valt best wel mee hoorquote:Op maandag 10 december 2007 17:11 schreef Pie.cr het volgende:
Wat is Entroducing van DJ Shadow toch eenplaat.
Heb je nog meer vaan lele/quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef ireallylovejazz het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=GCPYPHLH
LeLe - Skinny jeans
ja.quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Heb je nog meer vaan lele/
Als je net zo stoer ben als mij, makker. Dan hossel je zoon Mads Norgaarden skinny jeans. enzo. want anders.quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
vraag: nu wil ik een skinnyjeans. een geile en goedkope. maar mooi. waar?
quote:Heerhugowaard
Ook absurd was een voorval elders in Noord-Holland. Namelijk in Heerhugowaard. Daar werd gisteravond een 40-jarige man aangehouden die zijn pas bevallen vrouw had geschopt. Daarna zette hij de moeder van zijn pasgeboren kind het huis uit met de mededeling hij haar iets ergs aan zou doen als ze niet vertrok.
1 |
voor zover ik weet welquote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef De_Brandweer het volgende:
is dat bij elke M@W?
Pff, nog meer morning after pillen in het verschiet?quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef grasmat het volgende:
hmm morgen na mn werk toch maar eens kijken dan
jovink stinklulquote:Op maandag 10 december 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
euj al jaszy j ofzo knal jij me ook een beetje lele in mn inbox dan
en shame on de mensen die niet wisten wie lele waren, want hard kwam ook al van jaszy met lele
ik heb altijd het gevoel dat ik nooit helemaal lekker uitdruk wat ik denk wat dan weer overkomt op de pc
yea idee.quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef De_Brandweer het volgende:
in grunn kan je em toch droppe bij jovink en sletten.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef ireallylovejazz het volgende:
ilse de lange moet op de brandstapel.
zozo. in de effies mochten we na de pot altijd allemaal nog 1 penalty nemen. ik nam dan een aanloop bij het andere doel en schoot hem snoeihard recht door. hij ging er soms in. ben ik dan net zo goed als Colin?quote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hij schoot er wel een penalty in bij jong ajax - jong feyenoord
whehehehequote:Op maandag 10 december 2007 23:46 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
zozo. in de effies mochten we na de pot altijd allemaal nog 1 penalty nemen. ik nam dan een aanloop bij het andere doel en schoot hem snoeihard recht door. hij ging er soms in. ben ik dan net zo goed als Colin?
Doorgestuurt, maar je komt er enkel in als je een pasje hebtquote:Op maandag 10 december 2007 21:54 schreef taart het volgende:
ik zal wel vragen of hij de mail wil doorsturen
Nog steedsquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:00 schreef Erotica_ het volgende:
eyo rayman.. we zitten nog op je jas te wachten
volgens mij heb ik je ook gePMd. en die stakker remix moet nog steeds even.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef jovink het volgende:
i was just a skinny laddd
nou wat ben je aan het uploaden jazzy, en ik heb dei stakker remix zelf al geript moet je die nog?
ow zie ik nu pas. maar ik heb die stakker remix dus al. lees dan@!)#quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je ook gePMd. en die stakker remix moet nog steeds even.
stuurt u maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:03 schreef jovink het volgende:
[..]
ow zie ik nu pas. maar ik heb die stakker remix dus al. lees dan@!)#
muj m hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |