Nee was haar zus.quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was het haar moeder met wie ze sprak ipv haar zus
Ik dacht haar zusquote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
niet Huub, dat zei Jaapquote:Op maandag 10 december 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt tegen Selena dat ze helemaal top is omdat ze constant gif bij Lieke aan het influisteren is.
Het ging haar juist niet om het spel, maar om een vriendin.quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom denkt Lieke er wel een (oprechte) vriendin aan te hebben...
Ja, als huub nu direct al met een ander zou rotzooien, dan is dat wel wat disrespectvol naar Lieke toe. Bedoel, laat er eerst even wat tijd overheen gaan voordat je met een ander begint. En in de kooi gaat de tijd wat sneller dan buiten, begrijp ik. Dus zo lang hoeft Huub niet te wachten. Een weekje of zo...quote:Op maandag 10 december 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar ondanks dat wil Lieke ook niet dat ie met een ander rotzooit.
Misschien helder, maar begrijpbaar ?quote:Op maandag 10 december 2007 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
nou en
hij heeft 7 maanden helder gepraat
Mwa. Als ze geen macht op het spel kan uitoefenen kan ze in feite doen wat ze wil en dus scheit aan Lieke hebben. Ik dacht dat Lieke dát wel door zou hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom denkt Lieke er wel een (oprechte) vriendin aan te hebben...
klopt ja... jaap moet optieven zodat h en s van bil kunnen en alles aan het scheiten gaat, ruzie all over the placequote:Op maandag 10 december 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
Dankzij Jaap worden Huub en Selene ontnuchtert
quote:Op maandag 10 december 2007 00:18 schreef miesy het volgende:
lieke ontploft bijna.
ZE MOET GEWOON MET IEMAND OVER HUUB PRATEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |