Is er nog geen Eto'o topic.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg Venom...maak eens rap een fantopic van Samuel.
Zit je bij de clubarts op schoot ofzo dat je dit soort dingen altijd zo snel weet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Godver.. Messi ligt er minstens een maand uit. Is er dus niet bij tegen Madrid.
Zonder Messi zijn jullie kansloosquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Godver.. Messi ligt er minstens een maand uit. Is er dus niet bij tegen Madrid.
Vorig jaar 3x gescoord tegen Madrid.quote:
Nederlanders die in termen van wij-zij spreken over buitenlandse clubsquote:
Sport.esquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:15 schreef alvarez het volgende:
[..]
Zit je bij de clubarts op schoot ofzo dat je dit soort dingen altijd zo snel weet?
Mensen die niet eens weten waar ze over pratenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nederlanders die in termen van wij-zij spreken over buitenlandse clubs
Eto'o voorin als kleuterjuf van Krkic en Dos Santos lijkt me ook prima tegen Cannavaro en zn vrindjes daar achterin bij Real.quote:
zelfkritiek is goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mensen die niet eens weten waar ze over praten
quote:
Neeeheeeequote:
Krijg maar geen resultaten onder ''Eto'o'' of ''Samuel''.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is er nog geen Eto'o topic.![]()
Jawel toch..?
De laatste keer dat ik checkte stond Raúl bovenaan de Pichichi-lijst, met Ruud daar één goal achter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want jullie hebben zo'n geweldige aanval.
Saviola, Raul, Baptista
Ben nu de wedstrijd aan het kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Krijg maar geen resultaten onder ''Eto'o'' of ''Samuel''.
En wanneer is de laatste keer? 6 maanden geleden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte stond Raúl bovenaan de Pichichi-lijst, met Ruud daar één goal achter.
Als je twee van zulke spitsen hebt is het logisch dat de rest er minder in prikt. En sinds wanneer is Baptista een aanvaller?
Sorry, Cyberia, maar je zal met betere argumenten moeten komen
Oops...quote:Op zondag 16 december 2007 05:51 schreef tong80 het volgende:
Raoul.
Die is er nog nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is er nog geen Eto'o topic.![]()
Jawel toch..?
Eerder zes dagenquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wanneer is de laatste keer? 6 maanden geleden?Ja de statistieken zijn indrukwekkend voor een clubicoon als hem (alle respect voor), maar kom op die gast is all WAY over zijn top
.
Gek genoeg heeft Adebayor er nu al meer gescoord dan Henry dat in het 1e seizoenshelft heeft gedaanquote:Op zondag 16 december 2007 13:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Eerder zes dagen
Welke superspits heeft Arsenal ook alweer? Ohja wacht, die is net weg
Hij is inderdaad aardig lang.quote:Op zondag 16 december 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adebayor gaat een grote worden. Mark my words
Natuurlijk niet, maar dat riep ik ook met enig sarcasme. Maar Adebayor gaat zeker een grote worden. Hoe hij zich dit seizoen ontwikkeld....stormachtigquote:Op zondag 16 december 2007 13:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij is inderdaad aardig lang.
Maar zo groot als Henry gaat ie denk ik niet worden.
Dat is zeker waar, gedeeld topscorer nu ook.quote:Op zondag 16 december 2007 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat riep ik ook met enig sarcasme. Maar Adebayor gaat zeker een grote worden. Hoe hij zich dit seizoen ontwikkeld....stormachtig
Weeb, wel realistisch blijven he. Cyberia hoopt dat Arsenal tegen Sevilla moet in de volgende ronde van de CL.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte stond Raúl bovenaan de Pichichi-lijst, met Ruud daar één goal achter.
Als je twee van zulke spitsen hebt is het logisch dat de rest er minder in prikt. En sinds wanneer is Baptista een aanvaller?
Sorry, Cyberia, maar je zal met betere argumenten moeten komen
Heeft iemand al de witte zakdoekjes in Mestella gespot?quote:Op zondag 16 december 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou wat wezen. Koeman die voor de kerst al zijn koffers mag inpakken
quote:Op zondag 16 december 2007 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand al de witte zakdoekjes in Mestella gespot?
Achja, van hopen is nog nooit iemand doodgegaan zullen we maar zeggenquote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef jojomen4 het volgende:
Cyberia hoopt dat Arsenal tegen Sevilla moet in de volgende ronde van de CL.
Ik vind Getafe zo'n strontvervelende schopploeg. Laat Villarreal maar lekker winnen daar.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef WeebI het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Getafe - Villarreal.
De thuisploeg gaat steeds beter spelen terwijl Villarreal de laatste weken juist steekjes laat vallen.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik vind Getafe zo'n strontvervelende schopploeg.
Ze beginnen in ieder geval goed. 0-1 door Nihat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef alvarez het volgende:
[..]
Laat Villarreal maar lekker winnen daar.
Ze hebben volgens VI al 7 keer rood gepakt dit seizoen dus de scheidsrechters zijn t wel een beetje met me eens.quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zeker alleen de wedstrijden met Twente gezien?
Godver. Het gaat zo verschrikkelijk kut daar. En het thuisvoordeel wat Riazor ooit bood is ook al tijden zoek.quote:Op zondag 16 december 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
Milito brengt Depor verder in de problemen.
0-1 in het Riazor.
2100quote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
Hoe laat mot Real spelen Weebl?
Oke.. Misschien maar even naar kijken dan..quote:
Dat was idd een mooie actie van Velaquote:Op zondag 16 december 2007 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Geheel tegen de verhouding in uiteraard.![]()
Ramos werd daar trouwens even tussen de benen gedold met een hakbal zeg.![]()
Jammer dat ik daar geen gifje van kan maken.
Inderdaad, er wordt veel te veel weggegeven op het middenveld.quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Madrid. Leuke wedstrijd.
Madrid moet echt beter gaan spelen in de 2e helft, anders gaat het nog wel gelijk worden. Osasuna speelde bijna de gehele eerste helft op de helft van Madrid. Kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me.
ppmate installeren, en dan het kanaal GOLTV bookmarken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Dos37 het volgende:
ik ook dat wordt al die stream zooi weer opzoeken en installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |