hele gave, had hem als een van de eerste (nu ruim 2 jaar), op het moment zie je steeds meer mensen met het ding rondlopen....
quote:Ik vond die van mij al prijzig .. die was 100 gulden
Op zaterdag 23 februari 2002 22:45 schreef deBlauweBaret het volgende:
Dit is mijn horloge, waar ik zéér trots op ben, de Citizen Navihawk Titanium.
Een horloge volledig van titanium: onverwoestbaar, een kwarts glas: geen krassen en ..karaats goud verwerkt in het bandje wat ook van titanium is. Was voor mij een vrij prijzig horloge (1350 gulden), maar elke keer als ik kijk hoe laat het is denk "verdomme, echt gaaf!"
quote:Ik ook hoor! Maar bij zoiets moet je niet te lang nadenken, dan ga je twijfelen. En ik ben er zo vreselijk blij mee
Op zaterdag 23 februari 2002 22:48 schreef Primus het volgende:[..]
Ik vond die van mij al prijzig .. die was 100 gulden
1350 vind ik best wel veel voor een horloge
Mooooooh!
Edit: maar wel belachelijk duur, ¤4300,--. Maar ja, dan heb je wel wat goeds.
quote:holy crap .. erfenisje gehad? ...ik had die kleine tienduizend piek overigens wel ergens anders aan uitgegeven, maargoed....
Op zaterdag 23 februari 2002 23:03 schreef static het volgende:
Mijn trots (eigenaar sinds vorige maand): mijn eerste Cartier (en het mooiste horloge dat ik ooit heb gehad).
Edit: maar wel belachelijk duur, ¤4300,--. Maar ja, dan heb je wel wat goeds.
Edit : Fossil Titanium Ti 5001 . 270 Gulden 2 jaar geleden..
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 23-02-2002 23:15]
quote:Nee, hoor. Gewoon een goede baan
Op zaterdag 23 februari 2002 23:11 schreef Phat Lip het volgende:[..]
holy crap .. erfenisje gehad? ...ik had die kleine tienduizend piek overigens wel ergens anders aan uitgegeven, maargoed....
Ik zat te twijfelen tussen die en de Bulgari versie, maar toen ik de prijs hoorde kreeg ik een lichte hartverzakking (¤25.000,--) dus ben maar snel naar de Cartier dealer gerend.
quote:Jij hebt toch een klok op je frituurpan zitten
Op zaterdag 23 februari 2002 22:52 schreef Cora het volgende:
Zoiets:
Kleuren kloppen trouwens niet
Tis deze (links) maar dan zonder dat klokje onderaan, hij is limited (vraag me niet tot hoeveel) maar ik heb nr.68775 (hmmm, volgens mij toch wel een hoog nummer
Naja dat nummer staat op de onderkant iig
[edit]plaatje die het wel doet , oh en ik overigens al een keer perongeluk gruwelijk hard tegen de muur aangeramd met het ding, dus ondanks het kristal blaat blaat glas zitten er al putjes in
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 23-02-2002 23:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Chonelly op 23-02-2002 23:23]
quote:Jah maar holy crap ik weet wel zeker dat een Bulgari waarde vaster is dan een cartier!!!
Op zaterdag 23 februari 2002 23:14 schreef static het volgende:[..]
Nee, hoor. Gewoon een goede baan
Ik zat te twijfelen tussen die en de Bulgari versie, maar toen ik de prijs hoorde kreeg ik een lichte hartverzakking (¤25.000,--) dus ben maar snel naar de Cartier dealer gerend.
Damn, das vet!!
quote:Ja, weet ik, het model is bijna hetzelfde als de Cartier (voornamelijk de band en het design), maar alles is platinum in de Bulgari.
Op zaterdag 23 februari 2002 23:21 schreef blieblie het volgende:[..]
Jah maar holy crap ik weet wel zeker dat een Bulgari waarde vaster is dan een cartier!!!
Als ik het geld had zou ik voor de bulgari gaan, want das dus pas echt een bikkelmerk!!!Damn, das vet!!
En ¤25.000 voor een horloge vind ik ook wel weer een beetje overdreven
quote:Dat is vrij simpel hoor, aanbellen bij de juwelier, naar binnen lopen en vragen
Mén wat zou ik graag willen dat ik es een keer naar een bulgari mag vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |