ach hij moet toch wat om niet getoneelhaakt te worden.quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap en zijn tv momentjes ben ik ook spuugzat!
Het thuisfront verteld ook nog ff dat Amanda oprecht is naar Lieke toe.quote:Op maandag 10 december 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke krijgt van het thuisfront de bevestiging, die ze even nodig had. Haar zus geeft haar gelijk, ze hoeft niet alles (=scheldwoorden) zomaar te pikken. Zeker niet als dat aldoor herhaald wordt.
Juist daarom denkt Lieke er wel een (oprechte) vriendin aan te hebben...quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg van Lieke. Ze heeft geen monopolie op Huub.
[..]
Tja het zou dan 'dom' stoken zijn van Jaap want daarmee gooit hij dan zijn vriendschap met Huub weg. Bovendien is Selene geen vriendin van Lieke omdat ze geen macht op het spel kan uitoefenen.
Nee was haar zus.quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was het haar moeder met wie ze sprak ipv haar zus
Ik dacht haar zusquote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |