abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55167961
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:52 schreef Triptamine het volgende:
PSV moet tussendoor toch ook tegen Inter? Hopelijk maken Zlaten en Chivu ze flink moe.
Ibra is geschorst.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55168001
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:
Erg benieuwd naar de winterstop. Ik reken op 3 tot 5 aankopen.
Ik denk maximaal 2
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55168040
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:03 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ibra is geschorst. [afbeelding]
en Chris doet niet mee..
pi_55168120
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

en Chris doet niet mee..
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55168145
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken
pi_55168164
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken [afbeelding]
Maar toen voetbalde Roda.. psv niet
  maandag 10 december 2007 @ 14:21:01 #32
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55168328
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk maximaal 2
Dat kunnen ze toch niet maken met het oog op volgend seizoen. Even pessimistisch: Heitinga, KJH,Maduro en misschien Stekelenburg zullen allen vertrekken. Misschien stopt Davids wel. Als je volgende zomer 3,4 spelers voor de as moet gaan halen ben je ten dode opgeschreven. Beter nu al spijkers met koppen slaan in de winterstop en de jongens al een half jaar aan Ajax,Amsterdam en het systeem laten wennen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55168635
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
pi_55168816
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
Ik vind dat er van Boulahrouz echt op korte tijd goed werk gemaakt moet worden. Zo'n type heb je nodig. Goede solide verdediger, sterk aan de bal en is niet bang eens in de zoveel tijd iemand het gras in te trappen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 10 december 2007 @ 14:46:01 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_55168905
Vanavond even naar Jong Groningen - Jong Ajax denk ik.

En er moeten wel een aantal aankopen komen ja, maar ik denk dat er ook hooguit twee spelers bijkomen (twee spelers die er direct staan dan, wellicht aangevult met nog een talent).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55168952
quote:
Blessure voor Koevermans

Danny Koevermans heeft een vraagteken achter zijn naam voor de duels van PSV met Internazionale en Ajax. De spits verliet maandag vroegtijdig de training met een hamstringblessure.
Het is nog onduidelijk hoe lang Koevermans buitenspel staat. Een scan moet de ernst van de kwetsuur uitwijzen.

De blessure komt op een slecht moment voor PSV. De Eindhovenaren spelen woensdag de laatste wedstrijd van de groepsfase van de Champions League tegen Internazionale. Vier dagen later staat de kraker tegen koploper Ajax op het programma.
RTL Voetbal

Paniek in Eindhoven
pi_55168963
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
AFC AJAX
pi_55168987
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom hij bijna overal aan de zijlijn staat en ruzie krijgt.

Volgens mij is Perez een groot probleemgeval binnenshuis
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Woo-loo-loo!
pi_55169022
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Lazofiets en Farfan zullen er wel instaan dus zit hij toch op de bank.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55169029
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
No bitch to me
pi_55169079
quote:
Braziliaanse stagiairs trainen mee

Bij de training van Ajax waren maandag twee nieuwe gezichten te zien. Adrie Koster maakte gebruik van Braziliaanse Jong Ajax-stagiairs Jonathas Christian de Jesus en Anderson Luis Domingos.

Spits Jonathas en linkerflankspeler Anderson zijn afkomstig van de Braziliaanse club Cruzeiro. Het duo is sinds vrijdag in Nederland en loopt de komende tijd stage op de Toekomst. Adrie Koster haalde het duo maandag even bij de A-selectie. Een andere buitenlandse stagiair van Jong Ajax, Daylon Classen (afkomstig van Ajax Cape Town), was ook van de partij. De Zuid-Afrikaan trainde vorige week maandag voor het eerst mee met Ajax 1.

Ajax.nl
pi_55169143
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Onder welke steen heb jij gezeten?

Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS?
pi_55169146
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
WTF. Zijn dat poppen ofzo?
pi_55169161
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
Dat is dan wel waar
AFC AJAX
pi_55169168
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

WTF. Zijn dat poppen ofzo?
Geen idee.. maar nummer 29 was in de aanbieding denk ik
  maandag 10 december 2007 @ 15:00:48 #46
51286 w00h00
Digital man!
pi_55169206
Geen interesse meer voor Maduro van Inter Milaan

Maduro gaat gewoon lekker bijtekenen heb ik het gevoel.
pi_55169217
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken
pi_55169245
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken [afbeelding]
Zo voelt ie zich denk ik ook wel..

Martin.. bel Kenneth eens voor de grap
pi_55169263
Die rechter kerel van foto ziet er wel redelijk sterk uit qua fysiek, is iets wat bij Ajax altijd welkom is.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55169273
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boos zijn is iets anders dan ruzie maken.
En je bent irritant.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')