Zozo, allemaal tegelijk? zal wel vieze boel worden danquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:17 schreef Integrity het volgende:
Joop!
[ afbeelding ]
Of Opium:
[ afbeelding ]
Of Zegna Intenso:
[ afbeelding ]
Of Amor:
[ afbeelding ]
en ik heb ook nog een diesel geurtje, maar die gebruik ik zelden.
Nee joh, ruikt heerlijk! Je hebt alleen je verkeerde bril op. De bril die je nu hebt leest het woordje 'of' niet.quote:Op zondag 16 december 2007 13:39 schreef Azaron het volgende:
[..]
Zozo, allemaal tegelijk? zal wel vieze boel worden dan
er staat dan ook 'vandaag' in de topictitel hequote:Op maandag 17 december 2007 06:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nee joh, ruikt heerlijk! Je hebt alleen je verkeerde bril op. De bril die je nu hebt leest het woordje 'of' niet.
Vorige week in Milaan gehaald, erg goed te doen!quote:Tom Ford For Men features...
...cypriol, a root from India said to be used in fragrance for the first time with this project. Ford says it gives his new scent "that slightly dirty, sensual, sexy smell."
"It's not the same as natural musk used to be, but it has a bit of something that some people would think slightly dirty," Ford said. "I think it's warm and sensual."
Additional notes include citrus, lemon leaf oil, bergamot, mandarin zest, basil, violet leaves, ginger, orange blossom, black pepper, tobacco leaf, grapefruit blossom, amber, cedar, patchouli, vetiver, oakmoss and leatherwood.
Dat wist ik. Hij is gerangschikt. Ik anticipeer graag op de toekomst. Op dit moment is Joop! mijn dagelijkse geurtje, maar niet elke dag. Dit topic gaat meerdere dagen mee (zie datum TS), dus geef ik ff de alternatieven weer.quote:Op maandag 17 december 2007 06:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er staat dan ook 'vandaag' in de topictitel he
quote:Top notes: Pink peppercorn, Tamarind blossom, Cranberry
Heart notes: Black violet, Hellebore Rose, Cacao flower
Base notes: Massoia wood, Patchouli, Tahitian vanilla
En daarna Explorer van Ralph Laurenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Just Cavalli Man Blue
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Miam het volgende:
Die nieuwe van Diesel vind ik het tegenovergestelde van lekker.smaken verschillen gelukkig
Vandaag weer The One - Dolce & Gabbana
Oh god, wat een matchquote:Op donderdag 27 december 2007 13:44 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
heeeerlijk
Ik heb weer D&G Pour Homme op
Wat voor geurtje is dat? Zoetig?quote:
Ok het flesje is oerlelijk maar die geurquote:Op donderdag 27 december 2007 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Die Burberry's vind ik altijd erg fris en draagbaar ruiken. Helaas ben ik niet zo fan van het ruitjesmotief.
OT: op mijn linker arm Azzaro Now Men en op mijn rechterarm Armani Code. Was bij een vriend van me op bezoek geweest en dit lag in de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |