Weet je... als dat soort dingen werken dan zijn ze voor die persoon geen kul.quote:
Ho ho ho, nu ga je kwakzalverij en dus iets waarin een collectief gelooft maar niet aantoonbaar is, vergelijken met geneeskunde. Sorry maar die differientie gaat niet op.quote:Op maandag 10 december 2007 01:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja, voor jou isschien wel, andere hebben er baat bij enzo... En ook al is het een placebo effect.
Bij de huisarts krijg je ook vaak placebootjes, dus echt een verschil zie ik niet...
Wat zal hij een leuk motiefje op zijn wangetjes hebben morgenquote:Op maandag 10 december 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo lam dat hij niet eens in de gaten heeft op een geborduurd sierkussen te liggen ......
[ afbeelding ]
Het komt van oorsprong uit Japan. En in Japan hebben ze de hoogste levensverwachting van de wereld, dus ze moeten wel wat goed doenquote:Op maandag 10 december 2007 01:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja, voor jou isschien wel, andere hebben er baat bij enzo... En ook al is het een placebo effect.
Bij de huisarts krijg je ook vaak placebootjes, dus echt een verschil zie ik niet...
ik gun huub wel ff lekker zat in slaap vallen, zonder gezeik of problemen aan zn kopquote:Op maandag 10 december 2007 01:28 schreef agter het volgende:
Huub slaapt lekker dronken in zijn eentje...
Precies wat ik denk.quote:Op maandag 10 december 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk niet dat Huub een alcoholist is, want hij kan best een tijdje zonder alcohol (ook al is het niet vrijwillig), hij heeft daar geen fysieke of mentale problemen van gekregen. Ik denk gewoon dat Huub een sukkeltje is die niet weet wanneer ie op moet houden met drinken, net zoals vele studenten. Maar dat maakt je natuurlijk geen alcoholist.
Ik strooi altijd poeder tegen olifanten in m'n tuin. Nooit een olifant gezien in m'n tuin. Dus is het goed poeder. (Urbanus)quote:Op maandag 10 december 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt van oorsprong uit Japan. En in Japan hebben ze de hoogste levensverwachting van de wereld, dus ze moeten wel wat goed doen
.......
Selena ligt naast Luc en Lieke ligt alleen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:40 schreef Guuskeee het volgende:
zal selene door de alcohol met lieke gaan frutten? of eigenlijk toestaan dat lieke met haar gaat frutten?
En je bent niet eens boos op de redactie over dat telefoontje?quote:Op maandag 10 december 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Het was zo gezellig in de jacuzzi. Huub gezellig aan de zuip met Selene lallend en brallend. Totdat Huub de villa inging op zoek naar Lieke ging. Daarop volgde een telefoont. Huub werd kwaad op de redaktie en er volgde een streamlock.
Lieke is gereikied door Selene en Huub werd naar bed gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |