dan ben ik óf geen vrouw, óf niet van deze wereld...quote:Op maandag 10 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat vrouwen over de hele wereld dol zijn op moederskindjes....mannen die gewoon luisteren en doen wat de dames zeggen.....
Waarom zouden wij ergens heen gaan? Omdat jij meer rechten hebt hier te posten? Beetje zwak, ellebogenwerk bij een man.quote:Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow...en neem je favo secreet, tante Disaan met je mee.....
Zeg Jan...wilde je straks eik nog ff een pooltje leggen of ga je je vrouw een veeg geven?quote:Op maandag 10 december 2007 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ben ik óf geen vrouw, óf niet van deze wereld...
Dat zijn wijze woorden.......je kunt het wel, als je maar wil.....!quote:Op maandag 10 december 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik had me voor genomen om je te negeren, uit ervaring weet ik dat men zichzelf dan wel voor schut zet, dus have it your way!
Hij schijt in zijn broekquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ergens heen gaan? Omdat jij meer rechten hebt hier te posten? Beetje zwak, ellebogenwerk bij een man.
Zo sneu ben je welquote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn wijze woorden.......je kunt het wel, als je maar wil.....!![]()
PS. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik jou negeer. Mocht ik het nodig vinden, dan krijg je van mij gewoon een reply op een posting.......
Nanu Nanuquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg Jan...wilde je straks eik nog ff een pooltje leggen of ga je je vrouw een veeg geven?
Alcoholmisbruik kan er voor zorgen dat je heel raar gaat doenquote:Op maandag 10 december 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraag niet met wie?! mister hopeloos himself
Ik kom weer binnen om vanaf de vakantielectuur te lezen, zie ik mijn naam genoemd worden in combinatie met 'sekreet'. Blijkbaar hangt er iemand heel erg te spartelen.quote:
I come to you, at the turn of the tidesquote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Paarse Beertjes hebben daar een neusje voor hè?
Alsin: "Ei hev é sekreet messutsj for missus Disana"?quote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom weer binnen om vanaf de vakantielectuur te lezen, zie ik mijn naam genoemd worden in combinatie met 'sekreet'. Blijkbaar hangt er iemand heel erg te spartelen.
Inmiddels ken jij je pappenheimers.. It's lonely at the topquote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom weer binnen om vanaf de vakantielectuur te lezen, zie ik mijn naam genoemd worden in combinatie met 'sekreet'. Blijkbaar hangt er iemand heel erg te spartelen.
Jodel Housequote:Op maandag 10 december 2007 19:12 schreef Jappie het volgende:
We onderbreken dit programma even voor een korte boodschap van onze sponsorshttp://nl.youtube.com/watch?v=4d96XW-aHtI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |