Ah thx. Pré-sport1 deed ik alles met TVants. Maar ik zal even zoekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ppmate installeren, en dan het kanaal GOLTV bookmarken.
Die zenden iedere wedstrijd van Barcelona uit met engels commentaar.
Maar dat is voor de wedstrijden, liever krijgt ie van het bestuur rood.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef leroytje het volgende:
valencia is bezig, 2-0 achter en Koeman rood
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef leroytje het volgende:
wordt steeds leuker met Koemanquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef leroytje het volgende:
is ie heel blij meequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Zigic scoort veel zeg voor Koeman.
Mag die wel blij mee zijn
quote:'Ook Zigic en Fernandes op zwarte lijst Koeman'
20 december 2007
De grote schoonmaak van Ronald Koeman bij Valencia lijkt nog niet ten einde te zijn. Na ervaren krachten Santiago Canizares, Miguel Angulo en David Albelda, lijken nu ook de nieuwe aankopen Nikola Zigic en Manuel Fernandes op de inmiddels beruchte lista negra van de Nederlandse coach te staan.
Volgens Marca kunnen beide spelers, die afgelopen zomer nog voor een totaalbedrag van 36 miljoen euro aangetrokken werden, uitzien naar een andere club. Zigic, een Servische international, maakte woensdag nog beide doelpunten voor Valencia in de bekerwedstrijd tegen derdeklasser Real Union (1-2).
bron: fcupdate.nl
Er blijven nog wel mogelijkheden open hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Voxtrot het volgende:
Door die kut sport1 kan ik morgen geen Madrid - Barca kijken
Zoals?quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er blijven nog wel mogelijkheden open hoor.
Zonder pc geen idee,quote:Op zondag 23 december 2007 10:23 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Zoals?
Ikheb weinig zin om via mn pc te moeten kijken, dus welke mogelijkheden blijven er dan nog over?
Klotesport1

Afgelopen week in Sevilla geweest, en de wedstrijd Barca - Real daar in een cafe gekeken. Eigenlijk de eerste keer dat ik echt Spaans voetbal zag, maar vond het maar een vervelende wedstrijd. Real wilde na de 0-1 niet meer, en Barca kon geen potten breken. Real heeft zoveel kwaliteit in de ploeg, en dan zo negatief voetballen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Heerlijke pot tegen Barca, en het lijkt alsof Real z'n trein begint warm te draaien. Het stond vandaag als een blok! Achterin giga goed verdedigd
Was ook mooi. Voor die vrije trap bijna 2 minuten discussie tussen Alves en Chevanton wie de vrije trap nu ging nemen. Chevanton blijkbaar de koppigste, en na het doelpunt was Alves de enige die direct terug liep naar de eigen helft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Jasza het volgende:
2-1 voor Sevilla.
Haha.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef jojomen4 het volgende:
Lol, zjroentje, die Capel is de enige speler van Sevilla die ik bagger vind.
Ik heb lang niet elke wedstrijd van Sevilla gezien dit seizoen, maar wel van het Spaanse jeugdelftal, en hij was toch werkelijk de grootste koning die je je maar voor kon stellen. Geweldig hoe hij het hele elftal op sleeptouw nam.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef jojomen4 het volgende:
Lol, zjroentje, die Capel is de enige speler van Sevilla die ik bagger vind.
http://youtube.com/watch?v=lHRw21v4h1Yquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb nu zo'n 4 wedstrijden van Capel gezien, en elke keer dat ik hem de bal zie hebben zie ik hem rondjes draaien om z'n eigen as.
Doe mij maar Adriano, Renato of Duda op links, die zijn elk minimaal 3 stukken sterker. Maargoed, we zullen zien hoe ver die het schopt. Voor het zelfde geld zie ik het natuurlijk helemaal verkeerd gebaseerd op die 4 wedstrijden.
quote:Ronaldinho kampt met knieblessure
Uitgegeven: 1 januari 2008 21:29
Laatst gewijzigd: 1 januari 2008 21:30
BARCELONA - Ronaldinho heeft last van een ontsteking in de linker knie. De Braziliaanse aanvaller van FC Barcelona miste dinsdag om die reden de eerste training van 2008.
anp
Coach Frank Rijkaard heeft Ronaldinho uit zijn selectie gelaten voor de return in de beker (King's Cup) tegen derdedivisieclub Alcoyano.
Geruchten
Woensdag verdedigt Barça een voorsprong van 3-0 uit de eerste wedstrijd. Ronaldinho (27) maakt een moeizaam seizoen door. In Spanje nemen de geruchten toe over verstoorde verhoudingen tussen de Braziliaan en de clubleiding.
Net zo min een verrassing als dat mensen daar weer zonodig lollig om moeten doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:05 schreef alvarez het volgende:
O ja, Drenthe mag weer gezellig op de tribune plaatsnemen, maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn.
Drenthe speelt tenminste nog bij Real Madrid en jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:05 schreef alvarez het volgende:
Programma dit weekend:
Zaterdag 05 januari 2008
20:00 Mallorca - Barcelona
22:00 Espanyol - Villarreal
Zondag 06 januari 2008
17:00 Santander - Athletic Bilbao
17:00 Real Murcia - Osasuna
17:00 Valencia - Levante
17:00 Deportivo - Atletico Madrid
17:00 Recreativo - Almeria
17:00 Getafe - Valladolid
19:00 Real Madrid - Zaragoza
Espanyol - Villareal is de strijd om plek 3. Een gelijkspel daar en een winst van Atletico op Depor (wat ik niet hoop als Depor-hoolie) zou Atletico de derde plek opleveren.
Verder weinig enerverends behalve de stadsderby in Valencia.
O ja, Drenthe mag weer gezellig op de tribune plaatsnemen, maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn.
Ik betaal wel elk jaar contributie maar ben tot nu toe voor alle wedstrijden gepasseerd. Ik weet dus hoe Drenthe zich voelt. En jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Drenthe speelt tenminste nog bij Real Madrid en jij?
Inderdaad. Wanneer is dat gelul over?quote:
Maar GolTV, CCTV, SIPTV, Shenzhen zenden wel Spaans voetbal uit, waarom kan Sport1 dat dan niet? Of gebruikt Sport1 deze Spaanse mediaoorlog als excuus zodat ze geen dure rechten hoeven te kopen maar inmiddels toch de abonnees aan zich gebonden te hebben?quote:
Het kan toch zijn dat die over 2 jaar wel basis staat. Dan staat die bij de grootste club in de basis. En hij heeft nu denk ik een redelijk salaris voor enkele jaren. Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik betaal wel elk jaar contributie maar ben tot nu toe voor alle wedstrijden gepasseerd. Ik weet dus hoe Drenthe zich voelt. En jij?
Maar goed, het was slechts een constatering dat ie weer niet meedoet en wellicht is dein casu wat gepaster dan
. Maar aan de andere kant heeft ie met zn volle verstand een contract getekend terwijl iedereen (behalve zn zaakwaarnemer) hem voorspeldde dat ie weinig aan spelen zou toekomen. Een half jaartje bij een middenmoter in Italie of Engeland zou hem goed doen.
Inderdaad.. Maar toch vreemd dat ze in Azie en Zuid Amerika wel kunnen kijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef jojomen4 het volgende:
Targa, dat is niet een excuus. VOlgens mij heeft heel Europa er last van. In Spanje zelf is het iig ook elke week een probleem (al denk ik dat ze daar wel bekeken kunnen worden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |