ROFLOLquote:Op zondag 9 december 2007 21:15 schreef WeebI het volgende:
Hier de goal van Cristian die Depor zojuist op voorsprong knalde bij Barça.
Oh ja, Atleti knalt eroverheen nu zekerquote:Op zondag 9 december 2007 21:16 schreef jojomen4 het volgende:
Weebl, je mag wel wat meer respect tonen aan de nummer 2 ivm TT.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Om Evert ten Napel te quoten:
[ afbeelding ]
GOEIEGENADE, DIE BAL VLOOG ERIN ALS EEN GRANAAT
Neenquote:
Vind ik dus ook. Blijf het zo'n grabbelaar vinden. Barca heeft nooit bekend gestaan om zn goede keepers, maar om nou die traditie zo krampachtig in stand te houden..quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Blijf het ongelovelijk vinden, zo'n goed team en zo'n matige keeper. Al is dit wel een mooie goal.
Hoeraquote:
HAHHAHAHA IDD! Nu voor DEPOR!quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef RayMania het volgende:
Figo-shirt.
Whehequote:
Ik zat al te denken dat die gozert van Radio Barca een hele andere wedstrijd aan t kijken was.quote:Op zondag 9 december 2007 21:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
HAHHAHAHA IDD! Nu voor DEPOR!
EDIT: Ow niet.![]()
Die van Radio Barca kijken echt altijd een andere wedstrijdquote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat die gozert van Radio Barca een hele andere wedstrijd aan t kijken was.
Als het spelbeeld zo blijft als de laatste tien minuten wordt het nog 6-1 ofzoquote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef jojomen4 het volgende:
Even een serieuze vraag voor iemand die het aan het kijken is. Gaat Barca straks winnen of hou Depor stand?
Ik luister de radio enze vertellen me dat Barca laatste minuten toch wel aan het stormen is. Wat jij?
Zou best eens kunnen.quote:
Die kerel zit zo intens tevreden met zichzelf (en Barca) te zijn dat ik t al leuk vind om te luisteren. De goal van Depor werd tussen neus en lippen door even gemeld. Beetje die kerel van Radio/TV Rijnmond als ie een wedstrijd van feyenoord van commentaar voorziet. Ik hou er wel van..quote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die van Radio Barca kijken echt altijd een andere wedstrijd
Dat is zo subjectief, maar op zich ook logisch, aangezien het zich met een club verbindt.
preciesquote:Op zondag 9 december 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Echt klote dat het nog steeds niet word uitgezonden.
63 om precies te zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Valdez heb ik altijd een 1e klas grabbelaar gevonden.
Maar heeft Eto'o al zijn eerste minuten weer kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |