Veel (voor mij) nieuwe albums gecheckt afgelopen week. Ik zal mijn reviews beperken tot de top 10.
Blu & Exile's Below The Heavens ontdekt en gelijk een paar keer gedraaid. Één woord: DOPE.
(Naast Liquid Hip Hop) ook Mad Blunted Jazz van DJ Cam gecheckt. Heel tof. Relaxte triphop.
Zowel Ink Is My Drink als The Scenic Route van Panacea geluisterd, De laatste vond ik beter maar het zijn beide wel goede albums. Beetje Pete & Perq-achtig. Rawkus Records leeft nog.
Yesterday's New Quintet's Angles Without Edges, jazzy werk van Madlib, dus vet.
Watts Happening van Ohmega Watts, tof hiphop album.
Egoclapper van 7L & Esoteric is weer eens wat rauwere hiphop voor de verandering. Wel goed.
Mr. J. Medeiros, ook een artiest van Rawkus Records. Heel goed album, meer de conscious hiphop kant op.
Guru's Jazzmatazz 3 gecheckt. Lang niet zo goed als de eerste. Steeds minder hiphop en jazz. Leuk voor op de achtergrond of zo.
Floetic van Floetry is vette Britse nu soul of hoe je het ook noemt. Alleen het nummer Say Yes is al genoeg om me te overtuigen.
Big Shots, het eerste album van Peanut Butter Wolf, toen nog met MC Charizma, die daarna overleed. Jammer, want samen hebben ze een dope album afgeleverd. Oude stijl hiphop.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 21-01-2008 16:55:41 ]