Maar dat doet de meeste jeugd toch.Ga eens kijken bij de voetbalverening op zaterdag en doordeweeks.quote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Eeen alcoholist blijft z'n levenlang een alcoholist..... en wat ik van Huub zie is dat het geen leuke alcoholost is. Mijn grootste bezwaar tegen Huub is dat ie drinkt.
Arrogantie ten top, hij wil dus ook al de baas zijn van de productie. Dit kost hem zeker de kop en ik hoop het.quote:Op maandag 10 december 2007 00:42 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde huub ook zeggen toen hij ophing: Als je dat niet bevalt zoek je maar een andere baan. Daarna belde ze weer maar nam hij niet op
Iemand zei dat hij waarschijnlijk op zijn flikker kreeg omdat hij in zijn onderbroek door het huis liep.quote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef kissa het volgende:
[..]
"Onderbroek weten we niet" etc.
Onderbroek
Verplicht een relatie beginnen ..? Ja dat kan omdat Tas dat hem verteldequote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nonsens, Brian is nog minder in staat om een relatie te beginnen.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
Ligt Lieke ook weer te zweven...
[ afbeelding ]
Jezus christus. Krijgen we drek ook nog een haijku (japans kutgedichtje, de zon is mooi, wij zijn druppels, de oceaan is het leven)? Zweefteven muziek aan? Nee niet mijn ding.quote:
Serieus? Dat overduidelijk neppe en overdreven geacteer vindt jij leuker?quote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub al meer dan een half jaar het programma niet meer maakt. Jaap doet dat veel en veel vaker en........op een veel leukere manier.
Selene is opeens helemaal nuchter en Lieke is opeens helemaal vergeten dat Selene net nog met Huub in de Jacuzzi zat te fozen...quote:Op maandag 10 december 2007 01:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een beetje belachelijk.
Ik al NOOIT vergeten dat Jaap de merrie en haar pas een paar dagen oud veulen uit de box liet ontsnappenquote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub al meer dan een half jaar het programma niet meer maakt. Jaap doet dat veel en veel vaker en........op een veel leukere manier.
Ach ja, de ene mediteert, de ander zuipt zich klem. Zo heeft iedereen wel een manier om zich te ontspannen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef Ziet het volgende:
leiek wordt gereikied door selene
ze zit natuurlijk helemaal vast en geblokkeerd
ik weet dan net...Brian maakt af en toe vreselijk fouten, fouten die hem al uit DGK hadden moeten laten zijn. Maar tussendoor laat hij Amanda een stuk meer in haar waarde dan Huub Lieke. Hij heeft haar een half jaar lang, bijna iedere dag, geestelijk geterroriseerd. Kijk maar eens naar "de staat van zijn" van Amanda en die van Lieke. Die laatste is er een stuk slechter aan toequote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geregiseerd, met mensen achter de hand, daarna deed huubje het nog een keer op eigen initiatief.....en die gevolgen kennen we.quote:Op maandag 10 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik al NOOIT vergeten dat Jaap de merrie en haar pas een paar dagen oud veulen uit de box liet ontsnappen![]()
ik denk dat niemand Lieke haatquote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch een triest gegeven dat de normaalste persoon in die fucking kutvilla het meest gehaat is
Brian die Amanda in haar waarde laat......... puhleaaaaaasequote:Op maandag 10 december 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik weet dan net...Brian maakt af en toe vreselijk fouten, fouten die hem al uit DGK hadden moeten laten zijn. Maar tussendoor laat hij Amanda een stuk meer in haar waarde dan Huub Lieke. Hij heeft haar een half jaar lang, bijna iedere dag, geestelijk geterroriseerd. Kijk maar eens naar "de staat van zijn" van Amanda en die van Lieke. Die laatste is er een stuk slechter aan toe
Ja dat is gek.Na alles wat iedereen haar heeft aangedaan.Zou bij Amanda net zo zijn.Maar die heeft het makkelijk en luistert braaf naar haar baas.quote:Op maandag 10 december 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik weet dan net...Brian maakt af en toe vreselijk fouten, fouten die hem al uit DGK hadden moeten laten zijn. Maar tussendoor laat hij Amanda een stuk meer in haar waarde dan Huub Lieke. Hij heeft haar een half jaar lang, bijna iedere dag, geestelijk geterroriseerd. Kijk maar eens naar "de staat van zijn" van Amanda en die van Lieke. Die laatste is er een stuk slechter aan toe
klopt, maar die zal dat nooit toegeven.quote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die is allang dood en maak het niet te oingewikkeld voor de jongere gebruikersquote:Op maandag 10 december 2007 01:03 schreef noekje het volgende:
Waar komt die Amanda opeens vandaan. Wat is dit voor een klucht?
Dadelijk komt Piet Bambergen ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |