Als Jaap dat zo meehelpt te voeden, moet er bij Lieke toch ook een lampie gaan branden. Als is het maar een kleintjequote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap kijkt naar buiten. Huub en Selene zien het en gaan elkaar express knuffelen en zoenen.
De speaker heeft gezegd dat ze niet meer mogen drinken. Jaap gaat vragen dat ze nog 1 drankje mogen als ze beloven dat ze gaan zoenen.
Selene heeft hier toch wat problemen mee t.o.v. Lieke.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Ziet het volgende:
ik vind huub en selene nu echt superlollig hoor
jaap ook, want die gaat erbij zitten
ja ze zijn lam, nou en?
Liekequote:Op maandag 10 december 2007 00:06 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap kijkt naar het raam en zegt: wie staat er toch zo te gluren...
Ach so.quote:
Welnee, beetje vermoeiend hoe snel mensen in de stress kunnen schieten omdat er wel eens iets mis zou kunnen gaan. Juist zulke angst zal er voor zorgen dat het misgaat. Vraag ik me af: Ja, en dan?quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom nou kut alcoholist. Hij heeft maanden niet gedronken en ja hij is nu zat, maar maakt dat hem meteen een alcoholist.
Jij moet niet zoveel drinkenquote:
Waarom zou dat stoken zijn? Ze zijn toch uit elkaar?quote:Op maandag 10 december 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft iets om te stoken. Zeggen dat Huub en Selena hebben gezoend.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Lieke belt siska, ze moet bij haar zelf blijven, ze wordt gemanipuleerd en geintimideerd. Ze heeft Selene nu dus ze moet sterk blijven.
Ja, maar ondanks dat wil Lieke ook niet dat ie met een ander rotzooit.quote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou dat stoken zijn? Ze zijn toch uit elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |