abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55171646
Kanu zou een goed alternatief zijn voor achter Suarez. Alves lijkt mij geen optie.
pi_55171661
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves vertrekt in de winterstop waarschijnlijk al naar AZ. Dus zet dat voorlopig maar uit je hoofd.
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55171717
Zie je. Er zijn al twee spitsen genoemd die én beter zijn én goedkoper. Ja Gudjohnsen ook. Als Ronaldinho maar 15 miljoen euro moet kosten....

Kunnen we hem trouwens niet betrekken in een deal met Rijkaard?
pi_55171750
Ik begrijp echt niet dat je Alves een overrated speler kan noemen. Die man wordt topscorer van Nederland en is ook dit seizoen aardig op weg, ondanks dat hij de helft van de tijd niet speelt. Ik snap niet waar iedereen die wijsheid vandaan haalt dat hij dit niveau niet vol kan houden. Je bent er natuurlijk nooit zeker van dat een speler zo'n prestatie blijft evenaren, maar hij heeft het tegendeel nog niet bewezen.

Het lijkt me verder wel een vervelende vent, maar hij heeft mij nog geen reden gegegevn waarom ik hem overschat zou moeten vinden. In tegenstelling tot veel anderen. Maar waar ze het vandaan halen...
Woo-loo-loo!
pi_55171787
quote:
Babayaro en Newcastle scheiden hun wegen
Geschreven door William Lekatompessy op maandag, 10 december om 14:34

Newcastle United en Celestine Babayaro scheiden hun wegen. De Nigeriaanse verdediger kwam door slepende hamstring- en rugblessures nauwelijks meer aan spelen toe voor de Noord-Engelse club en komt niet meer voor in de plannen van trainer Sam Allardyce. Klik hier! De oud-speler van onder andere Anderlecht stond nog onder contract tot het einde van dit seizoen. Allardyce zag echter geen heil meer in de door blessures geteisterde Nigeriaans international.

In januari van 2005 kwam de nu 29-jarige Babayaro over van Chelsea. In drie seizoenen bij de Tyneside club kwam de back tot slechts 47 duels in het eerste elftal. Dit kalenderjaar kwam Babayaro in maart voor het laatst in actie.
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55171789
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:46 schreef Triptamine het volgende:

Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
AZ gaat de strijd vast en zeker verliezen als er een club komt die een gelijk bedrag wil betalen. Ze zijn in Heerenveen niet zo gecharmeerd van de handelswijze van AZ.
Woo-loo-loo!
  maandag 10 december 2007 @ 16:54:15 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171814
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.

En lastig, ach dat zijn Suarez en Luque ook .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55171858
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 december 2007 @ 16:58:30 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171877
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Get woke, go broke!
pi_55171931
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
LieverOoijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
pi_55171947
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 10 december 2007 @ 17:05:11 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171989
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
Ik ook .

Maar een van de meest scorende spitsen naar een concurrent (ok ok, nu ff niet) laten gaan terwijl je zelf weet dat je eigen topscoreren weggaat is een beetje jammerlijk handelen vind ik.

Op dit moment hebben we hem niet nodig denk ik, maar volgend seizoen zou hij er prima bij passen denk ik.
Get woke, go broke!
pi_55171995
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het eerder falen van Heerenveen vinden, een speler aan je concurrent verkopen. Het zijn namelijk beide subtoppers.
pi_55171996
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:

[..]

Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback, .
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
pi_55172027
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Heb je gezien wat ze ervoor vragen?
pi_55172039
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
Best kans van inderdaad. Maar opzich zou het nog niet eens zo'n gek idee zijn het te proberen, lijkt me. Aan een transfervrije speler kan je je nauwelijks een buil vallen. Maar goed, ik zie het niet gebeuren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55172152
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
No bitch to me
pi_55172215
En een talent hoeft van mij ook niet, gewoon iemand die er al gelijk staat.
pi_55172424
Sommige mensen doen net of we het geld hebben van Chelsea of zo. Boulah die loopt binnen in Spanje.. denk je nou echt dat ie naar Ajax verkast waar de belastingdienst jacht op zijn centen maakt:D
pi_55172818
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
Zo is ie helemaal perfect.

@ Chadi: Aangezien Boulah niet speelt in Sevilla. En aangezien niet geschoten altijd mis is. Moet Van Geel maar eens aanleggen met geladen geweer
pi_55173011
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 10 december 2007 @ 18:21:38 #102
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55173611
Ik denk niet dat Boulah bij Ajax wil komen spelen eigenlijk.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55173645
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:

[..]

Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelen
Wat een kwats
pi_55173876
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=15328

'De superactie van Jan-Arie van der Heijden'
(Gepost door GD)

Ajax TV heeft vandaag de 'superactie' van Jan-Arie van der Heijden in de Kleine Klassieker online geplaatst. 'Jari' voerde een combinatie van een akka en een panna uit op een jeugdige Feyenoorder, en verdiende daarmee een staande ovatie van het publiek in de ArenA.
Ajax Netwerk
Hieronder is het filmpje van deze prachtige actie te bekijken.
pi_55173882
Boulah komt niet naar Ajax lijkt me, Heitinga gaat weg na dit seizoen, vd Wiel is er nog niet klaar voor, vooral niet voor de CL, Urby gaat waarsch ook weg aant einde van het seizoen, dan houden we nog over..Vermaelen en Ogararu..??
Ben benieuwd of er in de winterstop al vervanging(en) worden aangetrokken..zou wel zo handig zijn, aangezien die spelers dan een extra half seizoen hebben om te wennen bij Ajax..
4 8 15 16 23 42
pi_55173993
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:35 schreef versteegrob het volgende:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=15328

'De superactie van Jan-Arie van der Heijden'
(Gepost door GD)

Ajax TV heeft vandaag de 'superactie' van Jan-Arie van der Heijden in de Kleine Klassieker online geplaatst. 'Jari' voerde een combinatie van een akka en een panna uit op een jeugdige Feyenoorder, en verdiende daarmee een staande ovatie van het publiek in de ArenA.
Ajax Netwerk
Hieronder is het filmpje van deze prachtige actie te bekijken.

over de kwaliteit van de jeugdopleiding gesproken!
  maandag 10 december 2007 @ 18:54:37 #107
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55174738
, fantástisch .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55174810
Daylon Claasen duikt bij Ajax op en niet bij PSV
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55174899
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
We krijgen zo behoorlijk was stagiair
pi_55174907
Daylon is toch die afro van de foto op pagina 1?
pi_55174921
quote:
Ajacied Anita geopereerd aan heup

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 17:51

Vurnon Anita heeft maandag een kijkoperatie aan zijn heup ondergaan. Ajax meldt dat het kapsel van het gewricht is schoongemaakt en dat de achttienjarige middenvelder ongeveer drie maanden moet herstellen. Anita kwam dit seizoen nog niet in actie in de Eredivisie. In de afgelopen twee seizoenen speelde hij in totaal twee competitieduels voor Ajax.
pi_55174945
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Hoe zou Ajax Cape Town nou PSV en Ajax door elkaar kunnen halen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55175300
Die actie van Jan Arie doet me een beetje aan van Persie/Bergkamp denken, zeer veel balgevoel!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 december 2007 @ 19:55:56 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55175842
Hoop dat die stagaires nog wat leuks voortbrengen.
pi_55175856
Oguraru
pi_55176056
Waarom zou Boulahrouz niet komen? Hij is denk ik niet oud genoeg of alleen al voor het geld te kiezen wat hij ook in Quatar kan halen. Ik denk dat hij nog wel sportief wat wil presteren en al zeker het EK spelen.
pi_55176362
Ogararu, altijd vrolijk. Wat een opmerking...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55178408
Welke opmerking? Ik heb iets gemist?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')