Ze beginnen in ieder geval goed. 0-1 door Nihat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef alvarez het volgende:
[..]
Laat Villarreal maar lekker winnen daar.
Ze hebben volgens VI al 7 keer rood gepakt dit seizoen dus de scheidsrechters zijn t wel een beetje met me eens.quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zeker alleen de wedstrijden met Twente gezien?
Godver. Het gaat zo verschrikkelijk kut daar. En het thuisvoordeel wat Riazor ooit bood is ook al tijden zoek.quote:Op zondag 16 december 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
Milito brengt Depor verder in de problemen.
0-1 in het Riazor.
2100quote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
Hoe laat mot Real spelen Weebl?
Oke.. Misschien maar even naar kijken dan..quote:
Dat was idd een mooie actie van Velaquote:Op zondag 16 december 2007 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Geheel tegen de verhouding in uiteraard.![]()
Ramos werd daar trouwens even tussen de benen gedold met een hakbal zeg.![]()
Jammer dat ik daar geen gifje van kan maken.
Inderdaad, er wordt veel te veel weggegeven op het middenveld.quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Madrid. Leuke wedstrijd.
Madrid moet echt beter gaan spelen in de 2e helft, anders gaat het nog wel gelijk worden. Osasuna speelde bijna de gehele eerste helft op de helft van Madrid. Kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me.
ppmate installeren, en dan het kanaal GOLTV bookmarken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Dos37 het volgende:
ik ook dat wordt al die stream zooi weer opzoeken en installeren
Ah thx. Pré-sport1 deed ik alles met TVants. Maar ik zal even zoekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ppmate installeren, en dan het kanaal GOLTV bookmarken.
Die zenden iedere wedstrijd van Barcelona uit met engels commentaar.
Maar dat is voor de wedstrijden, liever krijgt ie van het bestuur rood.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef leroytje het volgende:
valencia is bezig, 2-0 achter en Koeman rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |