Het wandelende anticonceptie middelquote:Op zondag 9 december 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Oh oh, daar is zuurpruim.
Die hebben vast ruzie.quote:Op zondag 9 december 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
Ik vraag me af wat de rest doet als zelfs een lezende Jaap interressant genoeg is voor op de streams.
Ehm.... nat zijn??quote:Op zondag 9 december 2007 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat doet zij daar nou op die tweede cap?
Dat is een goeie.quote:Op zondag 9 december 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Mag Huub nu wel van zichzelf het leuk hebben samen Met Selene?
Als Lieke zich plezierig voelt met haar is Selene toch een takkewijf volgens Huub......
jammer Huub....waarom zoveel afgunst als Lieke zich eens prettig voelt en het haar zo misgunnen.....het is een wonder dat je haar nog laat ademhalen
Eens het is godverdomme misselijkmakend hoe die kut-Flens de touwtjes daar in handen houdtquote:Op zondag 9 december 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
Huub en de gastspelers zijn weer TV aan het maken, en wat doen Brian en Amanda? Niets dus. Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat die 2 nog geen toneelhaak gekregen hebben...
Lieke heeft morgen last van haar nekquote:
Hallo..... Nena had geen relatie met Huub.quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke is nooit gezellig.Ze heeft geen humor.Nena en Huub samen waren ook leuk.Maar Lieke en Huub passen echt niet bij elkaar.
Als Selene boos is , zeggen de mensen dat ze Vlaams gaat spreken.quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Adothehague het volgende:
Selene kan echt goed rappen man.
Brian vond het optreden van gisteren wat overdonderend, dus hij heeft wat extra pammetjes gekregen van Flens en daarna lekker vroeg naar bed met Manniequote:Op zondag 9 december 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eens het is godverdomme misselijkmakend hoe die kut-Flens de touwtjes daar in handen houdt![]()
![]()
Selene is dronken... misschien is Lieke ook best gezellig als ze zoveel op heeftquote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Selene vind ik zo best gezellig.... Lieke besmet gewoon de mensen met d';r negatieve zeik kutsfeer
Was Nena op haar mondje gevallenquote:Op zondag 9 december 2007 23:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hallo..... Nena had geen relatie met Huub.
Zou zij dit wel gehad hebben, hadden zij binnen no time knallende ruzie.
Nena was ook niet de makkelijkste en op haar mondje gevallen.
Ze zorgt niet bepaald voor een leuke sfeer...dat is Lieke's manco...quote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Selene vind ik zo best gezellig.... Lieke besmet gewoon de mensen met d';r negatieve zeik kutsfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |