quote:'Brazilianen Anderson en Jonathas op stage bij Ajax'
De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.
De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.quote:
Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?quote:Wouters parkeert Perez
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Jan Wouters vorige week persoonlijk gesproken met Kenneth Perez. Hij zou hem hebben laten weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
Hij wil graag met Sef weer samenwerken na de winterstop..quote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.
Edit:
[..]
Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?
Hierquote:Op maandag 10 december 2007 13:30 schreef Pritt het volgende:
Waar kan ik de trainingstijden van Ajax vinden?
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatquote:Op maandag 10 december 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Toch kan me de frustratie van Kenneth Perez goed voorstellen, als je ziet hoe fenomenaal hij voetbalde tegen Feyenoord, dan hoort hij gewoon in de basis daar. Maar goed, op de één of andere manier zien veel trainer/coaches het niet in hem zitten en daar kan Perez niet goed tegen.
En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're coolquote:Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatDenk dat A3 hem goed kan gebruiken
Ik geloof niet dat ik hem nog moet...quote:Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatDenk dat A3 hem goed kan gebruiken
Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had,quote:Op maandag 10 december 2007 13:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're cool
Bron?quote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koef heeft hamstringblessure, misschien er niet bij tegen Ajax [afbeelding].
Recognize the sarcasm, you must, young padawanquote:Op maandag 10 december 2007 13:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had,.
VI.nlquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |