Denk niet Hedda Huub nog wil in zn huidige staat van welzijnquote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Hedda moet gewoon als gastspeler komen.
Dat is eerder al eens gezegd in de vorige COS, maar wat is daar gek aan dan? Als mn relatie over zou zijn en een dag later zou mn ex bij iemand anders in bed liggen zou ik dat ook klote vindenquote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en misschien komen de kaboutertjes wel alngse met een olifant die het verhaaltje uitblazen.
We weten totaal niet de situatie waarin hij een exvriendin heeft geslagen. hij zal daarin de enige man niet zijn die uitschiet. Overigens weten we ook niet wat voor een klap dat was. Was het een tik? Je weet het niet.
Als er een knappe vent komt die lieke neukt dan is Hij alleen maar klaar met lieke en zal hij alles neuken wat hij kan neuken om lieke jaloers te maken. Lieke kon het dus al niet hebben dat hij naast een van de danseressen gaat liggen terwijl ze uitelkaar zijn.
De alle tot nu toe in zijn tijd die zijn ontslagen. En als het niet werkt is dat het werk van de Febo.quote:
Met dat feestje dat hij met Eric organiseerde waren er anders genoeg dames.quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen niemand wil zei Jaap.En als er iemand een kus wilt geven duikt Huub weg.Huub heeft een veel te grote bek maar in feite is hij zo onzeker.
die FEBOers hebben echt veel respect voor vrouwen...quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
Huub mag van de Febo fans meenemen om te neuken.
Waar lag ze zelf ook al weer?quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat is eerder al eens gezegd in de vorige COS, maar wat is daar gek aan dan? Als mn relatie over zou zijn en een dag later zou mn ex bij iemand anders in bed liggen zou ik dat ook klote vinden
Ik denk dat je je daarin vergist. Hedda heeft Lieke ook nooit gemogen. Dat kan een motivatie zijn om ja te zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet Hedda Huub nog wil in zn huidige staat van welzijn
Nena terug ! Tis donker en ze verveelt zich vast in de donkere stad !quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet om, ben nog steeds hetero
Met dat verschil dat jij je ex niet meer ziet.quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat is eerder al eens gezegd in de vorige COS, maar wat is daar gek aan dan? Als mn relatie over zou zijn en een dag later zou mn ex bij iemand anders in bed liggen zou ik dat ook klote vinden
Die fans lenen zich daar toch voor? Dus waarom er niet gebruik van makenquote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef miesy het volgende:
[..]
die FEBOers hebben echt veel respect voor vrouwen...
Dat waren heel goede tijden overigens. Zoiets gaat niet meer gebeuren, omdat kut-Flens en kut-Polo het te chaotisch vonden. Niet te filmen, tekenend voor hun incompetentiequote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Met dat feestje dat hij met Eric organiseerde waren er anders genoeg dames.
Dat waren mensen die zichzelf opgegeven hadden, en dus fans waren van DGK. Die waren dus doelbewust op zoek naar 'aandacht'. De mensen bij dat feest waren neutral die daar kwamen om te feesten. Dus dat kan je niet echt met elkaar vergelijken...quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef schatje het volgende:
Met dat feestje dat hij met Eric organiseerde waren er anders genoeg dames.
er wil nog niet eens een fan met hem zoenen hoorde ik. Gisteren avond is dat gevraagd en niemand wilde. Dus laat staan neukenquote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
Huub mag van de Febo fans meenemen om te neuken.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nena terug ! Tis donker en ze verveelt zich vast in de donkere stad !
hij zit net wel te vertellen dat hij gisteren van allerlei voorstellen kreeg, er was zelfs een vrouw die zei een kind van hem te willen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
er wil nog niet eens een fan met hem zoenen hoorde ik. Gisteren avond is dat gevraagd en niemand wilde. Dus laat staan neuken
De safari-cola die Lieke heeft laten staan toen ze de jacuzzi uit stapte.quote:Op zondag 9 december 2007 22:27 schreef chufi het volgende:
Drinkt Huub trouwens weer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |