abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 11:50:27 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_55165456
Vervolg op : [COS # 2989] Waar de alcoholist naar bed gestuurd is.
5 min COS

Lieke gaat tegenwoordig ook voor überkort?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55165494
Poll

Voor wie gaat Jaap kiezen?

Hij blijft Huub trouw! 39%
Bij Lieke is hij beter op zijn plek. 38%
Jaap krijgt Huub en Lieke weer bij elkaar! 23%

7535 stemmen
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 10 december 2007 @ 11:54:18 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165512
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55165559
Wat zijn de dames aanhankelijk (Lieke&Selene) willen elkaar masseren, zingen liedjes met elkaar, elkaar 'instralen', geven elkaar spontaan een kus.. Wat is er aan de hand?
pi_55165587
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Heb je de VV al gelezen over hoe brian en amanda wel niet van elkaar houden en nooit ruzie hebben

Amanda Brian o wacht....
pi_55165594
Lieke neemt het eetprobleem van Nadia ook over?
Ze heet nog niet ontbeten, en kotst ook regelmatig.
Goedemorgen :W
pi_55165619
quote:
Dank voor het openen.
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:03:05 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_55165665
quote:
Dank voor het openen.
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 12:04:59 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165693
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
Yepz. De aflevering van Jensen is in de doofpot gegaan en aan het agressieve onder de deken gedrag van Brian wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven. De kijker zou toch eens de ware aard van deze creep ontdekken.
pi_55165702
selene is niet zo'n knuffelig type zegt ze tegen lulletje luc , maar van de meiden kan ze niet afblijven.
pi_55165718
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
Zowel Huub als Jaap hebben het van het weekend weer ingesproken op het antwoordapparaat. We houden hoop
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55165727
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55165758
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
Allemaal ingefluisterd door het hokje
pi_55165789
pi_55165798
pi_55165808
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
--Einstein
  maandag 10 december 2007 @ 12:14:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165850
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
pi_55165851
quote:
Ik denk eerder dat Jaap opdracht krijgt wie hij moet kiezen van "achter"
Daar word het spel gespeeld.
pi_55165853
En zo is de mogelijk gevaarlijke positie tegen Brian en Amanda met 3 tegen 2 geheel geneutraliseerd. Zelfs geen begin van een poging is toegestaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55165859
quote:
Dat denk ik ook. En ik zou niet gek opkijken als hij voor Lieke kiest
  maandag 10 december 2007 @ 12:15:36 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55165868
quote:
Moet ze lekker naar huis gaan
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:16:23 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_55165881
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.

Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
― Mark Twain
pi_55165899
quote:
Zou ze zwanger zijn? (kindje Ridge...?)
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  Admin maandag 10 december 2007 @ 12:18:44 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55165934
quote:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55165948
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
Het zou me eerder verbazen als het anders zou lopen...
pi_55165963
pi_55165978
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik denk zelf dat Huub niet terugkomt.

Hij heeft zelf al aangegeven dat hij erdoor heen zit (bij de buren)... en gister in de jacuzzi zei hij tegen Luc dat zijn gevoel zegt, dat tie weg moet gaan; zijn verstand zegt echter dat tie moet blijven.

Om de reden dat Lieke weet dat hij erdoor heen zit en zij ook heel goed weet, dat hij dingen graag uitspreekt... kan ik ook haar houding tov Huub niet waarderen.
Tuurlijk is Huub ook fout...... zeker wel!
pi_55165985
pi_55165992
ik vraag op tien forum om jensen ;p zal wel weer gesloten worden
pi_55166033
quote:

[..]

en dan een paar weken later in het prive gedeelte van de telegraaf: GoudenKooi slet Amanda door Brian en Netty op straat gezet.
pi_55166093
Alweer een massagescene tussen Brian en Amanda. Die doen echt niets anders de laatste dagen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55166135
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:27 schreef pullup het volgende:
Alweer een massagescene tussen Brian en Amanda. Die doen echt niets anders de laatste dagen
Waarbij het slaafje steevast degene is die de koning mag masseren.
pi_55166154
En meteen maar de binnenkant van de dijen richting scrotum...
pi_55166165
pi_55166175
pi_55166182
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:33:19 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_55166193
Ik mis alleen het kruis.

― Mark Twain
pi_55166196
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een paar spijkers en het plaatje is compleet.....
pi_55166214
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Even het vrouwtje commanderen.
pi_55166223
pi_55166232
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik mis alleen het kruis.

[ afbeelding ]
Amanda mist het kruis niet hoor
pi_55166251
Da's nou jammer dat we niet mogen horen waarom de Febo gisteren al geirriteerd was.
Jaap zegt dat Huub 'slachtoffer' was van eerdere irritaties die de Febo al had na.v. een telefoontje van Jaap.Jaap wilde vragen of huub en selene nog een drankje mochten daarna zouden ze dan zoenen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55166258
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:38:00 #44
135305 beequeen
Lost.
pi_55166274
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef Meganog het volgende:

[..]

Amanda mist het kruis niet hoor
Zoveel is inmiddels wel duidelijk. Brian heeft niet voor niets een wijde sportbroek aan.
― Mark Twain
pi_55166275
Huub en Jaap in kantoor

Huub: ik moest kleren aantrekken; maar ik dacht fok-it ik ga alleen maar welterusten wensen
daarna schijn ik iets gezegd te hebben, waardoor ze gelijk een hoger iemand hebben gebeld... ik weet niet meer wat ik gezegd heb, maar schijnt nogal erg geweest te zijn
Jaap: er waren al een hele avond irritaties met de buren, want ik ging bellen voor een extra cocktail en toen ging het ook al niet lekker
Jaap: volgens mij ben jij het slachtoffer geworden van een opstakeling van dingen.

en helaas streamwissel
edit: zo erg was het niet wat hij zei... het was iets in de trant van dan had je maar een ander vak moet kiezen
pi_55166282
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
Da's nou jammer dat we niet mogen horen waarom de Febo gisteren al geirriteerd was.
Op Nowlive staat een stuk dat de buren Huub er aan het uitwerken zijn.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:39:14 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_55166290
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
Ik heb nog liever een SL dan te moeten luisteren naar Zemel en Zeur.
― Mark Twain
pi_55166317
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

idd..... weet je wat zo bizar is

Als Selene en Huub in de jacuzzi zitten te zingen.... vind ik het leuke streams
Selene en Lieke vind ik niet te pruimen
pi_55166318
quote:

[..]

Inderdaad, wat zijn die irritant
pi_55166344

Nowlive
pi_55166347
quote:

[..]

Ik in dit geval ook; 40 bottles of beer..
pi_55166351
quote:
dat word ik van die kop van haar zeg weg met Lieke vals meisje
pi_55166378
pi_55166379
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Desii het volgende:

[..]

Het is ook zo geforceerd leuk doen tussen die twee. Vooral die uitbundige lach van Lieke om niets, doen m'n haren recht overeind staan, brrrr...
  maandag 10 december 2007 @ 12:45:02 #55
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55166399
ik vind lieke en selene wel geil samen
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 12:46:23 #56
184769 crew  Deisyy
pi_55166416
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Desii het volgende:

[..]

De streams van Huub en Selene waren leuk gisteravond, maar toch vind ik die Selene een eng onbetrouwbaar grietje.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55166429
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]

Nowlive
Vergelijkbar met het redelijk waarschijnlijke scenario dat Copycat hierboven ook schetste.
Dan Jaap en vervolgens Lieke eruit en alle gastspelers en we hebben een winnaar.
pi_55166451
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Het is ook zo geforceerd leuk doen tussen die twee. Vooral die uitbundige lach van Lieke om niets, doen m'n haren recht overeind staan, brrrr...
Inderdaad het lachje van een meisje dat o zo graag een nieuw vriendinnetje wil...
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:48:23 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_55166458
quote:
[ afbeelding ]

Nowlive
Denkt Nowlive nu echt dat we daar iemand voor nodig hebben die dicht bij de bron werkt? Hier denken we al weken hetzelfde.
Lees ook de post van Cc op de vorige pagina.
― Mark Twain
pi_55166461
  maandag 10 december 2007 @ 12:48:38 #61
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55166463
Die siliconeslet en die smerige RAT zijn helemaal niet te vertrouwen.
pi_55166498
Zucht, alle 4 de streams zijn het aanzien weer niet waard
pi_55166570
quote:

[..]

Lieke gaat niet tegen Jaap spelen....heeft ze vaak genoeg al uitgesproken...ook niet tegen Huub...
dat Huub dat niet wil horen is zijn probleem...luisterde hij maar eens wat beter in plaats van altijd zo lopen te tetteren

Lieke is altijd TEGEN Brian en Amanda geweest in het spel en dat zal ze ook blijven ook,wat Selene of wie dan ook zegt.
Denk dat velen zich in haar vergissen...ze is heel rechtlijnig...ze stapt niet zomaar van haar pad af....dat ze afstand neemt van Huub betekent niet dat ze hem laat vallen
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:55:40 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_55166576
12:28 - Geluksvogel Brian!

Het is Brian die een heuse massage mag ondergaan van zijn vriendin. “Kom jij maar liggen schatje”, zegt de 19-jarige. “Je krijgt de lekkerste massage ever”, zegt ze voordat ze begint. Zou Brian zich realiseren dat hij een enorme bofkont is? Er zullen namelijk veel mannen zijn die graag met hem zouden willen ruilen…

Amanda neemt het voeten kussen wel heel letterlijk...

Bron: VV.
― Mark Twain
pi_55166612
pi_55166680
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef riri het volgende:

[..]

Lieke gaat niet tegen Jaap spelen....heeft ze vaak genoeg al uitgesproken...ook niet tegen Huub...
dat Huub dat niet wil horen is zijn probleem...luisterde hij maar eens wat beter in plaats van altijd zo lopen te tetteren

Lieke is altijd TEGEN Brian en Amanda geweest in het spel en dat zal ze ook blijven ook,wat Selene of wie dan ook zegt.
Denk dat velen zich in haar vergissen...ze is heel rechtlijnig...ze stapt niet zomaar van haar pad af....dat ze afstand neemt van Huub betekent niet dat ze hem laat vallen
Gisteren was het geloof ik, liet ze tegenover Jaap anders wel wat anders horen.
pi_55166726
Ik begrijp dat intimiderende argument van Lieke en d' zus ook niet zo. Als er iemand aan de lopende band heeft lopen dreigen is het Lieke wel. Zelfs Anita de spiegeloog zei dat nog tijdens die sessie om hun relatie te verbeteren.
pi_55166741
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef blomst het volgende:

[..]

Gisteren was het geloof ik, liet ze tegenover Jaap anders wel wat anders horen.
Rationeel gezien wil ze Huub weg hebben.
  maandag 10 december 2007 @ 13:04:31 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55166747
quote:

Uiteindelijk zit ook Lieke in een spel. Een spel dat vooral door achter wordt gestuurd.
pi_55166751
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp dat intimiderende argument van Lieke en d' zus ook niet zo. Als er iemand aan de lopende band heeft lopen dreigen is het Lieke wel. Zelfs Anita de spiegeloog zei dat nog tijdens die sessie om hun relatie te verbeteren.
Ik heb dat telefoon gesprek niet op de streams gezien, maar Het is haar zus, en die zal natuurlijk altijd voor Lieke zijn. Wat ik kan begrijpen.
pi_55166778
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:04 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik heb dat telefoon gesprek niet op de streams gezien, maar Het is haar zus, en die zal natuurlijk altijd voor Lieke zijn. Wat ik kan begrijpen.
Dat is waar. Haar zus zei ook nog min of meer dat Amanda wel te vertrouwen is .
pi_55166817
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is dan een beetje dom van haar.
pi_55166842
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Die wil Lieke waarschijnlijk ook snel thuis hebben.
pi_55166887
Wat een sneue wijven...
pi_55166917
pi_55166933
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:11 schreef Meganog het volgende:
Wat een sneue wijven...
pi_55166936
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:13 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht, lieve Brian.
pi_55166998
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:17:23 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_55167001
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Meganog het volgende:

[..]

Rust zacht, lieve Brian.
Was het maar zo'n feest.

Hè,hè, eindelijk weer streams op Jaap en Huub......en Slim Shady.
― Mark Twain
pi_55167023
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:09 schreef Meganog het volgende:

[..]

Die wil Lieke waarschijnlijk ook snel thuis hebben.
het lijkt er wel op... maar ze sprak uit, dat ze vooral moest blijven zitten
  maandag 10 december 2007 @ 13:18:54 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55167032
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Meganog het volgende:
Rust zacht, lieve Brian.
May he rot in hell.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:19:58 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_55167060
Jaap: De nieuwe bijnaam voor Selène is Greet Hofmans.
― Mark Twain
pi_55167076
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
tuurlijk...je hebt al net zo'n rare gedachtenkronkel als die psycholoog...ze heeft die molestatie zelf ook uitgelokt.
Net als een vrouw die een kort rokje draagt erom vraagt verkracht te worden
Geen enkel mens hoeft het te pikken vortdurend uitgescholden te worden en voor rotte vis te worden uitgemaakt...het lijkt wel of mensen pest en scheldgedrag een NORMALE reaktie vinden in paats van een ABNORMALE.
pi_55167077
pi_55167097
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55167125
quote:
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55167145
Huub hangt weer onderuit in de stoel.....zoals al zol vaak de laatste maanden
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:25:17 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_55167169
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:21 schreef Ziet het volgende:

[..]

Huub zei daarop: Lieke is Juliana en ik voel me focking Bernhard.
― Mark Twain
pi_55167178
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:

[..]

tuurlijk...je hebt al net zo'n rare gedachtenkronkel als die psycholoog...ze heeft die molestatie zelf ook uitgelokt.
Geen enkel mens hoeft het te pikken vortdurend uitgescholden te worden en voor rotte vis te worden uitgemaakt...het lijkt wel of mensen pest en scheldgedrag een NORMALE reaktie vinden in paats van een ABNORMALE.
Nee, jij reageert lekker normaal altijd . Ze heeft het over de relatietherapie en niet over de groepssessie nav die geweldsuitbarsting.
Go hard or go home
pi_55167227
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
boeije..... waar maak je je druk om

wat betreft de psycholoog, die gaf in het relatiegesprek tussen Huub en lieke regelmatig aan dat Lieke dreigde
Tuurlijk is het beter dat de relatie uit is; maar ze weet dat ze Huub het ergste heeft, door niet met hem te praten.... dus prinses Lieke doet precies waar ze zin in heeft.

Elkaar tegemoet komen is er van haar kant echt niet bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 10-12-2007 14:37:03 ]
pi_55167232
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
Geef hem groot gelijk.Brian kan ook de hele tijd niksen met zijn slavinnetje.Ik zou niks meer doen als ik Huub was.Het is toch nooit goed.Laat Brian en Amanda nu maar eens tv gaan maken.
pi_55167288
quote:
[ afbeelding ]

Nowlive
Nowlive...
pi_55167289
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, jij reageert lekker normaal altijd . Ze heeft het over de relatietherapie en niet over de groepssessie nav die geweldsuitbarsting.
Precies. Anita zei nog, wat is dat toch altijd met dat gedreig van jou? Zelfs tijdens die sessie.
pi_55167330
quote:

[..]

Ja, denk ook dat het zo zal gaan.
  maandag 10 december 2007 @ 13:33:39 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55167338
quote:

[..]

Dream on.
  maandag 10 december 2007 @ 13:36:58 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55167412
quote:
Leest Jaap ook Fok? Ik zei vrijdag hetzelfde over Selene.

goedemiddag allen tesamen
Op maandag 10 december 2007 13:33 schreef marky het volgende:

[..]

Dream on.
Inderdaad. Lieke kan nog zoveel willen, maar staat machteloos tegeniver de FEBO. Ook als die haar in de armen van haar aanranders drijven.
  maandag 10 december 2007 @ 13:38:04 #98
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55167441
quote:
Ik vraag me af of ze nu wel weten waar dat op slaat, de 2e wereldoorlog zat er zoals laatst ook al bleek ook niet zo goed in, ik denk niet dat er veel zijn die snappen waar het op slaat.
be nice or go away
pi_55167466
quote:

[..]

Lieke scheld Huub ook uit en maakt hem voor rotte vis uit..zij gebruikt alleen andere woorden dan Huub..maar ze bedoeld hetzelfde..
Bij Huub en Lieke is het de kwestie van het kip en het ei..wie is er mee begonnen.. Huub of Lieke?...Oorzaak en gevolg..actie en reactie ( dit argument gebruikt Lieke graag maar geldt natuurlijk ook voor haar)

Ik denk dat houden van ook vergeven is...de schuldvraag is hierbij niet relevant...Huub wil Lieke wel vergeven en verder als spelers/vrienden..Lieke wil dat niet of kan dat niet.
Dat zegt mij genoeg over wie Lieke is en wie Huub is.

Huub is okee...
--Einstein
pi_55167478
pi_55167489
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze nu wel weten waar dat op slaat, de 2e wereldoorlog zat er zoals laatst ook al bleek ook niet zo goed in, ik denk niet dat er veel zijn die snappen waar het op slaat.
Dat was Brian. Jaap wist wel wat de NSB was maar niet waar de afkorting precies voor stond. Brian dacht dat het van zwart boek was.
Go hard or go home
pi_55167496
Ik denk al vanaf het begin dat Selene er speciaal in is gezet om dit soort dingen te "bewerkstelligen", bonden met Lieke, een wig drijven tussen Huub en Lieke en Amanda en Brian uit de wind houden, en zo geschiedt.
pi_55167498
quote:

[..]

Kijk nou eens naar wat er aan het schelden vooraf gaat.
Dat Huub zijn onmacht toont door te gaan schelden is niet goed, maar hoe Lieke met hem speelt, en nooit met hem wil praten is ook niet leuk, en wel tegen iedereen die het horen wil vertellen hoe ze over hem denkt.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:41:57 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_55167516
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Jaap en Huub zeiden dat ook al tegen elkaar maar ze hebben er iig samen lol om.
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 13:43:01 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55167539
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat Selene er speciaal in is gezet om dit soort dingen te "bewerkstelligen", bonden met Lieke, een wig drijven tussen Huub en Lieke en Amanda en Brian uit de wind houden, en zo geschiedt.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.
pi_55167563
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Jaap en Huub zeiden dat ook al tegen elkaar maar ze hebben er iig samen lol om.
Dat weten ze wel. Greet Hofmans is ook een goede vergelijking wb Selene. Jaap vindt haar ook echt vergif in Lieke haar oor fluisteren. Greet was daar ook wel van en dat koste hen ook bijna hun huwelijk.
Go hard or go home
pi_55167568
pi_55167578
Jaap legt al uit wie Greet was.
Go hard or go home
  maandag 10 december 2007 @ 13:45:35 #109
145755 kahaarin
pi_55167596
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sluit wel mooi aan bij de opmerking van Huub over Juliana en Bernhard, er zit nog een kern van waarheid in ook.

@Noekje, daar ging het mij niet zozeer om, ik refereerde aan Selene zelf, die wist toch ook niet wat daar mee werd bedoelt?
Ik denk dat ze ook niet weet wat dit betekent.
Wel grappig dat Huub en Jaap nu een soort van privé geintje hebben.
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:45:37 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_55167598
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat weten ze wel. Greet Hofmans is ook een goede vergelijking wb Selene. Jaap vindt haar ook echt vergif in Lieke haar oor fluisteren. Greet was daar ook wel van en dat koste hen ook bijna hun huwelijk.
Ik bedoel dat Selène het niet begrijpt, Jaap en Huub wel.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:45:57 #111
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55167605
Aaaaaaamaaaaaandaaaaaaaa doet oefeningen:
http://www.evilshare.com/bf704450-f86d-102a-b72e-00a0c993e9d6
pi_55167614
pi_55167645
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Selène het niet begrijpt, Jaap en Huub wel.
ooooh oké,
Go hard or go home
pi_55167661
quote:
Dat geloof ik ook
Brian en Amanda leven daar ook alsof ze al gewonnen hebben, hoeven verder niets te doen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 10 december 2007 @ 13:49:26 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55167676
Ik vind Lieke eigenlijk eerder een prinses Marijke, met die oogjes. Maar Amanda mag die rol ook wel vertolken.
pi_55167700
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Lieke scheld Huub ook uit en maakt hem voor rotte vis uit..zij gebruikt alleen andere woorden dan Huub..maar ze bedoeld hetzelfde..
Bij Huub en Lieke is het de kwestie van het kip en het ei..wie is er mee begonnen.. Huub of Lieke?...Oorzaak en gevolg..actie en reactie ( dit argument gebruikt Lieke graag maar geldt natuurlijk ook voor haar)

Ik denk dat houden van ook vergeven is...de schuldvraag is hierbij niet relevant...Huub wil Lieke wel vergeven en verder als spelers/vrienden..Lieke wil dat niet of kan dat niet.
Dat zegt mij genoeg over wie Lieke is en wie Huub is.

Huub is okee...
Kate
zo zie ik het ook
pi_55167703
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:

[..]
Brian en Amanda leven daar ook alsof ze al gewonnen hebben, hoeven verder niets te doen.
Ach...het beste er van maken noem ik het.
Er loopt daar ook nog iemand die roept dat hij al gewonnen heeft en dat het zijn huis is, das nog veel erger.
pi_55167732
quote:
Precies. Ik vond het al zo raar dat lieke opeens een vriendin er bij kreeg.
  maandag 10 december 2007 @ 13:51:45 #119
145755 kahaarin
pi_55167735
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Lieke eigenlijk eerder een prinses Marijke, met die oogjes. Maar Amanda mag die rol ook wel vertolken.
Afwachten wie er als eerste aria's gaat zingen.
be nice or go away
pi_55167736
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook
Precies, en daar erger ik me kapot aan. Ze hoeven geen fuck te doen om die hut te verdienen, Brian kan ongestoord zijn gang gaan als hij een aanval heeft, niemand om hem op het abjecte van zijn gedrag te wijzen en Amanda vindt alles best, als ze maar bij Bri kan zijn
  maandag 10 december 2007 @ 13:52:04 #121
168951 STAP01
body and brain
pi_55167739
Lulletje Luc, zogenaamde intelligente loooooooooser: En ze gooien de atoombom dan altijd op burgers!
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:52:18 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_55167745
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Deze is behoorlijk onder de gordel.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 13:53:52 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_55167777
Brian vraagt zich af wanneer Lieke weer met Huub gaat praten, dit kan ze nooit volhouden zegt hij.
Vannacht leek het wel of ze haar ziel uitkotste.
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 13:57:36 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55167830
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat Huub zaterdag niet meer terug komt. Waarschijnlijk komt er vanavond iemand in die gaat bonden met Jaap en Lieke en wordt Huub gewoon vervangen. Het vervelende is dat iedereen toch gewoon blijft kijken en na een tijdje Huub al niet meer mist.

Van mij mag het zaterdag afgelopen zijn en dan gewoon BB7 in de kooi dan weten we tenminste zeker dat het max 4 maanden duurt.
pi_55167861
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies. Ik vond het al zo raar dat lieke opeens een vriendin er bij kreeg.
Het is inmiddels duidelijk dat geen enkele bewoner of gast zonder strikte opdrachten de kooi binnenkomt. Sommigen roepen nog wel eens voor de vorm dat ze geheel zonder vooroordelen de kooi instappen (Dennis), maar na een dag worden de ware en voorspelbare bedoelingen van achter meestal wel duidelijk.
pi_55167862
Luc zegt dat Selene vegetarisch is

(maar ze eet wel kip, en speklapjes, en schnitzel, dat dan weer wel)
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 10 december 2007 @ 13:59:39 #127
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55167865
NSB Lieke is definitief overgelopen.
Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt zich af wanneer Lieke weer met Huub gaat praten, dit kan ze nooit volhouden zegt hij.
Vannacht leek het wel of ze haar ziel uitkotste.
Ze spuugde alleen maar de ingestraalde alcohol van Selene uit.
Go hard or go home
pi_55167886
Gaby die ook meedeed aan Temptation Island

iemand hier foto van??

binnenkort te cappen in dgk
pi_55167891
Ik hoorde Luc in z'n gesprek met Roekie iets zeggen dat hij na haar niet veel later zou vertrekken.
Volgens mij zei hij iets in de trant van: "Jij gaat morgen en ik één of twee dagen later"

Ik hoop nog steeds dat hij snel weer die villa uit rot...time's ticking..TIK TAK TIK TAK!
  maandag 10 december 2007 @ 14:00:47 #131
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55167895
Lieke is echt van haar pad af, heeft ze een ketting voor Amanda gemaakt ....
.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:01:23 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_55167903
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef akveor het volgende:
NSB Lieke is definitief overgelopen.
[ afbeelding ]
Dat zat er aan te komen. Brian en Amanda hebben alleen elkaar dus een extra dekking is nooit weg denkt de FEBO.
― Mark Twain
pi_55167917
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef Scandalous het volgende:
Luc zegt dat Selene vegetarisch is

(maar ze eet wel kip, en speklapjes, en schnitzel, dat dan weer wel)
Selene vroeg een paar dagen terug of er geen kip was, aangezien ze geen vlees eet.
pi_55167943
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zat er aan te komen. Brian en Amanda hebben alleen elkaar dus een extra dekking is nooit weg denkt de FEBO.
Eigenlijk is het alleen maar goed. Relaties maken je zwak, zeker de relatie die zij hadden. Kan er weer wat gespeeld worden ipv dat constante gezeik die relaties daar hebben.
Go hard or go home
pi_55167962
pi_55167975
Selene heeft gisteren goed over Huub gepraat tegen Lieke.
Huub: "Lukt dat?"
Selene: "Nou...een beetje"

Huub weet dat Selene keihard liegt.
pi_55167977
pi_55167994
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef noekje het volgende:

[..]

Eigenlijk is het alleen maar goed. Relaties maken je zwak, zeker de relatie die zij hadden. Kan er weer wat gespeeld worden ipv dat constante gezeik die relaties daar hebben.
Jammer alleen dat achter bepaalt hoe het spel gespeeld wordt...
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:05:52 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_55168006
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef noekje het volgende:

[..]

Begrijp ik maar ik gun het Brian en Amanda niet. Als je toch ziet dat die 2 geen flikker uitvoeren en er een neprelatie op na houden ( zo zie ik het iig van Brian) is het toch belachelijk als ze uiteindelijk in de finale komen.
― Mark Twain
pi_55168007
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:

iemand hier foto van??

pi_55168016
pi_55168027
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef Meganog het volgende:

[..]

Jammer alleen dat achter bepaald hoe het spel gespeeld wordt...
Dat is niet alleen jammer, maar ergerlijk en oneerlijk
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:07:52 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_55168029
quote:

iemand hier foto van??
Wie zegt dat? Linkje of Bron graag.
― Mark Twain
pi_55168081
pi_55168085
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Linkje of Bron graag.
laatste keer dat ik dat deed werd ik afgeplast

IK vind mijn bron betrouwbaar genoeg om t hier te vermelden
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:10:44 #146
137949 Disana
pi_55168090
Volgens Luc heeft Lieke hem verteld dat ze Jaap af en toe pijpt, dat er veel warmte en genegenheid tussen haar en Jaap is. Jaap had dit liever niet op de streams gehad en vraagt Luc het niet te herhalen.
pi_55168097
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Begrijp ik maar ik gun het Brian en Amanda niet. Als je toch ziet dat die 2 geen flikker uitvoeren en er een neprelatie op na houden ( zo zie ik het iig van Brian) is het toch belachelijk als ze uiteindelijk in de finale komen.
Ja, klopt niet.
pi_55168108
pi_55168125
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:12:31 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_55168135
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Luc heeft Lieke hem verteld dat ze Jaap af en toe pijpt, dat er veel warmte en genegenheid tussen haar en Jaap is. Jaap had dit liever niet op de streams gehad en vraagt Luc het niet te herhalen.
Ik neem aan dat dit een geintje is?
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 14:12:38 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168139
quote:

Dat lijkt me baarlijke nonsens.
pi_55168141
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Meganog het volgende:

[..]

Selene vroeg een paar dagen terug of er geen kip was, aangezien ze geen vlees eet.
Ja, en tegen haar vriendin zei ze dat ze boos was dat Jaap vlees had besteld. Want ze eet geen vlees, 'ja wel speklapjes en schnitzels enzo...'
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:13:30 #153
137949 Disana
pi_55168161
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Van Jaap en Lieke uit wel lijkt me, maar ik geloof dat Luc het voor zoete koek slikt want hij kwam er zelf mee.
pi_55168165
quote:

waaaaat??
whahahaha
  maandag 10 december 2007 @ 14:14:21 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168180
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef Scandalous het volgende:

Ja, en tegen haar vriendin zei ze dat ze boos was dat Jaap vlees had besteld. Want ze eet geen vlees, 'ja wel speklapjes en schnitzels enzo...'
Dan ben je segetarisch: eet je alleen vlees dat met een S begint. Een sucadelapje en een stooflapje zullen er ook wel ingaan, bij Selene
pi_55168187
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze hebben het nu al over de liefdesbaby van Jaap en Lieke en dat dat mss de nieuwe miljonair wordt
pi_55168195
quote:
Goh...dat oude verhaal van BAN over Lieke, die op haar rug de kooi is binnengekomen en zo backup heeft gekregen wordt zo weer leven ingeblazen.
Hoewel ik denk dat B&A er nu minder kritisch tegenover zullen staan...
  maandag 10 december 2007 @ 14:15:02 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168197
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Van Jaap en Lieke uit wel lijkt me, maar ik geloof dat Luc het voor zoete koek slikt want hij kwam er zelf mee.
't Is ook zo'n streetwise menneke, die Luc .
pi_55168201
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan ben je segetarisch: eet je alleen vlees dat met een S begint. Een sucadelapje en een stooflapje zullen er ook wel ingaan, bij Selene
pi_55168205
quote:
Ach, veel werk zal ze er niet aan hebben, is maar een klein mondje vol (heb die naaktfoto van Jaap gezien, met vergrootglas erbij)
pi_55168213
Jaap gaat iets tegen Huub vertellen..Wat? Dat hij voor Lieke kiest?...
--Einstein
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:16:00 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_55168220
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

― Mark Twain
pi_55168232
Dus als ik het goed begrijp is Jaap nu gewoon weer aan het toneelspelen?
pi_55168239
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Selene komt bij vlagen nog dommer over dan Amanda, en dat is een prestatie.
pi_55168241
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Disana het volgende:

[..]

misschien willen ze de tv kijkers laten geloven dat dit wel het geval is?

verder is het natuurlijk de grootste onzin.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55168248
pi_55168264
  maandag 10 december 2007 @ 14:18:44 #168
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55168281
zit amanda nou in die kou gewoon in dr blote memmen buiten?
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55168294
quote:

iemand hier foto van??
via google:
pi_55168297
  maandag 10 december 2007 @ 14:20:54 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168325
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef ruba het volgende:
Yepz.
Ik heb nooit begrepen waarom nu per se dat bovenstukje uit moet in de jacuzzi.
  maandag 10 december 2007 @ 14:21:08 #172
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55168334
quote:

iemand hier foto van??

Komt ze als gastspeler?
Ik weet wel dat er eerdaags een cartoonist in komt als gastspeler
pi_55168335
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:19 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
De wijsgeer in het bad
pi_55168341
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:19 schreef T-lex het volgende:

[..]

via google:
[ afbeelding ]
a kijk aan

dank u
mooie vervanging voor lieke
  maandag 10 december 2007 @ 14:21:39 #175
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55168347
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yepz.
Ik heb nooit begrepen waarom nu per se dat bovenstukje uit moet in de jacuzzi.
ik snap dat niet hoor.
ik zou haar dat nymfomane gedrag ook even flink afleren als ik brian was, liefst met wat lichamelijk geweld.
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:21:55 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_55168357
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef Meganog het volgende:

[..]

Selene komt bij vlagen nog dommer over dan Amanda, en dat is een prestatie.
Ik wist niet eens dat dat überhaupt mogelijk was, dommer zijn dan een amoebe.
― Mark Twain
pi_55168377
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef ruba het volgende:

[..]

ik snap dat niet hoor.
ik zou haar dat ook even flink bijbrengen als ik brian was, liefst met wat lichamelijk geweld.
O, maar dat doet hij hoor, op regelmatige basis
pi_55168390
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef ruba het volgende:
Daar verdient ze geld mee, wat ze weer gaat gebruiken om de villa voor brian in te richten.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:23:13 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_55168397
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt ze als gastspeler?
Ik weet wel dat er eerdaags een cartoonist in komt als gastspeler
Nou dat weer, welke cartoonist dan?
― Mark Twain
pi_55168408
Reiki master Lieke gaat zo Jaap een behandeling geven... hij zegt dat hij het heel interessant vindt. Ben benieuwd
pi_55168412
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

a kijk aan

dank u
mooie vervanging voor lieke
niet als vervanging voor Lieke.....Laat Lieke maar eens een tijdje kijken hoe Huub helemaal voor Gaby valt. Dat trekt ze totaal niet, dat gun ik haar wel
pi_55168430
B&A doen niet eens meer moeite om niet te laten blijken dat DGK een vakantiekamp is voor ze en het alleen nog maar even wachtenis tot ze overwinning in de schoot geworpen krijgen.
pi_55168439
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kamagurka......please.....
pi_55168445
Jaap vraagt of hij voor Reiki ook een bepaalde jurk aan moet.
  maandag 10 december 2007 @ 14:25:29 #185
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55168447
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, maar dat doet hij hoor, op regelmatige basis
goedzo

( )
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55168459
Jaap: Oké.. dat wordt weer een beetje Jomanda achtig...
pi_55168461
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:25 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Kamagurka......please.....
Dat zou top zijn
pi_55168463
quote:

[..]

De enige bron die ik nog vertrouw is, *even googlen* zijn de hete bronnen in IJsland.
Go hard or go home
pi_55168486
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

niet als vervanging voor Lieke.....Laat Lieke maar eens een tijdje kijken hoe Huub helemaal voor Gaby valt. Dat trekt ze totaal niet, dat gun ik haar wel
Ja dan als vervanging voor Selene
Kijken hoe Liekuh dan reageert.
pi_55168487
Wat ik denk, is dat kut-Flens en kut-Polo het zo geregisseerd hebben dat Huub misschien niet eens de 8 uur haalt. Stel je voor dat Huub de kans krijgt om goed geïnformeerd te worden over hoe buiten tegen DGK aan kijkt. Stel je voor dat hij helder de foeilelijke verhoudingen voorgespiegeld krijgt zoals kut-Flens en kut-Polo die schetsen. Dan denk ik dat Huub nog wel even terug wil komen om enkelen het leven (terecht) heel zuur te maken.
Stel je nou ook eens voor wat er gebeurt als Jaap straks tegen Huub uitspreekt Lieke te verkiezen boven Huub
pi_55168522
Brian wil 2 ontslagrondes aanvragen, voor H en L.
pi_55168543
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef tipsch het volgende:
Wat ik denk, is dat kut-Flens en kut-Polo het zo geregisseerd hebben dat Huub misschien niet eens de 8 uur haalt. Stel je voor dat Huub de kans krijgt om goed geïnformeerd te worden over hoe buiten tegen DGK aan kijkt. Stel je voor dat hij helder de foeilelijke verhoudingen voorgespiegeld krijgt zoals kut-Flens en kut-Polo die schetsen. Dan denk ik dat Huub nog wel even terug wil komen om enkelen het leven (terecht) heel zuur te maken.
Stel je nou ook eens voor wat er gebeurt als Jaap straks tegen Huub uitspreekt Lieke te verkiezen boven Huub
Ik denk dat Huub precies weet hoe de verhoudingen liggen en hoe de zaak door achter gestuurd wordt. In gesprekken die hij met Jaap voert zie je dat vaak terug. Dit is ook de reden dat hij al een hele tijd zo passief; winnen is voor hem niet mogelijk.
  maandag 10 december 2007 @ 14:29:58 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168552
quote:

Gummbah? Die heeft ze binnen no time allemaal jankend de poort uit.
pi_55168555
Het zou ook zomaar kunnen dat als ze achter denken dat Lieke er klaar voor is om samen met Brian en Amanda het spel te spelen, er een nieuwe miljonair word ingestopt die Jaap immuniteit geeft en Jaap daardoor niet mag stemmen, ze Huub er dan uit gaan stemmen.
pi_55168573
"Brian en Amanda zenders"

en nu gaan ze de bubbels aanzetten. Nadia en Dennis all over again
pi_55168575
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub precies weet hoe de verhoudingen liggen en hoe de zaak door achter gestuurd wordt. In gesprekken die hij met Jaap voert zie je dat vaak terug. Dit is ook de reden dat hij al een hele tijd zo passief; winnen is voor hem niet mogelijk.
Ik denk dat hij nog bevestiging nodig heeft om tot actie over te gaan, die hij in die 8 uur toch zeker zal krijgen
pi_55168576
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:

[..]

Waarom blijft Huub dan eigenlijk, zou hij toch niet nog een beetje hoop hebben? Anders ga je toch weg?
  maandag 10 december 2007 @ 14:31:51 #198
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55168586
quote:

[..]

Dat weet ik niet, een vriend van een kennis van me is in de running met iemand anders. Ze vertelde me dat t voor 10 dagen zou zijn, hij zou n strip moeten maken van de bewoners en t mocht vooral niets kosten
pi_55168629
Ik denk dat jaap huub er ook zo uitstemt .
Vind wel dat er wat in zit wat tipsch zegt.
Wanneer is die 8 uur? 15 December? over 4 dagen toch?
pi_55168638
pi_55168643
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Waarom blijft Huub dan eigenlijk, zou hij toch niet nog een beetje hoop hebben? Anders ga je toch weg?
Zijn ego...en wellicht toch nog een sprankje hoop.
pi_55168649
quote:

[..]

Vanwege de 10K borg, die je na een jaar verblijf terug krijgt.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55168652
Lieke laat zich wel kennen, wil geen aansteker van Huub aannemen.
pi_55168658
quote:

[..]

Misschien hoopt hij op terugkeer van Stijn, de enige die objectiviteit en partijdigheid nog wel in de gaten hield
pi_55168659
quote:

[..]

Nou na een jaar ga je niet zo snel weg denk ik.
Hij blijft een vechter
  maandag 10 december 2007 @ 14:36:54 #206
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55168706
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat als ze achter denken dat Lieke er klaar voor is om samen met Brian en Amanda het spel te spelen, er een nieuwe miljonair word ingestopt die Jaap immuniteit geeft en Jaap daardoor niet mag stemmen, ze Huub er dan uit gaan stemmen.
Ik denk meer dat de nieuwe beschermd gaat worden door... Lieke. Immuniteit in deze fase lijkt me niet meer mogelijk.
pi_55168717
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Lieke laat zich wel kennen, wil geen aansteker van Huub aannemen.
Lieke: Je bent lucht voor mij.

Huub tegen Palma: Wat heb ik nou gedaan dat ik dit heb verdiend?
pi_55168731
Huub: En ik slik wéér een one-liner in...
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:38:57 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_55168740
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Daar zijn er nog maar 4 van over maar je hebt wel gelijk, hij zou wel gek zijn om eerder te vertrekken.
― Mark Twain
pi_55168742
pi_55168773
pi_55168777
En Jaap mag na het fiasco met Dennis weer eens gaan samenwerken met iemand die hem totaal niet ligt.
pi_55168796
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 14:42:02 #215
184769 crew  Deisyy
pi_55168803
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:37 schreef Clank het volgende:

[..]

Is Lieke een beetje aan het doordraven? Wat een kinderachtig gedrag.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:42:10 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_55168805
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt dit lachen met Jaap.
― Mark Twain
pi_55168808
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef Meganog het volgende:
En Jaap mag na het fiasco met Dennis weer eens gaan samenwerken met iemand die hem totaal niet ligt.
Met lieke? en de rest tegen huub verwacht ik
pi_55168814
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:42:47 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_55168831
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef Meganog het volgende:
Het hokje is maar druk met Jaap, het is net een jojo.
― Mark Twain
pi_55168836
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is Lieke een beetje aan het doordraven? Wat een kinderachtig gedrag.
Ik begin nu een hekel aan haar te krijgen hoor. Gatverdamme, net een klein kind. Ze voelt zich nu heel wat met al de steun.
pi_55168841
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar zijn er nog maar 4 van over maar je hebt wel gelijk, hij zou wel gek zijn om eerder te vertrekken.
Ik weet niet of ik gelijk heb, want ik trek het ten zeerste in twijfel of één ieder daar een borg betaald heeft.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55168843
pi_55168846
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:37 schreef Clank het volgende:

[..]

Stomme schele trut!
--Einstein
pi_55168858
pi_55168863
dit kan jaap toch mooi tegen haar gebruiken in de ontslagronde:
het reikie gedoe heeft niet geholpen, ik ben er knettergen door geworden
dus ik stem je eruit!
  maandag 10 december 2007 @ 14:44:10 #226
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_55168864
volgende Cos alvast: Jaap, de zware Jojo
  maandag 10 december 2007 @ 14:44:27 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168868
Waar is Lieke nu precies zo van over de zeik mbt Huub? Ik ben het spoor bijster en dit kan toch niet alleen zijn vanwege het feit dat hij in hetzelfde bed als een danseres lag te slapen? Heb ik iets gemist?
  maandag 10 december 2007 @ 14:45:24 #228
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55168890
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Scandalous het volgende:
Brian wil 2 ontslagrondes aanvragen, voor H en L.
Ontslagronde is nog erg ver weg ..... maar het zou mij niets verbazen als
er één dezer dagen een brief van de FEBO binnenkomt, dat er een extra
ontslagronde komt op korte termijn.

Jensen gaat het ook niet meer worden, denk ik.
.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:46:03 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_55168907
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik gelijk heb, want ik trek het ten zeerste in twijfel of één ieder daar een borg betaald heeft.
Tsja, daar heb ik ook zo mijn twijfels over, geruchten genoeg wat dat betreft.

Wat gaat er gebeuren met Jaap als Lieke bij zijn wortelchakra aankomt?
― Mark Twain
pi_55168919
pi_55168927
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Waar is Lieke nu precies zo van over de zeik mbt Huub? Ik ben het spoor bijster en dit kan toch niet alleen zijn vanwege het feit dat hij in hetzelfde bed als een danseres lag te slapen? Heb ik iets gemist?
Geen idee.
pi_55168930
Ik heb toch eerder het idee dat het Lieke is die nu achter Jaap aanrent en hem wil inpalmen. Volgens mij neemt Jaap haar gewoon voor lief. Hij wilde eerder ook al niet met Lieke spelen, lijkt me sterk dat hij Huub eruit stemt en Lieke laat blijven. Ondanks dat ze Huub zo kort houden is hij volgens mij wel één van de belangrijkste personen daar samen met Brian. Lieke is niet zo belangrijk voor de show.
pi_55168938
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:49:26 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_55168966
quote:
Dat wil het hokje ons doen geloven. Er moet gewoon een switch gemaakt worden naar het kamp van B&A en dit is de makkelijkste manier imho.

Het kan ook nog zijn dat ze met Jaap moet gaan spelen, Huub eruit dus.
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 14:49:50 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55168973
Zal Lieke straks ook zo boos worden op Brian als ze te horen komt dat hij ook tegen haar een ontslagronde op poten heeft gezet? Of kan ze dat wel relativeren in het kader van het spel?
pi_55168976
quote:
Ook omdat hij haar onder de dekens iets vertrouwelijks heeft verteld, wat ie bij de Febo had gehoord, en toen zij het doodleuk in de groep gooide hij er over loog. Zij vond dat niet kunnen.

Ook omdat hij zich makkelijk laat omlullen door de Febo. Dat ie genoegen neemt met een toezegging.
pi_55168989
quote:
er is haar door de 2 gastspelers verteld dat huub met het danseresje gezoend zou hebben.
maar volgens mij is lieke vooral kwaad door het feit dat huub gisteren (op advies van luc) lieke haar ruimte gunde en niet met haar kwam praten.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55169006
quote:
Hoezo als je 9 maanden relatie hebt gehad en dag erna probeert de ander de een na de ander in bed te krijgen?!

Dat het die lelijke dwerg gnoom niet lukt is zijn redding anders had hij allang groupie of Selene gepaald
pi_55169018
pi_55169023
Kan Lieke niet de poort uit zweven met d'r BS-gedoe. Ze past de 5 reikiprincipes (heb ik van Wiki) niet eens toe.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 10 december 2007 @ 14:52:50 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55169024
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:51 schreef diedirk het volgende:
Hoezo als je 9 maanden relatie hebt gehad en dag erna probeert de ander de een na de ander in bed te krijgen?!

Dat het die lelijke dwerg gnoom niet lukt is zijn redding anders had hij allang groupie of Selene gepaald
Dat heb ik dan blijkbaar gemist, dat de één na de ander in bed proberen te krijgen .
pi_55169027
  maandag 10 december 2007 @ 14:53:14 #243
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55169028
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke zit even aan zn wortelchakra
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55169037
pi_55169043
Ik verwacht toch op zijn minst dat Jaap zodirect een epileptische fit gaat faken
pi_55169059
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook omdat hij haar onder de dekens iets vertrouwelijks heeft verteld, wat ie bij de Febo had gehoord, en toen zij het doodleuk in de groep gooide hij er over loog. Zij vond dat niet kunnen.

Ook omdat hij zich makkelijk laat omlullen door de Febo. Dat ie genoegen neemt met een toezegging.
Lieke begrijpt nog steeds niet in wat voor een spel zij zit.
pi_55169073
Lieke zal wel zo reageren omdat Huub niet als een zielig jongentje op haar zit te wachten.
Hij al voor haar moeten kruipen.
pi_55169083
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef ruba het volgende:

[..]

lieke zit even aan zn wortelchakra
Overal legt ze bij Jaap de hand op maar dat durft ze niet bij zijn worteltje
pi_55169085
pi_55169088
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan Lieke niet de poort uit zweven met d'r BS-gedoe. Ze past de 5 reikiprincipes (heb ik van Wiki) niet eens toe.

je hebt het serieus opgezocht?
pi_55169104
pi_55169122
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef Ziet het volgende:

[..]

je hebt het serieus opgezocht?
pi_55169127
pi_55169142
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:58:14 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_55169145
LL vraagt zich af waarom Amanda nooit de behoefte heeft een boek te pakken.
Amanda zegt dat ze altijd genoeg te doen heeft en af en toe haar Victoria Beckhambijbel pakt.

Ook snapt ze het SMS stemgedoe niet. Ze vraagt zich af waarom Huub altijd eerste is en Brian niet.
― Mark Twain
pi_55169158
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

ach ja, je moet wat te doen hebben

ff een vraagje: waarom zit luc daar nou nog steeds?
die zou toch tot zaterdag blijven?
of hebben ze er niet bij gezegd welke zaterdag?
pi_55169167
Gaat Amanda onder de douche ook even de wortelchakra van Brian bewerken...
pi_55169184
pi_55169198
Amanda is met de handen tegen de muur gezet en wordt gewassen

Keep the Sunny Side Up
pi_55169203
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:00:57 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_55169213
Lieke vraagt aan Jaap of er iets met zijn knie is, ze voelt daar wat.
Jaap: Ik ben vroeger over een kruiwagen gestruikeld.

Volgens mij neemt hij haar behoorlijk in de zeik.
― Mark Twain
pi_55169225
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
LL vraagt zich af waarom Amanda nooit de behoefte heeft een boek te pakken.
Amanda zegt dat ze altijd genoeg te doen heeft en af en toe haar Victoria Beckhambijbel pakt.

Ook snapt ze het SMS stemgedoe niet. Ze vraagt zich af waarom Huub altijd eerste is en Brian niet.
Amanad is zo'n lekkere simpele ziel. Zij leeft nu het leven zoals ze dat altijd gedroomd heeft.
Niet werken, beetje 'mooi' lopen zijn ,veel sex met haar stoere hubby.......etc.. Zij houdt het daar nog jaren vol zolang Brian haar niet zat is.
pi_55169234
Knap hoor dat ze dat gewoon op de televisie durft te doen!
Je probeert altijd God te behagen door steeds meer werk voor Hem te doen.
pi_55169240
pi_55169256
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
standje "Klaar om te ontvangen..."
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:03:13 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_55169259
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef de_gvr7 het volgende:
Knap hoor dat ze dat gewoon op de televisie durft te doen!
Over wie heb je het, Lieke of Amanda?
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:04:19 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_55169287
Volgens mij heeft Jaap knap last van zijn wortelchakra.
― Mark Twain
pi_55169306
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over wie heb je het, Lieke of Amanda?
Over Lieke, dat vind ik als ik haar zo op de televisie zie.
Je probeert altijd God te behagen door steeds meer werk voor Hem te doen.
pi_55169316
pi_55169337
Ik snap geen ruk van Reikie; je krijgt 1 les en dan kun je 'ineens' voelen wat mensen mankeren?????
Of moet je een soort van 'gave' hebben?
pi_55169342
Dus Huub op de stoel en Jaap die moet beslissen of hij mag blijven.
pi_55169351
die jaap
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:08:13 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_55169374
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef de_gvr7 het volgende:

[..]

Over Lieke, dat vind ik als ik haar zo op de televisie zie.
Zie jij Lieke nu op de televisie dan?

Jaap krijgt warme ballen van Lieke, ik lig in een deuk hier.
― Mark Twain
pi_55169402
Jaap je moet nu of gaan janken of gaan kotsen.
pi_55169410
pi_55169412
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zie jij Lieke nu op de televisie dan?

Jaap krijgt warme ballen van Lieke, ik lig in een deuk hier.

Lieke ook maar niet heus.
pi_55169423
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:12:29 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_55169464
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
Ik snap geen ruk van Reikie; je krijgt 1 les en dan kun je 'ineens' voelen wat mensen mankeren?????
Of moet je een soort van 'gave' hebben?
Ik snap dat ook niet hoor, na 2 uur heb je deel 1 van reiki al onder de knie. Voor mij is het allemaal BS maar die discussie hebben ze vannacht al gevoerd in de COS.
― Mark Twain
pi_55169501
pi_55169505
jaap: dus je voelt dat er iets zit, maar je kunt er dus niks aan doen
lieke: ja ehm... ik ga het morgen even vragen
pi_55169509
J: "Ik kreeg het warm in mijn geslachtsdelen, ik dacht:Wat doe jij nou?!"
pi_55169523
hoe voelde de energie in mijn geslachtsdeel
lieke: heet
  maandag 10 december 2007 @ 15:15:16 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55169529
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Middagseks in de douche?
pi_55169540
Lieke: "Er zit wel wat maar ik kan er niet bij".
pi_55169542
pi_55169567
pi_55169569
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat zijn er inmiddels 4000.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55169585
pi_55169598
Het is toch niet te geloven hoe makkelijk Amanda en Brian er doorheen fietsen

Ze hoeven nisk te doen , krijgen geen dilemma's, niks van dat alles.
Slapen, opstaan, haren, masseren , gitaar spelen en slapen enz en z
pi_55169608
J: "Dus Selene moest van de reiki hoesten en huilen.... Bizarrr."
pi_55169619
pi_55169648
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:17 schreef diedirk het volgende:
Het is toch niet te geloven hoe makkelijk Amanda en Brian er doorheen fietsen

Ze hoeven nisk te doen , krijgen geen dilemma's, niks van dat alles.
Slapen, opstaan, haren, masseren , gitaar spelen en slapen enz en z
Tsja...de manier waarop zij zich gedragen doe je alleen als je 100% zeker bent van je zaak en weet hoe het spel gaat verlopen.
pi_55169654
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor, na 2 uur heb je deel 1 van reiki al onder de knie. Voor mij is het allemaal BS maar die discussie hebben ze vannacht al gevoerd in de COS.
Een vriendin van mij heeft ook Reiki gedaan..
Vroeger was de filosofie om het exclusief te houden; Reiki 1 kost je een dagloon, Reiki 2 een maandloon en Reiki 3 een jaarsalaris
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55169657
Na één les kunt je het dus toepassen maar je weet er ook alles van en voelt de behoefte om die wijsheid te delen. Alsof ze het heeft uitgevonden.
Go hard or go home
pi_55169679
pi_55169681
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Na één les kunt je het dus toepassen maar je weet er ook alles van en voelt de behoefte om die wijsheid te delen. Alsof ze het heeft uitgevonden.
Het lijkt wel of Sylvia in Lieke is gereincarneerd.
pi_55169686
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:16 schreef maril het volgende:

[..]

Dat zijn er inmiddels 4000.
Zowel de borg als de boetes komen mij erg ongeloofwaardig over, net als het hele DGK trouwens.
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 10 december 2007 @ 15:21:28 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55169694
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Als je eenmaal gereikied hebt, dan komt er een oerkracht in je los die alle geheimen van eeuwenlange reikikunde ontrafelt. Wist je dat niet?
pi_55169697
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Meganog het volgende:
Lieke: "Er zit wel wat maar ik kan er niet bij".
pi_55169723
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:23:06 #301
135305 beequeen
Lost.
pi_55169729
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:19 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft ook Reiki gedaan..
Vroeger was de filosofie om het exclusief te houden; Reiki 1 kost je een dagloon, Reiki 2 een maandloon en Reiki 3 een jaarsalaris
Dus Piet Piraat loopt binnen door deze shit?
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')