abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:26:28 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57902325
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef rubbereend het volgende:
hij heeft lef, maar als alle schulden weg zijn is Den Haag natuurlijk een club met potentie
Potentie... zucht. wat heb je eraan.
  maandag 15 september 2008 @ 23:31:33 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61663111
hij doet het goed
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 15 september 2008 @ 23:39:11 #53
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61663356
Vakman pur sang.
pi_61663802
Ik moet het nog maar eens zien hoe hij zich gaat houden als DH met tegenslag te maken krijgt. Uitstekende start, dat staat buiten discussie.
pi_61663848
Ik vind hem maar een zelfingenomen mannetje. En als hij het tenminste met stijl deed...
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61679981
Het is echt wel een sympathieke man hoor. Hij is vooral overtuigd van zijn visie, maar dat vind ik iets anders dan zelfingenomen.

De laatste jaren zijn zijn resultaten ook gewoon goed, ook bij de profs. Dus het slaat toch wel aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65900823
quote:
Wetzel overweegt terug te treden als trainer bij ADO

09/02/2009 22:52

Vanwege een te zwaar takenpakket denkt André Wetzel na over het inperken van zijn werkzaamheden voor ADO Den Haag. Een van de opties is dat de trainer verder gaat als technisch directeur.

'Dat is een oplossing die ik serieus overweeg', vertelde Wetzel aan Voetbal International. 'Er gaat niets boven het trainerschap, ik vind dit werk hartstikke leuk. Maar dat is niet zo relevant. Het gaat erom dat we de beslissing nemen die voor de club het beste is. De komende weken gaan we hier het hoofd over buigen.'

'De functies die ik nu doe, zijn niet te combineren', zegt hij. 'Dat is geen conclusie die ik nu ineens trek, ik wist het al na een paar weken. Ik moet me met te veel zaken bemoeien die afleiden van mijn werk bij het eerste elftal. Zo kan het niet verder.'

Wetzel is bij ADO bezig aan zijn eerste seizoen als hoofdcoach. Naast de mogelijkheid dat hij alleen verder gaat als technisch directeur, ziet hij voor de toekomst nog twee andere opties. 'De eerste is dat de club een directeur aanstelt die de technische zaken voor zijn rekening gaat nemen. De tweede variant is het Ajax-model, dat ik word ondersteund door een technisch manager.'
pi_65919595
Het is dat Mark Wotte al onderdak is, anders.... Maar wel weer typisch Wetzel, durft gewoon zo'n stap te zetten als hij denkt dat dit in het belang is van de club.
www.thuisuiteten.nl
pi_67525733
Morgenavond komt André gezellig spreken bij ASWH. Ongetwijfeld een leuk weerzien, waarin hem ook vragen gesteld kunnen worden natuurlijk.
quote:
André Wetzel op 30 maart te gast

De Businessclub ASWH organiseert op maandag 30 maart a.s. een fantastische sponsoravond. Weer is het de Businessclub gelukt een topspreker naar Sportpark Schildman te bewegen, namelijk de huidige trainer van ADO Den Haag, André Wetzel.

Binnen ASWH is André Wetzel geen onbekende aangezien hij in 2000 Arie van der Zouwen opvolgde als trainer van ASWH. En niet onverdienstelijk! Onder zijn leiding werd in 2001 voor de eerste keer in de historie van ASWH de afdelingstitel in de Hoofdklasse veroverd. Daarvoor stond de oud-prof speler vaak aan de zijde van Mark Wotte als assistent trainer. Na ASWH was André Wetzel o.a. nog in dienst voor Feyenoord, in het Midden-Oosten, werd hij succesvol hoofdcoach bij VVV Venlo en nu dus bij ADO Den Haag.

Als persoonlijkheid is André Wetzel een interessant persoon met een duidelijke eigen mening en visie. Hij zal deze avond terugblikken op zijn periode bij ASWH en bij ADO Den Haag gebeurt voldoende om over te vertellen. Maar vooral is er de intentie om een interactieve avond van te maken. Dus heeft u brandende vragen over bijvoorbeeld het betaald voetbal, spelers, spelersvrouwen of trainers? Op deze avond zal André Wetzel op al uw vragen antwoord geven.

Voor de fijnproevers zal Bon-Bon Party Service zorgen voor de culinaire invulling en kunnen we rekenen op smaakvolle hapjes.

Slijterij Gall & Gall uit Hendrik Ido Ambacht / Zwijndrecht verzorgt voor u een wijnproeverij die mede mogelijk wordt gemaakt door Spectrum Makelaardij. U kunt kennis maken met de lekkerste wijnen uit verschillende landen. Daarnaast zullen nog enkele andere drankjes worden gepresenteerd en kunnen deze tegen aantrekkelijke voorwaarden worden besteld.

Vanzelfsprekend heeft u deze avond de mogelijkheid collega ondernemers te ontmoeten en is alles volledig gratis verzorgd. We kunnen u garanderen dat dit een topavond wordt dus mis het niet!

Vanaf 19.30 uur zijn de ASWH sponsors van harte welkom op onze accommodatie en om 20.00 uur start het programma. Vooaf aanmelden is noodzakelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_67583872
Nou, was een leuke avond gisteren:
quote:
Mensenhandel moet bestreden worden

Geschreven door Redactie
dinsdag 31 maart 2009

Dit was een van de markante uitspraken van Andre Wetzel tijdens de druk bezochte sponsoravond van ASWH afgelopen maandagavond. “Zogenaamde spelersmakelaars uit de Balkanlanden en Afrika verrijken zich door spelers aan te bieden bij clubs zonder dat die spelers enige inspraak hebben. De KNVB moet tegen de louche praktijken van deze makelaars op gaan treden” aldus een gepassioneerde Wetzel. De ADO Den Haag trainer, die in 2001 ASWH de eerste hoofdklasse titel bezorgde, had nog veel meer noten op zijn zang. Daarover later meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_68113371
Dapper achter het bureau gevlucht bij ADO.
- verwijderd door admin -
pi_68113660
Opvallend dat hij nu dus alsnog deze keuze heeft gemaakt. Had ik zeker dit seizoen niet meer verwacht, hij was toch redelijk strijdbaar en helder in zijn verhaal. Gaf aan dat ze een TD zouden zoeken zoals bij Ajax met Blind het geval was. Maar nu dus toch zelf maar TD. Tja, ik vind het een tegenvallende oplossing eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:35:06 #63
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68118708
Ik zal hem missen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:05:56 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68119827
Weird, ik dacht dat hij juist 'definitief' had gekozen voor het trainerschap. Daarnaast vind ik hem eigenlijk wel de ideale trainer voor ADO, brengt rust. Ik vraag me af of 'psycho' Atteveld wat dat betreft wel geschikt is voor een rumoerige club als ADO.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')