Naad en Dennis hebben een relatie, ze heeft er veel over te vertellen, maar kan dat niet in een paar minuten, heeft het dus allemaal opgeschreven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Piraat heeft een oude zeemansvloek over haar uitgeroepen. Voor eeuwig zal ze blijven ronddolen in een wereld waarin humor en relativeringsvermogen niet bestaat.
Hoe is 't met Nadia en Dennis?
Ohhh jaaa dat kotsen van van de weekquote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is zelf degene die zei dat ze er letterlijk misselijk van word en dat ze haar ruimte nodig heeft. Nu laat Huub haar met rust zit ze nog de hele tijd de zemelen en te zeiken over de situatie. Laat het dan ook voor jezelf eens even rustenMaarja, dan heeft ze gelijk geen verhaallijnen meer he...
Dat zal Jaap niet zo snel doen, dan heeft hij echt niemand meer in het huis. Met Lieke kan hij ook maar sporadisch lol hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Of ze probeert Jaap zo ver te krijgen dat Huub ook naar huis stuurt.
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de familie Blank het appartement geconfisceerd heeft.
als huub had gezegt dat heb ik gedaan om je terug te pakken was het een vent geweestquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......
Gewoon is niet goed genoeg voor Lieke, Huub insinueert daar iets mee, volgens de zeur.
Is betaald!quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
Sowwww, nu gelijk even de CP's in de pot !
Zowaar, Brian betaald de CP'squote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef kit2u het volgende:
amanda moet nog de cp's doen.
Ga maar naar je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder............quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"
Waar, maar dat was wel een andere situatie. Ze hadden nog een relatie en Lieke had dat wel even kunnen vermelden ipv zomaar in een ander bed te gaan slapen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als huub had gezegt dat heb ik gedaan om je terug te pakken was het een vent geweest
want onze hupert aan lieke der kop gezeken waarom ze niet bij hem wilde slapen
en haar bovendien verrot gescholden over haar bed keuze
maae zoals altijd weet huub dit soort gedrag goed te verbergen voor de streamers
maar ok huub is eerlijk en straight
Dat heeft ze al weken niet. Eerste wat ze deed toen ze wakker werd wat weer zeuren.quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Vandaag heeft Lieke echt geen zin meer in Huub, flikker maar op...........!
Waarschijnlijk pas als in de uitzending te zien is geweest dat ze op is gerot?quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
Nadia kan nu even niet naar Amsterdam.
Waarom is niet duidelijk.
Wow. Wat een ontevreden smoelwerk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |