Heb je de VV al gelezen over hoe brian en amanda wel niet van elkaar houden en nooit ruzie hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.quote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.quote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Yepz. De aflevering van Jensen is in de doofpot gegaan en aan het agressieve onder de deken gedrag van Brian wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven. De kijker zou toch eens de ware aard van deze creep ontdekken.quote:Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
Zowel Huub als Jaap hebben het van het weekend weer ingesproken op het antwoordapparaat. We houden hoopquote:Op maandag 10 december 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
Allemaal ingefluisterd door het hokjequote:Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Ik denk eerder dat Jaap opdracht krijgt wie hij moet kiezen van "achter"quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Dat denk ik ook. En ik zou niet gek opkijken als hij voor Lieke kiestquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Moet ze lekker naar huis gaanquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
Zou ze zwanger zijn? (kindje Ridge...?)quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
Het zou me eerder verbazen als het anders zou lopen...quote:Op maandag 10 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
Ik denk zelf dat Huub niet terugkomt.quote:Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
en dan een paar weken later in het prive gedeelte van de telegraaf: GoudenKooi slet Amanda door Brian en Netty op straat gezet.quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij het slaafje steevast degene is die de koning mag masseren.quote:Op maandag 10 december 2007 12:27 schreef pullup het volgende:
Alweer een massagescene tussen Brian en Amanda. Die doen echt niets anders de laatste dagen
Nu alleen nog een paar spijkers en het plaatje is compleet.....quote:
Amanda mist het kruis niet hoorquote:Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik mis alleen het kruis.
[ afbeelding ]
Zoveel is inmiddels wel duidelijk. Brian heeft niet voor niets een wijde sportbroek aan.quote:
Op Nowlive staat een stuk dat de buren Huub er aan het uitwerken zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
Da's nou jammer dat we niet mogen horen waarom de Febo gisteren al geirriteerd was.
Ik heb nog liever een SL dan te moeten luisteren naar Zemel en Zeur.quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
Da's nou jammer dat we niet mogen horen waarom de Febo gisteren al geirriteerd was.
idd..... weet je wat zo bizar isquote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een SL dan te moeten luisteren naar Zemel en Zeur.
Inderdaad, wat zijn die irritantquote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik in dit geval ook; 40 bottles of beer..quote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat word ik van die kop van haar zeg weg met Lieke vals meisjequote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Het is ook zo geforceerd leuk doen tussen die twee. Vooral die uitbundige lach van Lieke om niets, doen m'n haren recht overeind staan, brrrr...quote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... weet je wat zo bizar is
Als Selene en Huub in de jacuzzi zitten te zingen.... vind ik het leuke streams
Selene en Lieke vind ik niet te pruimen
De streams van Huub en Selene waren leuk gisteravond, maar toch vind ik die Selene een eng onbetrouwbaar grietje.quote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... weet je wat zo bizar is
Als Selene en Huub in de jacuzzi zitten te zingen.... vind ik het leuke streams
Selene en Lieke vind ik niet te pruimen
Vergelijkbar met het redelijk waarschijnlijke scenario dat Copycat hierboven ook schetste.quote:
Inderdaad het lachje van een meisje dat o zo graag een nieuw vriendinnetje wil...quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is ook zo geforceerd leuk doen tussen die twee. Vooral die uitbundige lach van Lieke om niets, doen m'n haren recht overeind staan, brrrr...
Denkt Nowlive nu echt dat we daar iemand voor nodig hebben die dicht bij de bron werkt? Hier denken we al weken hetzelfde.quote:
Lieke gaat niet tegen Jaap spelen....heeft ze vaak genoeg al uitgesproken...ook niet tegen Huub...quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren was het geloof ik, liet ze tegenover Jaap anders wel wat anders horen.quote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke gaat niet tegen Jaap spelen....heeft ze vaak genoeg al uitgesproken...ook niet tegen Huub...
dat Huub dat niet wil horen is zijn probleem...luisterde hij maar eens wat beter in plaats van altijd zo lopen te tetteren
Lieke is altijd TEGEN Brian en Amanda geweest in het spel en dat zal ze ook blijven ook,wat Selene of wie dan ook zegt.
Denk dat velen zich in haar vergissen...ze is heel rechtlijnig...ze stapt niet zomaar van haar pad af....dat ze afstand neemt van Huub betekent niet dat ze hem laat vallen
Rationeel gezien wil ze Huub weg hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Gisteren was het geloof ik, liet ze tegenover Jaap anders wel wat anders horen.
Uiteindelijk zit ook Lieke in een spel. Een spel dat vooral door achter wordt gestuurd.quote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef riri het volgende:
Lieke gaat niet tegen Jaap spelen....heeft ze vaak genoeg al uitgesproken...ook niet tegen Huub...
dat Huub dat niet wil horen is zijn probleem...luisterde hij maar eens wat beter in plaats van altijd zo lopen te tetteren
Lieke is altijd TEGEN Brian en Amanda geweest in het spel en dat zal ze ook blijven ook,wat Selene of wie dan ook zegt.
Denk dat velen zich in haar vergissen...ze is heel rechtlijnig...ze stapt niet zomaar van haar pad af....dat ze afstand neemt van Huub betekent niet dat ze hem laat vallen
Ik heb dat telefoon gesprek niet op de streams gezien, maar Het is haar zus, en die zal natuurlijk altijd voor Lieke zijn. Wat ik kan begrijpen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp dat intimiderende argument van Lieke en d' zus ook niet zo. Als er iemand aan de lopende band heeft lopen dreigen is het Lieke wel. Zelfs Anita de spiegeloog zei dat nog tijdens die sessie om hun relatie te verbeteren.
Dat is waar. Haar zus zei ook nog min of meer dat Amanda wel te vertrouwen isquote:Op maandag 10 december 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb dat telefoon gesprek niet op de streams gezien, maar Het is haar zus, en die zal natuurlijk altijd voor Lieke zijn. Wat ik kan begrijpen.
Dat is dan een beetje dom van haar.quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar. Haar zus zei ook nog min of meer dat Amanda wel te vertrouwen is.
Die wil Lieke waarschijnlijk ook snel thuis hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar. Haar zus zei ook nog min of meer dat Amanda wel te vertrouwen is.
Was het maar zo'n feest.quote:
het lijkt er wel op... maar ze sprak uit, dat ze vooral moest blijven zittenquote:Op maandag 10 december 2007 13:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die wil Lieke waarschijnlijk ook snel thuis hebben.
May he rot in hell.quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Meganog het volgende:
Rust zacht, lieve Brian.
tuurlijk...je hebt al net zo'n rare gedachtenkronkel als die psycholoog...ze heeft die molestatie zelf ook uitgelokt.quote:Op maandag 10 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp dat intimiderende argument van Lieke en d' zus ook niet zo. Als er iemand aan de lopende band heeft lopen dreigen is het Lieke wel. Zelfs Anita de spiegeloog zei dat nog tijdens die sessie om hun relatie te verbeteren.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: De nieuwe bijnaam voor Selène is Greet Hofmans.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Huub zei daarop: Lieke is Juliana en ik voel me focking Bernhard.quote:
Nee, jij reageert lekker normaal altijdquote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk...je hebt al net zo'n rare gedachtenkronkel als die psycholoog...ze heeft die molestatie zelf ook uitgelokt.
Net als een vrouw die een kort rokje draagt erom vraagt verkracht te worden![]()
Geen enkel mens hoeft het te pikken vortdurend uitgescholden te worden en voor rotte vis te worden uitgemaakt...het lijkt wel of mensen pest en scheldgedrag een NORMALE reaktie vinden in paats van een ABNORMALE.
boeije..... waar maak je je druk omquote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
Huub hangt weer onderuit in de stoel.....zoals al zol vaak de laatste maanden
Geef hem groot gelijk.Brian kan ook de hele tijd niksen met zijn slavinnetje.Ik zou niks meer doen als ik Huub was.Het is toch nooit goed.Laat Brian en Amanda nu maar eens tv gaan maken.quote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
Huub hangt weer onderuit in de stoel.....zoals al zol vaak de laatste maanden
Precies. Anita zei nog, wat is dat toch altijd met dat gedreig van jou? Zelfs tijdens die sessie.quote:Op maandag 10 december 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, jij reageert lekker normaal altijd. Ze heeft het over de relatietherapie en niet over de groepssessie nav die geweldsuitbarsting.
Ja, denk ook dat het zo zal gaan.quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dream on.quote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef riri het volgende:
[..]
Leest Jaap ook Fok? Ik zei vrijdag hetzelfde over Selene.quote:Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Inderdaad. Lieke kan nog zoveel willen, maar staat machteloos tegeniver de FEBO. Ook als die haar in de armen van haar aanranders drijven.quote:
Ik vraag me af of ze nu wel weten waar dat op slaat, de 2e wereldoorlog zat er zoals laatst ook al bleek ook niet zo goed in, ik denk niet dat er veel zijn die snappen waar het op slaat.quote:Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke scheld Huub ook uit en maakt hem voor rotte vis uit..zij gebruikt alleen andere woorden dan Huub..maar ze bedoeld hetzelfde..quote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk...je hebt al net zo'n rare gedachtenkronkel als die psycholoog...ze heeft die molestatie zelf ook uitgelokt.
Net als een vrouw die een kort rokje draagt erom vraagt verkracht te worden![]()
Geen enkel mens hoeft het te pikken vortdurend uitgescholden te worden en voor rotte vis te worden uitgemaakt...het lijkt wel of mensen pest en scheldgedrag een NORMALE reaktie vinden in paats van een ABNORMALE.
Dat was Brian. Jaap wist wel wat de NSB was maar niet waar de afkorting precies voor stond. Brian dacht dat het van zwart boek was.quote:Op maandag 10 december 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nu wel weten waar dat op slaat, de 2e wereldoorlog zat er zoals laatst ook al bleek ook niet zo goed in, ik denk niet dat er veel zijn die snappen waar het op slaat.
Kijk nou eens naar wat er aan het schelden vooraf gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jaap en Huub zeiden dat ook al tegen elkaar maar ze hebben er iig samen lol om.quote:Op maandag 10 december 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nu wel weten waar dat op slaat, de 2e wereldoorlog zat er zoals laatst ook al bleek ook niet zo goed in, ik denk niet dat er veel zijn die snappen waar het op slaat.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat Selene er speciaal in is gezet om dit soort dingen te "bewerkstelligen", bonden met Lieke, een wig drijven tussen Huub en Lieke en Amanda en Brian uit de wind houden, en zo geschiedt.
Dat weten ze wel. Greet Hofmans is ook een goede vergelijking wb Selene. Jaap vindt haar ook echt vergif in Lieke haar oor fluisteren. Greet was daar ook wel van en dat koste hen ook bijna hun huwelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jaap en Huub zeiden dat ook al tegen elkaar maar ze hebben er iig samen lol om.
Sluit wel mooi aan bij de opmerking van Huub over Juliana en Bernhard, er zit nog een kern van waarheid in ook.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jaap en Huub zeiden dat ook al tegen elkaar maar ze hebben er iig samen lol om.
Ik bedoel dat Selène het niet begrijpt, Jaap en Huub wel.quote:Op maandag 10 december 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weten ze wel. Greet Hofmans is ook een goede vergelijking wb Selene. Jaap vindt haar ook echt vergif in Lieke haar oor fluisteren. Greet was daar ook wel van en dat koste hen ook bijna hun huwelijk.
ooooh oké,quote:Op maandag 10 december 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Selène het niet begrijpt, Jaap en Huub wel.
Dat geloof ik ookquote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat Selene er speciaal in is gezet om dit soort dingen te "bewerkstelligen", bonden met Lieke, een wig drijven tussen Huub en Lieke en Amanda en Brian uit de wind houden, en zo geschiedt.
Katequote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke scheld Huub ook uit en maakt hem voor rotte vis uit..zij gebruikt alleen andere woorden dan Huub..maar ze bedoeld hetzelfde..
Bij Huub en Lieke is het de kwestie van het kip en het ei..wie is er mee begonnen.. Huub of Lieke?...Oorzaak en gevolg..actie en reactie ( dit argument gebruikt Lieke graag maar geldt natuurlijk ook voor haar)
Ik denk dat houden van ook vergeven is...de schuldvraag is hierbij niet relevant...Huub wil Lieke wel vergeven en verder als spelers/vrienden..Lieke wil dat niet of kan dat niet.
Dat zegt mij genoeg over wie Lieke is en wie Huub is.
Huub is okee...
Ach...het beste er van maken noem ik het.quote:Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian en Amanda leven daar ook alsof ze al gewonnen hebben, hoeven verder niets te doen.
Precies. Ik vond het al zo raar dat lieke opeens een vriendin er bij kreeg.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
Afwachten wie er als eerste aria's gaat zingen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Lieke eigenlijk eerder een prinses Marijke, met die oogjes. Maar Amanda mag die rol ook wel vertolken.
Precies, en daar erger ik me kapot aan.quote:Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
![]()
Brian en Amanda leven daar ook alsof ze al gewonnen hebben, hoeven verder niets te doen.
Deze is behoorlijk onder de gordel.quote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Lieke eigenlijk eerder een prinses Marijke, met die oogjes. Maar Amanda mag die rol ook wel vertolken.
Het is inmiddels duidelijk dat geen enkele bewoner of gast zonder strikte opdrachten de kooi binnenkomt. Sommigen roepen nog wel eens voor de vorm dat ze geheel zonder vooroordelen de kooi instappen (Dennis), maar na een dag worden de ware en voorspelbare bedoelingen van achter meestal wel duidelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik vond het al zo raar dat lieke opeens een vriendin er bij kreeg.
Ze spuugde alleen maar de ingestraalde alcohol van Selene uit.quote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt zich af wanneer Lieke weer met Huub gaat praten, dit kan ze nooit volhouden zegt hij.
Vannacht leek het wel of ze haar ziel uitkotste.
Dat zat er aan te komen. Brian en Amanda hebben alleen elkaar dus een extra dekking is nooit weg denkt de FEBO.quote:Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef akveor het volgende:
NSB Lieke is definitief overgelopen.
[ afbeelding ]
Selene vroeg een paar dagen terug of er geen kip was, aangezien ze geen vlees eet.quote:Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef Scandalous het volgende:
Luc zegt dat Selene vegetarisch is
(maar ze eet wel kip, en speklapjes, en schnitzel, dat dan weer wel)
Eigenlijk is het alleen maar goed. Relaties maken je zwak, zeker de relatie die zij hadden. Kan er weer wat gespeeld worden ipv dat constante gezeik die relaties daar hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zat er aan te komen. Brian en Amanda hebben alleen elkaar dus een extra dekking is nooit weg denkt de FEBO.
Jammer alleen dat achter bepaalt hoe het spel gespeeld wordt...quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen maar goed. Relaties maken je zwak, zeker de relatie die zij hadden. Kan er weer wat gespeeld worden ipv dat constante gezeik die relaties daar hebben.
Begrijp ik maar ik gun het Brian en Amanda niet. Als je toch ziet dat die 2 geen flikker uitvoeren en er een neprelatie op na houden ( zo zie ik het iig van Brian) is het toch belachelijk als ze uiteindelijk in de finale komen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen maar goed. Relaties maken je zwak, zeker de relatie die zij hadden. Kan er weer wat gespeeld worden ipv dat constante gezeik die relaties daar hebben.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
Gaby die ook meedeed aan Temptation Island
iemand hier foto van??
binnenkort te cappen in dgk
Dat is niet alleen jammer, maar ergerlijk en oneerlijkquote:Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jammer alleen dat achter bepaald hoe het spel gespeeld wordt...
Wie zegt dat? Linkje of Bron graag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand hier foto van??
laatste keer dat ik dat deed werd ik afgeplastquote:Op maandag 10 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Linkje of Bron graag.
Ja, klopt niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ik gun het Brian en Amanda niet. Als je toch ziet dat die 2 geen flikker uitvoeren en er een neprelatie op na houden ( zo zie ik het iig van Brian) is het toch belachelijk als ze uiteindelijk in de finale komen.
Ik neem aan dat dit een geintje is?quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Luc heeft Lieke hem verteld dat ze Jaap af en toe pijpt, dat er veel warmte en genegenheid tussen haar en Jaap is. Jaap had dit liever niet op de streams gehad en vraagt Luc het niet te herhalen.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Luc heeft Lieke hem verteld dat ze Jaap af en toe pijpt, dat er veel warmte en genegenheid tussen haar en Jaap is. Jaap had dit liever niet op de streams gehad en vraagt Luc het niet te herhalen.
Ja, en tegen haar vriendin zei ze dat ze boos was dat Jaap vlees had besteld. Want ze eet geen vlees, 'ja wel speklapjes en schnitzels enzo...'quote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Selene vroeg een paar dagen terug of er geen kip was, aangezien ze geen vlees eet.
Van Jaap en Lieke uit wel lijkt me, maar ik geloof dat Luc het voor zoete koek slikt want hij kwam er zelf mee.quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een geintje is?
quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Dan ben je segetarisch: eet je alleen vlees dat met een S begint. Een sucadelapje en een stooflapje zullen er ook wel ingaan, bij Selenequote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef Scandalous het volgende:
Ja, en tegen haar vriendin zei ze dat ze boos was dat Jaap vlees had besteld. Want ze eet geen vlees, 'ja wel speklapjes en schnitzels enzo...'
Ze hebben het nu al over de liefdesbaby van Jaap en Lieke en dat dat mss de nieuwe miljonair wordtquote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een geintje is?
Goh...dat oude verhaal van BAN over Lieke, die op haar rug de kooi is binnengekomen en zo backup heeft gekregen wordt zo weer leven ingeblazen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
't Is ook zo'n streetwise menneke, die Lucquote:Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Jaap en Lieke uit wel lijkt me, maar ik geloof dat Luc het voor zoete koek slikt want hij kwam er zelf mee.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben je segetarisch: eet je alleen vlees dat met een S begint. Een sucadelapje en een stooflapje zullen er ook wel ingaan, bij Selene
Ach, veel werk zal ze er niet aan hebben, is maar een klein mondje volquote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben je segetarisch: eet je alleen vlees dat met een S begint. Een sucadelapje en een stooflapje zullen er ook wel ingaan, bij Selene
misschien willen ze de tv kijkers laten geloven dat dit wel het geval is?quote:Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Jaap en Lieke uit wel lijkt me, maar ik geloof dat Luc het voor zoete koek slikt want hij kwam er zelf mee.
via google:quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand hier foto van??
Yepz.quote:Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef ruba het volgende:
zit amanda nou in die kou gewoon in dr blote memmen buiten?
quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand hier foto van??
ik snap dat niet hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Ik heb nooit begrepen waarom nu per se dat bovenstukje uit moet in de jacuzzi.
Ik wist niet eens dat dat überhaupt mogelijk was, dommer zijn dan een amoebe.quote:Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Selene komt bij vlagen nog dommer over dan Amanda, en dat is een prestatie.
O, maar dat doet hij hoor, op regelmatige basisquote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef ruba het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor.
ik zou haar dat ook even flink bijbrengen als ik brian was, liefst met wat lichamelijk geweld.
Daar verdient ze geld mee, wat ze weer gaat gebruiken om de villa voor brian in te richten.quote:Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef ruba het volgende:
zit amanda nou in die kou gewoon in dr blote memmen buiten?
Nou dat weer, welke cartoonist dan?quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt ze als gastspeler?
Ik weet wel dat er eerdaags een cartoonist in komt als gastspeler
niet als vervanging voor Lieke.....Laat Lieke maar eens een tijdje kijken hoe Huub helemaal voor Gaby valt. Dat trekt ze totaal niet, dat gun ik haar welquote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
a kijk aan
dank u
mooie vervanging voor lieke
Kamagurka......please.....quote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou dat weer, welke cartoonist dan?
goedzoquote:Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, maar dat doet hij hoor, op regelmatige basis
De enige bron die ik nog vertrouw is, *even googlen* zijn de hete bronnen in IJsland.quote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dan als vervanging voor Selenequote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
niet als vervanging voor Lieke.....Laat Lieke maar eens een tijdje kijken hoe Huub helemaal voor Gaby valt. Dat trekt ze totaal niet, dat gun ik haar wel
Ik denk dat Huub precies weet hoe de verhoudingen liggen en hoe de zaak door achter gestuurd wordt. In gesprekken die hij met Jaap voert zie je dat vaak terug. Dit is ook de reden dat hij al een hele tijd zo passief; winnen is voor hem niet mogelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef tipsch het volgende:
Wat ik denk, is dat kut-Flens en kut-Polo het zo geregisseerd hebben dat Huub misschien niet eens de 8 uur haalt. Stel je voor dat Huub de kans krijgt om goed geïnformeerd te worden over hoe buiten tegen DGK aan kijkt. Stel je voor dat hij helder de foeilelijke verhoudingen voorgespiegeld krijgt zoals kut-Flens en kut-Polo die schetsen. Dan denk ik dat Huub nog wel even terug wil komen om enkelen het leven (terecht) heel zuur te maken.
Stel je nou ook eens voor wat er gebeurt als Jaap straks tegen Huub uitspreekt Lieke te verkiezen boven Huub![]()
Gummbah? Die heeft ze binnen no time allemaal jankend de poort uit.quote:
Ik denk dat hij nog bevestiging nodig heeft om tot actie over te gaan, die hij in die 8 uur toch zeker zal krijgenquote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub precies weet hoe de verhoudingen liggen en hoe de zaak door achter gestuurd wordt. In gesprekken die hij met Jaap voert zie je dat vaak terug. Dit is ook de reden dat hij al een hele tijd zo passief; winnen is voor hem niet mogelijk.
Waarom blijft Huub dan eigenlijk, zou hij toch niet nog een beetje hoop hebben? Anders ga je toch weg?quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub precies weet hoe de verhoudingen liggen en hoe de zaak door achter gestuurd wordt. In gesprekken die hij met Jaap voert zie je dat vaak terug. Dit is ook de reden dat hij al een hele tijd zo passief; winnen is voor hem niet mogelijk.
Dat weet ik niet, een vriend van een kennis van me is in de running met iemand anders. Ze vertelde me dat t voor 10 dagen zou zijn, hij zou n strip moeten maken van de bewoners en t mocht vooral niets kostenquote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn ego...en wellicht toch nog een sprankje hoop.quote:Op maandag 10 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom blijft Huub dan eigenlijk, zou hij toch niet nog een beetje hoop hebben? Anders ga je toch weg?
Vanwege de 10K borg, die je na een jaar verblijf terug krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom blijft Huub dan eigenlijk, zou hij toch niet nog een beetje hoop hebben? Anders ga je toch weg?
Misschien hoopt hij op terugkeer van Stijn, de enige die objectiviteit en partijdigheid nog wel in de gaten hieldquote:Op maandag 10 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou na een jaar ga je niet zo snel weg denk ik.quote:Op maandag 10 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk meer dat de nieuwe beschermd gaat worden door... Lieke. Immuniteit in deze fase lijkt me niet meer mogelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat als ze achter denken dat Lieke er klaar voor is om samen met Brian en Amanda het spel te spelen, er een nieuwe miljonair word ingestopt die Jaap immuniteit geeft en Jaap daardoor niet mag stemmen, ze Huub er dan uit gaan stemmen.
Lieke: Je bent lucht voor mij.quote:Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Lieke laat zich wel kennen, wil geen aansteker van Huub aannemen.
Daar zijn er nog maar 4 van over maar je hebt wel gelijk, hij zou wel gek zijn om eerder te vertrekken.quote:Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanwege de 10K borg, die je na een jaar verblijf terug krijgt.
Is Lieke een beetje aan het doordraven? Wat een kinderachtig gedrag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke: Je bent lucht voor mij.
Huub tegen Palma: Wat heb ik nou gedaan dat ik dit heb verdiend?
Volgens mij wordt dit lachen met Jaap.quote:
Met lieke? en de rest tegen huub verwacht ikquote:Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef Meganog het volgende:
En Jaap mag na het fiasco met Dennis weer eens gaan samenwerken met iemand die hem totaal niet ligt.
Het hokje is maar druk met Jaap, het is net een jojo.quote:Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef Meganog het volgende:
En Jaap mag na het fiasco met Dennis weer eens gaan samenwerken met iemand die hem totaal niet ligt.
Ik begin nu een hekel aan haar te krijgen hoor. Gatverdamme, net een klein kind. Ze voelt zich nu heel wat met al de steun.quote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Lieke een beetje aan het doordraven? Wat een kinderachtig gedrag.
Ik weet niet of ik gelijk heb, want ik trek het ten zeerste in twijfel of één ieder daar een borg betaald heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn er nog maar 4 van over maar je hebt wel gelijk, hij zou wel gek zijn om eerder te vertrekken.
Stomme schele trut!quote:Op maandag 10 december 2007 14:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke: Je bent lucht voor mij.
Huub tegen Palma: Wat heb ik nou gedaan dat ik dit heb verdiend?
Ontslagronde is nog erg ver weg ..... maar het zou mij niets verbazen alsquote:Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Scandalous het volgende:
Brian wil 2 ontslagrondes aanvragen, voor H en L.
Tsja, daar heb ik ook zo mijn twijfels over, geruchten genoeg wat dat betreft.quote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelijk heb, want ik trek het ten zeerste in twijfel of één ieder daar een borg betaald heeft.
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Waar is Lieke nu precies zo van over de zeik mbt Huub? Ik ben het spoor bijster en dit kan toch niet alleen zijn vanwege het feit dat hij in hetzelfde bed als een danseres lag te slapen? Heb ik iets gemist?
Dat wil het hokje ons doen geloven. Er moet gewoon een switch gemaakt worden naar het kamp van B&A en dit is de makkelijkste manier imho.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Waar is Lieke nu precies zo van over de zeik mbt Huub? Ik ben het spoor bijster en dit kan toch niet alleen zijn vanwege het feit dat hij in hetzelfde bed als een danseres lag te slapen? Heb ik iets gemist?
Ook omdat hij haar onder de dekens iets vertrouwelijks heeft verteld, wat ie bij de Febo had gehoord, en toen zij het doodleuk in de groep gooide hij er over loog. Zij vond dat niet kunnen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
er is haar door de 2 gastspelers verteld dat huub met het danseresje gezoend zou hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hoezo als je 9 maanden relatie hebt gehad en dag erna probeert de ander de een na de ander in bed te krijgen?!quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik dan blijkbaar gemist, dat de één na de ander in bed proberen te krijgenquote:Op maandag 10 december 2007 14:51 schreef diedirk het volgende:
Hoezo als je 9 maanden relatie hebt gehad en dag erna probeert de ander de een na de ander in bed te krijgen?!
Dat het die lelijke dwerg gnoom niet lukt is zijn redding anders had hij allang groupie of Selene gepaald
Lieke begrijpt nog steeds niet in wat voor een spel zij zit.quote:Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook omdat hij haar onder de dekens iets vertrouwelijks heeft verteld, wat ie bij de Febo had gehoord, en toen zij het doodleuk in de groep gooide hij er over loog. Zij vond dat niet kunnen.
Ook omdat hij zich makkelijk laat omlullen door de Febo. Dat ie genoegen neemt met een toezegging.
Overal legt ze bij Jaap de hand op maar dat durft ze niet bij zijn worteltjequote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan Lieke niet de poort uit zweven met d'r BS-gedoe. Ze past de 5 reikiprincipes (heb ik van Wiki) niet eens toe.![]()
quote:
Amanad is zo'n lekkere simpele ziel. Zij leeft nu het leven zoals ze dat altijd gedroomd heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
LL vraagt zich af waarom Amanda nooit de behoefte heeft een boek te pakken.
Amanda zegt dat ze altijd genoeg te doen heeft en af en toe haar Victoria Beckhambijbel pakt.
Ook snapt ze het SMS stemgedoe niet. Ze vraagt zich af waarom Huub altijd eerste is en Brian niet.
Over wie heb je het, Lieke of Amanda?quote:Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef de_gvr7 het volgende:
Knap hoor dat ze dat gewoon op de televisie durft te doen!
Over Lieke, dat vind ik als ik haar zo op de televisie zie.quote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over wie heb je het, Lieke of Amanda?
Zie jij Lieke nu op de televisie dan?quote:Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Over Lieke, dat vind ik als ik haar zo op de televisie zie.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie jij Lieke nu op de televisie dan?
Jaap krijgt warme ballen van Lieke, ik lig in een deuk hier.![]()
Ik snap dat ook niet hoor, na 2 uur heb je deel 1 van reiki al onder de knie. Voor mij is het allemaal BS maar die discussie hebben ze vannacht al gevoerd in de COS.quote:Op maandag 10 december 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
Ik snap geen ruk van Reikie; je krijgt 1 les en dan kun je 'ineens' voelen wat mensen mankeren?????
Of moet je een soort van 'gave' hebben?
Middagseks in de douche?quote:
Dat zijn er inmiddels 4000.quote:Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanwege de 10K borg, die je na een jaar verblijf terug krijgt.
Tsja...de manier waarop zij zich gedragen doe je alleen als je 100% zeker bent van je zaak en weet hoe het spel gaat verlopen.quote:Op maandag 10 december 2007 15:17 schreef diedirk het volgende:
Het is toch niet te geloven hoe makkelijk Amanda en Brian er doorheen fietsen
Ze hoeven nisk te doen , krijgen geen dilemma's, niks van dat alles.
Slapen, opstaan, haren, masseren , gitaar spelen en slapen enz en z
Een vriendin van mij heeft ook Reiki gedaan..quote:Op maandag 10 december 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, na 2 uur heb je deel 1 van reiki al onder de knie. Voor mij is het allemaal BS maar die discussie hebben ze vannacht al gevoerd in de COS.
Het lijkt wel of Sylvia in Lieke is gereincarneerd.quote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Na één les kunt je het dus toepassen maar je weet er ook alles van en voelt de behoefte om die wijsheid te delen. Alsof ze het heeft uitgevonden.
Zowel de borg als de boetes komen mij erg ongeloofwaardig over, net als het hele DGK trouwens.quote:
Als je eenmaal gereikied hebt, dan komt er een oerkracht in je los die alle geheimen van eeuwenlange reikikunde ontrafelt. Wist je dat niet?quote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Na één les kunt je het dus toepassen maar je weet er ook alles van en voelt de behoefte om die wijsheid te delen. Alsof ze het heeft uitgevonden.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Meganog het volgende:
Lieke: "Er zit wel wat maar ik kan er niet bij".
Dus Piet Piraat loopt binnen door deze shit?quote:Op maandag 10 december 2007 15:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft ook Reiki gedaan..
Vroeger was de filosofie om het exclusief te houden; Reiki 1 kost je een dagloon, Reiki 2 een maandloon en Reiki 3 een jaarsalaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |