, maar ik zie hem dan eerder coach worden van een Europese topclub of een nationale grootmacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
GMTAquote:
Je username geeft je wel het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voor
¤ 25 miljoen.
Wel bij Ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
Niet zonder Delorge erbij nee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Breekpunt is niet geld, maar de zeggenschap.
Waar het op neer komt is als Guus komt, Van Geel wrsch vertrekt.
Het kost Ajax wat tijd om die stap te zetten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |