abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:48:01 #226
691 luciano
ondertitelloos
pi_68155834
Dagje sauna laatst in Schiedam , inclusief eten + drinken + sauna uiteraard......... was alleen al ¤98 per persoon ......... dat maal 2 = ¤ 196.
Dan krijg je er in een parenclub ook nog eens gratis ONBEPERKT eten + drinken bij ipv 1 voorgerecht + 1 hoofdgerecht + 1 nagerecht + een paar colaatjes en wat sapjes EN leuke muziek ( smaken verschillen qua muziek , ik weet het , voordat er weer iemand begint te zeuren dat " het " zijn muziek niet is wat daar gedraaid wordt ) en ook nog eens een discodansvloer + de mogelijkheid om bekeken te worden en zelf te kijken , EN als je dat WEDERZIJDS wilt , de liefde te bedrijven met anderen.
En DIT alles voor .....¤ 90 of ¤ 100 als je lid bent , of ¤ 110 tot ¤ 125 als je geen lid bent
Dit zijn de fun4two prijzen dan , PER 2 PERSONEN !

Tel uit je winst.
  zondag 19 april 2009 @ 02:23:37 #227
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68158993
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef luciano het volgende:
Dagje sauna laatst in Schiedam , inclusief eten + drinken + sauna uiteraard......... was alleen al ¤98 per persoon ......... dat maal 2 = ¤ 196.
Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68169178
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?
Niet heel gek toch? Drankjes voor de dag en een leuk diner voor 35,- p.p. klinkt mij niet heel raar in de oren.
  zondag 19 april 2009 @ 18:03:13 #229
691 luciano
ondertitelloos
pi_68176276
Als ik naar de sauna ga dan ga ik ook echt de hele dag , en ik neem wat ik lekker vind op het menu , en das meestal geen kip met patat en appelmoes ( hoewel ook niet vies natuurlijk ) Dan zit ik alleen met eten toch echt al rond de 40 á 45 euries ( het is een RESTAURANT in de sauna , met kwalitatief erg goede bijna haute quisine geserveerde gerechten , dus ..... ) en dan van 's ochtends tot 's avonds heel de dag drank ..... lukt echt wel hoor !
Ik heb het echt niet over een vergelijking met een bigmac menuutje . In de saunas waar ik ga betaal je helaas erg veel , maar ........... das weer een gulden/euro discussie , en das offtopic vrees ik .

Als je een meisje was geweest had ik je zo op mijn kosten meegenomen , maar helaas , pienutbutter
pi_68179331
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef luciano het volgende:
Als je een meisje was geweest had ik je zo op mijn kosten meegenomen , maar helaas , pienutbutter
pi_68190053
Ik vind het een ideaal avondje uit als je uitgaat met een scharrel
pi_68241716
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ontopic maar weer. We zijn nu 2 keer in de Fata geweest, 1 keer op vrijdag en 1 keer op zaterdag. Eerlijk? We vinden het eigenlijk maar niks. Mooie club hoor, groot, prima faciliteiten, lekker eten. Maar het is niet ons publiek en we vinden het té rustig. Weinig actie ook.

Volgende keer willen we de Fun eens op een zondag proberen, dat lijkt me ook weleens leuk.
Voor nu staat er eerst een thuisdate op het programma, onze eerste, erg spannend dus!
Zondag @ Fun is over het algemeen wat rustiger en ietwat ouder volk, maar het blijft er super uiteraard. Gigolo-night @ Fun daarentegen is dan weer absoluut niets; teveel haantjes, teveel jagers en die gigolo's zijn ook niet helemaal lekker...

Have fun met de thuisdate; die kunnen ook heel leuk worden als er een goeie klik is
pi_68242072
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, jullie zijn zo enthousiast!

't Is uiteraard heel afhankelijk van welke club je aandoet, maar grosso modo kan je ervan uitgaan dat het in die clubs aangenamer en leuker is dan in de meeste andere uitgaansgelegenheden. Sex is er een optie, maar het is er zeker geen stelregel, laat staan dat het er één grote continue en ordinaire orgie is. Je hebt zelfs clubs waar het accent veel zwaarder ligt op het erotische uitgaan, dan op het actief swingen.
Enfin, ik heb al genoeg clubavondjes meegemaakt, waar sex met anderen helemaal niet aan de orde was. Gewoon je amuseren, er op los flirten en genieten; do as you please weet je wel.
pi_68424459
Waauw!
Wat verdedigen de mensen hier vol vuur hun manier van uitgaan (in mijn ogen volledig terecht)
Bij parenclub gangers gingen (vroegah ) mijn gedachten vooral naar de sneue figuren die paniekerig hun huwelijk proberen te redden, en ten einde raad zijn.

Inmiddels weet ik wel beter Ben 2 keer geweest. 1 x Mistique was erg leuk 1 x Showboat was helemaal tien keer niets waarvan negen keer zwaar waardeloos (maar toch erg kunnen lachen )

Dus de volgende keer wordt ...... .
Tja, dat weet ik dus niet... Onze voorkeur gaat uit naar de Fata of de Fun.

Ik ben in ieder geval heel erg blij dat dit topic er is, en dat ik me fijn heb in kunnen lezen!!

THANKS!
pi_68559164
Zijn er hier ook vrouwen die wel eens alleen naar een parenclub zijn geweest?

ben wel benieuwd naar hun ervaringen.
mij lijkt het wel een fijne manier om sex te hebben zonder het gedoe erom heen.
maar is dat ook zo.
pi_68627002
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:

maar is dat ook zo.
Dat is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Zoals voor zoveel dingen, de 1 vindt het niks de ander vindt het leuk.
pi_68672376
Hier zal ik mijn mening ( loodje maar vanuit het account van mijn partner blijepeen omdat mijn account niet meer toegankelijk is) geven als vrouw zijnde;)

Ik ben vaker naar parenclubs geweest, mijn fijnste ervaring is Fun omdat het vrij is, geen opdringerige mensen. Met name vind ik de vrijdagen leuk, zijn thema avonden. De zaterdag is ook leuk maar die kunnen wat aan de drukkere kant zijn.
Fact /weetjes:
* Seks is geen must, wel heel toegankelijk;)
* Swingen is geen must, tenzij je op de SExpert avond komt.
* Contact leggen is niet moeilijk maar heeft ook geen prioriteit, je kunt je dus ook lekker houden bij je eigen partner en een hele leuke, spannende avond beleven.
* Fun is heel erg streng met hygiëne, hierdoor dus ook heel erg schoon! Altijd schone lakens, genoeg schone handdoeken en genoeg keukenrollen;)
* Je wordt niet "gekeurd' door andere stellen, er wordt meestal meer rondgekeken door de nieuwe stellen dan door stellen die er vaker komen. Bij andere parenclubs heb ik anders gezien;)

Eigenlijk is het gewoon lekker ontspannen uitgaan met je partner, in leuke sexy kleding, je kunt lekker eten, lekker drinken en lekker je gang gaan. Dansen, bubbelen, sauna, massage tempel of toch lekker ff een heet momentje, alles kan.

Ik ben zelf ook naar de vrouwenavond geweest, deze is heel erg bevallen. Zelfs het personeel was alleen maar vrouw dus was echt een gezellige avond met indien je dat wenst, vrouwelijk contact. (De drempel is heel laag dus ookal durf je het normaal niet, zul je hier veel sneller die stoute stap zetten of kunnen nemen:)) Veel meiden nemen vriendinnen mee, soms worden er ook adverts gezet op de website. Maar ik was blij dat ik iemand mee kon nemen;)
Je vader
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:55:01 #238
244392 MathTheWizz
The Wizzard!
pi_68695587
Iemand doordeweeks wel eens bij Inn4Love geweest? Zo ja: hoe was het daar??
Too good to be true
pi_68723746
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:

maar is dat ook zo.
Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.

Wat je ook zou kunnen doen is daten met een man of vrouw alleen en als gelegenheidskoppel gaan, gebeurt vrij regelmatig. Of als je het prettiger vind aanklampen bij een stel, trio's MVV worden doorgaans gewoon toegelaten.
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:42:39 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68723881
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.

Wat je ook zou kunnen doen is daten met een man of vrouw alleen en als gelegenheidskoppel gaan, gebeurt vrij regelmatig. Of als je het prettiger vind aanklampen bij een stel, trio's MVV worden doorgaans gewoon toegelaten.
er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68723942
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.
Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?
pi_68820548
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.

wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
pi_68824897
Mjah mannen alleen worden in de betere clubs niet toegelaten en vrouwen heb je geen behoefte aan dus dan zou je een man moeten losweken van zijn vrouw en verwachten dat zij alleen toekijkt, hele kleine kans vrees ik. Veel dames daar zijn ook into dames dus dat maakt het nog wat lastiger.

Ik denk dat je bij het gewone stappen meer kans maakt, zeker op MMV. Dat is sowieso het makkelijkst te regelen van alle variaties die er zijn.
Andere optie is gewoon online daten, keus zat qua mannen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:05:18 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_68825559
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.

wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
Sommige mensen willen perse samen blijven in een club, anderen doen ook dingen los van elkaar, weer anderen vinden het super om te kijken hoe de ander bezig is en nog veel meer, als mensen dan tot seks komen.

In veel parenclubs zijn er echte parenavonden, maar vrouwen alleen mogen volgens mij echt overal altijd naar binnen, voor alleenstaande mannen is dat een ander verhaal, die mogen in sommige clubs wel en soms alleen op bepaalde avonden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:31:32 #245
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68838714
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?
vrouwen alleen zijn overal welkom.
mannen alleen lang niet altijd, maar er zijn zat clubs waar alleengaande mannen welkom zijn, dan heb je dus als alleengaande vrouw ruim de keus
pi_68868377
Mirjam, dat zijn over het algemeen wel de clubs die slecht aangeschreven staan, hier in de buurt zit er ook zo eentje compleet met hoeren, slechte hygiëne etc.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:12:29 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68868502
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef g0dz0r het volgende:
Mirjam, dat zijn over het algemeen wel de clubs die slecht aangeschreven staan, hier in de buurt zit er ook zo eentje compleet met hoeren, slechte hygiëne etc.
alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijn
pi_68878492
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijn
Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.
  zondag 10 mei 2009 @ 18:11:48 #249
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68878631
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.
zelf wel eens clubs bezocht dan?
pi_68885611
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zelf wel eens clubs bezocht dan?
Regelmatig, overigens ken je de posts daarover onder een andere nick.

Voor wat loladinges zoekt is een parenclub mi gewoon niks. Natuurlijk is het er te vinden maar om daar nou speciaal voor naar een parenclub te gaan terwijl je niks met vrouwen hebt en het liefst een MMV wil scoren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')