Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
of Kanu. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
Kanu was ik ook aan het denken plus dat hij altijd heeft aangegeven graag nog eens voor Ajax te spelen. Misschien ook proberen Gudjohnsen te halen. Hij wil graag weg bij Barca omdat hij te weinig speeltijd krijgt als hij interesse heeft in Ajax vind ik dat ze zeker een poging moeten halen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
of Kanu. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves vertrekt in de winterstop waarschijnlijk al naar AZ. Dus zet dat voorlopig maar uit je hoofd.
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback,quote:Babayaro en Newcastle scheiden hun wegen
Geschreven door William Lekatompessy op maandag, 10 december om 14:34
Newcastle United en Celestine Babayaro scheiden hun wegen. De Nigeriaanse verdediger kwam door slepende hamstring- en rugblessures nauwelijks meer aan spelen toe voor de Noord-Engelse club en komt niet meer voor in de plannen van trainer Sam Allardyce. Klik hier! De oud-speler van onder andere Anderlecht stond nog onder contract tot het einde van dit seizoen. Allardyce zag echter geen heil meer in de door blessures geteisterde Nigeriaans international.
In januari van 2005 kwam de nu 29-jarige Babayaro over van Chelsea. In drie seizoenen bij de Tyneside club kwam de back tot slechts 47 duels in het eerste elftal. Dit kalenderjaar kwam Babayaro in maart voor het laatst in actie.
AZ gaat de strijd vast en zeker verliezen als er een club komt die een gelijk bedrag wil betalen. Ze zijn in Heerenveen niet zo gecharmeerd van de handelswijze van AZ.quote:Op maandag 10 december 2007 16:46 schreef Triptamine het volgende:
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
LieverOoijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
Ik ookquote:Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
Ik zou het eerder falen van Heerenveen vinden, een speler aan je concurrent verkopen. Het zijn namelijk beide subtoppers.quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijnquote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback,.
Heb je gezien wat ze ervoor vragen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Best kans van inderdaad. Maar opzich zou het nog niet eens zo'n gek idee zijn het te proberen, lijkt me. Aan een transfervrije speler kan je je nauwelijks een buil vallen. Maar goed, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.quote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
Zo is ie helemaal perfect.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |