die bij jensen was en onmogelijk kon berekenen wat 25% van 80 euro was. duidelijk een vriendin van amanda, ook geen iq en alleen maar street-smart. en vrienden maken doe je door ze te neuken. en ze vond het ook niet racistisch om tegen negers "jullie soort" te zeggen. net als amanda een teaser-girl,quote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan, maar al die gast-spelers komen uit hetzelfde soort millieu, ..............
dan mag Anna er van mij ook wel in....van next top models, vriendin van Amanda,
die heeft haar mondje wel open,
Hij zei het tegen Huub, niet tegen Brrrquote:Op zondag 9 december 2007 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap vroeg aan Brian : "Heb jij het script?"
Brian zei "Ja"
SL
Amanda zit te flippen. Er komt zo een band en ik moet m'n haar nog doenquote:Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
Lieke gaat helemaal op in haar nieuwe vriendinnen, en Amanda zit te bedenken wat ze van Brian ook alweer moest zeggen.
quote:
En dat is in dit geval veel leuker om te zien dan dat gezever van beneden...quote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef riri het volgende:
mannen.....wat zijn het kinderen
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u!quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is vanavond de mannen tegen de vrouwen
quote:Op zondag 9 december 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
persoonlijk vind ik wijven eruit, vrouwen erin.
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u![ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij die weergeven in de COSquote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
En wie zijn er met het spel bezig en krijgen van beidekanten informatie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook..quote:
Nietes! Dat trekt een man nog geen 3 sec. of bent u een vrouw?quote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
Brian en Amanda natuurlijk, alleen zegt Huub dingen die hij tegen iedereen zegt dus het geeft Brian weinig vuur. Al gaat hij natuurlijk wel een uur slispelend in de chill zitten met Amanda in een denkpose.quote:Op zondag 9 december 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
En wie zijn er met het spel bezig en krijgen van beidekanten informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |