abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58122434
een mooie boxershort
en eventueel mooie shoes eronder, en nee, dus geen gympen.,
of teenslippers.
als je perse voetschoeisel wil.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58123392
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
een mooie boxershort
en eventueel mooie shoes eronder, en nee, dus geen gympen.,
of teenslippers.
als je perse voetschoeisel wil.
ik bedoelde dus vóór de kleren uitgaan. qua broek/schoeisel.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:47:18 #103
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_58127207
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef junie het volgende:

[..]

Bij de fun weet ik het niet. Bij de fata is spijkerbroek / shirt / trui doodnormaal. Als je twijfelt kies dan voor enigzins netjes: (donkere) spijkerbroek met overhemd of blouse. Zo heb ik zelfs eens een sollicitatie bij een vrij kledinggerichte werkgever overleefd
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 18 april 2008 @ 06:40:27 #104
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58128383
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef junie het volgende:

[..]

oh, excuseer
pi_58136674
hoi wij gaan vanavond naar mystique toe is ook heel gezelig kost ook 80 euro all in per koppel wat kost een avond stappen ben je meer kwijt denk ik welk leuk stel wil er mee wij wonen in den bosch
mijn mariokart nummer is 1848-17966144
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:51:21 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58138488
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:35 schreef Raymond030 het volgende:
hoi wij gaan vanavond naar mystique toe is ook heel gezelig kost ook 80 euro all in per koppel wat kost een avond stappen ben je meer kwijt denk ik welk leuk stel wil er mee wij wonen in den bosch
leestekens..?
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:02:07 #107
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_58141335
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

leestekens..?
Uitverkocht denk ik
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_58280443
Beetje laat maar wellicht toch nog nuttig:

Qua kleding ligt het uiteraard helemaal aan jezelf, maar denk eens zo: je wilt als man ook een mooi geklede vrouw zien, waarom zou je dan niet zelf ook even de moeite nemen om je eens te kleden in wat mooiere kleding dan die eeuwige spijkerbroek? Het werkt uiteraard twee kanten op!

Onze ervaring is dat er in de Fata meer spijkerbroeken rondlopen en er in de Fun over het algemeen iets meer aandacht aan de kleding wordt gegeven; hetgeen wij zelf ook kunnen waarderen.

Over de Fun gesproken: as vrijdag nog iemand? Wij gaan daar een verjaardag inluiden, als er nog stellen zijn die willen feliciteren...
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_58281297
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Bij de fun weet ik het niet. Bij de fata is spijkerbroek / shirt / trui doodnormaal. Als je twijfelt kies dan voor enigzins netjes: (donkere) spijkerbroek met overhemd of blouse. Zo heb ik zelfs eens een sollicitatie bij een vrij kledinggerichte werkgever overleefd
Dat mag misschien normaal zijn, maar om eerlijk te zijn vind ik vaak vooral van de mannen de kleding om te huilen...
Een beetje je best doen mag best vind ik..

Lopen er vrouwen in mooie kleren, haar leuk, make up op, loopt er een kerel in verschoten spijkerbroek met doodnormaal t-shirt erboven, alsof hij in zijn stamkroeg zit na een da werken, dat vind ik echt niks...

Overdrijven hoeft niet, echt niet, maar een beetje aandacht mag best, je gaat wel uit, dat mag best een beetje speciaal.

Gewoon leuke kleding die je zou aantrekken als je uitgaat, die leuke broek met dat leuke shirt, netjes geschoren, geurtje op, haar goed, niet die afgetrapte schoenen die zo lekker zitten eronder die je eigenlijk niet meer kan dragen voor het fatsoen.

Zelf hou ik wel van casual, maar dan net met dat beetje extra, gewoon echt leuke kleding die je ook aan zou trekken als je gaat dansen ofzo.
Beetje fetish vind ik ook wel wat, alhoewel ik liever zie dat een vrouw daarin erg uitpakt dan een man, bij een man moet het echt staan, ik heb wel hele mooie dingen gezien, maar het kan ook juist erg fout zijn.

Wat onderkleding btrefd hou ik van mannen die daarin niet overdrijven, dit is mijn persoonlijke smaak, maar ik hou niet van gaasshirtjes, de "stoeipakjes" voor mannen zijn meestal niet mijn ding om het zo maar te zeggen.
Een nette strakke boxer is ok...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_58281798
Zo ondertussen weet ik wel dat je niks hoeft en alles kan, maar hoe gaat het dan als je uiteindelijk sex wil hebben of iets dergelijks?

Nodigen mensen je uit om mee te doen, kun je jezelf uitnodigen om mee te doen? Dat soort vragen.
Kan iemand dat uitleggen?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_58282398
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef mighty_myte het volgende:
Zo ondertussen weet ik wel dat je niks hoeft en alles kan, maar hoe gaat het dan als je uiteindelijk sex wil hebben of iets dergelijks?

Nodigen mensen je uit om mee te doen, kun je jezelf uitnodigen om mee te doen? Dat soort vragen.
Kan iemand dat uitleggen?
Vaak gaat het gewoon door mensen tegenkomen, wat geklets en van het een komt het ander, je kan dansen, in het bubbelbad, in de sauna, dat soort dingen, zat momenten om contact te maken, dat is geen probleem, ook als het helemaal niet tot seks komt(daar beledig je niemand mee).
Je kan ook kiezen voor wat meer openbare ruimte's om seks te hebben als je zeker wil weten dat het ok is om ertussen te duiken bij wijze van spreken.

Als je wil bijschuiven is het normaal om of even oogcontact te zoeken eerst, of als dat niet mogelijk is bv bij de enkel een lichte aanraking en dan heel even de reactie afwachten.
Stel je gewoon een beetje afwachtend op, als een stel apart ligt hou je wat meer afstand(ga je niet aanraken, maar kijk je op afstand om reactie te zien), ligt er een berg krioelende mensen waar je bij wil springen doe je erg rustig aan met aanrakingen en zie je aan of de ander tot meer uitnodigt.

Gewoon ook een beetje inschatten allemaal, voor de meeste geld dat het gewoon uit gezelligheid voortvloeit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_58285882
goeie reply, daar heb ik wat aan.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:17:58 #113
12569 Sony
Just me!
pi_58296772
Ik zou het niet beter kunnen beschrijven Erodome! Netjes!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_58299404
Heeft er iemand ervaringen met Club Mystique in Rucphen? En ja, welke?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:32:07 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58434990
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:09 schreef Rorsach het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met Club Mystique in Rucphen? En ja, welke?
Een warme niet al te grote club, de keren dat ik er geweest ben was de sfeer heel gezellig, het is er intiem, je hebt er een heerlijk groot bubbelbad, met een champagnebar

De ruimtes zijn niet al te groot, maar wel netjes.

Het eten vind ik er ook zeker niet verkeerd, en de bar en muziek zijn ook goed te doen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59512540
Even een rotschop!
Gaan er nog mensen gezellig voetbal kijken zaterdag in de Fata?
Wij gaan hoogstwaarschijnlijk. Voor ons beiden eerste keer daar, en voor mij eerste keer uberhaupt in een PC
Ben heel erg benieuwd!
Proud property of hollander172
pi_59530365
Na beraad toch besloten om naar de Fun te gaan
Maar ben wel benieuwd...Op de site staat dat huis-tuin-en keuken lingerie niet is toegestaan. Hoe nauw nemen ze dit?
Ik wil wel kijken voor een nieuw setje, maar als ik dat niet vind wil ik gewoon een setje aandoen met een zwart kantje, slipje tussen string en boxertje in en zwart/wit gestreept.
Maar wel van de H&M

Is dit okee, bedoelen ze met HTK lingerie echt sportbeha's en hemaslippen, of valt bovenstaande daar ook onder?
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:56:10 #118
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59535894
Mijn vriendin had ook iets van de H&M aan naar de fata en daar kon het prima. Ik ga ervan uit dat bij de fun ook geen problemen zijn met 'goedkopere' lingerie . Zeker als er van die kanten franjes aanzitten

Ik ga zelf ws. pas halverwege de zomer weer, momenteel al maanden eigenlijk te druk voor plezier
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:10:19 #119
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59541161
Wij gaan binnenkort ook weer eens.
pi_59556432
Ik heb de gelegenheid maar gewoon aangegrepen om mezelf even te verwennen
Supersjiek setje van Espirit gekocht, dus dat valt echt niet meer onder HTK lingerie
Ik krijg er steeds meer zin in, ben heeeeel benieuwd wat voor publiek er rondloopt, of de muziek leuk is, hoe het eruit ziet....Spannend
pi_59893886
tja echt er over uit ben ik nog niet ben vaker in mij leven naar paren clubs geweest maar was niet altijd een succes. Het leukste was als vrijgezel met een neuk maatje. Met mij ex was het vaak een strijd of ik van de m leuk en hij het vtje niet en visa versa.
De fun is een mooie club maar niet echt vrije seks daar spuitent klaarkomen is not don ook al wordt je bevredigd door de ingehuurde kracht. De safe seks staat ook daar niet echt hoog bij iedere bezoeker op het lijstje. Wij zijn beiden een beetje bi en wisten dat van elkaar maar tussen weten en zien zit een wereld van verschil.
Naar mijn menig is het dus goed na denken geblazen voor je je relatie zo onder druk zet de mijne heeft het niet gered.
Ik hou het voortaan bij monogamie.
pi_64692614
Kwestie van eens even een reuzeschop te verkopen aan een topic:

Fun4two is zowat onze vaste club, en dat we niet dadelijk iets anders zullen vinden waar we een wow-effect bij hebben, weten we ook wel, maar wat zijn de ervaringen met andere clubs in NL?
Mystique hebben we al gedaan en vinden we zeker leuk, maar wat met Le baron (is de oude gogonuts dacht ik?) of de Fata? Die laatste ziet er immers zo berooid uit op hun site :s. Positieve of negatieve ervaringen mee?

Wij hebben liever swingersclubs dan clubs waar erotisch uitgaan primeert, en clubs met standaard toegang voor single mannen zeggen ons ook niets. (en jawel, voor Belgen te zijn verkiezen we tot hiertoe de NL clubs, ook al weten we in BE wel een heel gezellig stekje)
pi_65114002
Tja, het ligt er maar net een beetje aan waar je naar op zoekt bent.

Voor gangbangs moet je bv zijn in de Showboat en voor amateurprostitutie bij Le Baron en zo zijn er meer clubs die toch in een bepaalde richting gaan.

Met Belgische clubs hebben wij geen goeie ervaringen, althans niet in zoverre dat ze niet het 'soort' club zijn, met het soort publiek dat wij zoeken.

De genoemde clubs zijn niets voor ons persoonlijk, want wij houden toch iets meer van de relaxte, luxere clubs zoals de Fun en de Fata.

Andere clubs die je kunt vergelijken met bv de Fun bestaan voro zover wij weten niet. In de Fun kom je echt stellen uit de hele wereld tegen, van Hong Kong via Barein naar de US en Latijns Amerika; alles kom je daar tegen en innmiddels hebben wij een heel leuk contact met een aantal stellen die 'even' een weekendje overkomen uit Azie voor een bezoekje aan de Fun... zegt toch wel iets over de club en het soort mensen dat er komt denken wij.
pi_65114363
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef Sony het volgende:
Tja, het ligt er maar net een beetje aan waar je naar op zoekt bent.

Voor gangbangs moet je bv zijn in de Showboat en voor amateurprostitutie bij Le Baron en zo zijn er meer clubs die toch in een bepaalde richting gaan.

Met Belgische clubs hebben wij geen goeie ervaringen, althans niet in zoverre dat ze niet het 'soort' club zijn, met het soort publiek dat wij zoeken.

De genoemde clubs zijn niets voor ons persoonlijk, want wij houden toch iets meer van de relaxte, luxere clubs zoals de Fun en de Fata.

Andere clubs die je kunt vergelijken met bv de Fun bestaan voro zover wij weten niet. In de Fun kom je echt stellen uit de hele wereld tegen, van Hong Kong via Barein naar de US en Latijns Amerika; alles kom je daar tegen en innmiddels hebben wij een heel leuk contact met een aantal stellen die 'even' een weekendje overkomen uit Azie voor een bezoekje aan de Fun... zegt toch wel iets over de club en het soort mensen dat er komt denken wij.
Klopt hoor; de reden dat we quasi nooit in Belgische clubs zitten, is inderdaad omdat ze van een ander kaliber zijn met ander publiek. Er is er eentje (een heel kleine, Porte de Senses, die we wel leuk vinden), maar verder hebben we het ook wel voor clubs zoals de Fun. Daarom dat we ook eens benieuwd waren naar andere clubs in NL. Amateurprostitutie is nu ook niet echt ons ding, maar als de Fata in de buurt komt is dat aardig om te weten. Op de site ziet ie er in elk geval niet zo uit , maar ik mag er dus van uitgaan dat die de club geen recht aandoen?
pi_65163767
Lijkt me heel heel leuk om een keer naar een parenclub te gaan maar doodeng...Hoe maak je de keuze voor een juiste.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')