dank je!!!!!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, nog een psychopaat in deze topicreeks.
Wat een interessante, imposante en brede posthistory heb jij.quote:
Oeh, negeert ze jou in de COS?quote:Op maandag 10 december 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Veelzeggend dat je wel tijd heb om daarop te reageren.
Wil je ook een beetje aandacht van me?quote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, negeert ze jou in de COS?
Relluh! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Wil je ook een beetje aandacht van me?
vindt je?quote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een interessante, imposante en brede posthistory heb jij.
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobascaquote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef APK het volgende:
Bugger, mijn puppie heeft mijn bier opgezopen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobasca
Vooruit, als je belooft een mooie vakantie te hebben en ons wat foto's te laten zien, zal ik mijn liefdevolle en welgemeende interesse tonenquote:
Zelfs met een link kan ze de COS niet vindenquote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, negeert ze jou in de COS?
Relluh!
En hoe ga je die liefdevolle en welgemeende interesse fysiek vertalen, zal ik maar zeggen?quote:Op maandag 10 december 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als je belooft een mooie vakantie te hebben en ons wat foto's te laten zien, zal ik mijn liefdevolle en welgemeende interesse tonen
Ga jij je volgende paard ook 'Bitch' noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobasca
Lispelend klink Bitch heel schattigquote:Op maandag 10 december 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij je volgende paard ook 'Bitch' noemen?
Via Lobasca natuurlijk!quote:Op maandag 10 december 2007 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
En hoe ga je die liefdevolle en welgemeende interesse fysiek vertalen, zal ik maar zeggen?
Maar om een paard nou 'Biff' te gaan noemen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lispelend klink Bitch heel schattig
bitszszszszs.....quote:Op maandag 10 december 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Maar om een paard nou 'Biff' te gaan noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |