Ibra is geschorst.quote:Op maandag 10 december 2007 13:52 schreef Triptamine het volgende:
PSV moet tussendoor toch ook tegen Inter? Hopelijk maken Zlaten en Chivu ze flink moe.
Ik denk maximaal 2quote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:
Erg benieuwd naar de winterstop. Ik reken op 3 tot 5 aankopen.
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denkenquote:
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
Maar toen voetbalde Roda.. psv nietquote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken [afbeelding]
Dat kunnen ze toch niet maken met het oog op volgend seizoen. Even pessimistisch: Heitinga, KJH,Maduro en misschien Stekelenburg zullen allen vertrekken. Misschien stopt Davids wel. Als je volgende zomer 3,4 spelers voor de as moet gaan halen ben je ten dode opgeschreven. Beter nu al spijkers met koppen slaan in de winterstop en de jongens al een half jaar aan Ajax,Amsterdam en het systeem laten wennen.quote:
Ik vind dat er van Boulahrouz echt op korte tijd goed werk gemaakt moet worden. Zo'n type heb je nodig. Goede solide verdediger, sterk aan de bal en is niet bang eens in de zoveel tijd iemand het gras in te trappen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
RTL Voetbalquote:Blessure voor Koevermans
Danny Koevermans heeft een vraagteken achter zijn naam voor de duels van PSV met Internazionale en Ajax. De spits verliet maandag vroegtijdig de training met een hamstringblessure.
Het is nog onduidelijk hoe lang Koevermans buitenspel staat. Een scan moet de ernst van de kwetsuur uitwijzen.
De blessure komt op een slecht moment voor PSV. De Eindhovenaren spelen woensdag de laatste wedstrijd van de groepsfase van de Champions League tegen Internazionale. Vier dagen later staat de kraker tegen koploper Ajax op het programma.
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom hij bijna overal aan de zijlijn staat en ruzie krijgt.
Volgens mij is Perez een groot probleemgeval binnenshuis
Lazofiets en Farfan zullen er wel instaan dus zit hij toch op de bank.quote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
quote:Braziliaanse stagiairs trainen mee
Bij de training van Ajax waren maandag twee nieuwe gezichten te zien. Adrie Koster maakte gebruik van Braziliaanse Jong Ajax-stagiairs Jonathas Christian de Jesus en Anderson Luis Domingos.
Spits Jonathas en linkerflankspeler Anderson zijn afkomstig van de Braziliaanse club Cruzeiro. Het duo is sinds vrijdag in Nederland en loopt de komende tijd stage op de Toekomst. Adrie Koster haalde het duo maandag even bij de A-selectie. Een andere buitenlandse stagiair van Jong Ajax, Daylon Classen (afkomstig van Ajax Cape Town), was ook van de partij. De Zuid-Afrikaan trainde vorige week maandag voor het eerst mee met Ajax 1.
Ajax.nl
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Dat is dan wel waarquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakkenquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..
Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo voelt ie zich denk ik ook wel..quote:Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken [afbeelding]
Boos zijn is iets anders dan ruzie maken.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..
Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |