Waar mensen zich wel niet druk om makenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je opent een kut topic, je voegt zelf geen fuck toe terwijl tig mensen reageren en vervolgens kick je het omhoog
pauper
Tsja, van die prijs kan ik ook een dikke reis boeken.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef Dennehy het volgende:
Voor 1000 euro kun je een heul dikke pc kopen (snelst van het snelst ongeveer), of anders nogsteeds een tyfus snelle met een chille LCD oid.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:09 schreef Dwan het volgende:
een ervaring is blijvend en na een half jaar is je pc net zo gaar als nu.
ik zou 3 meier in me pc steken en de rest in een aziatisch snoepje, maar ja dat ben ik?
Nee hoor, de oude is nog perfect, zit alleen een grotere te overwegen, zo'n mooie 850 met 2.5 motorquote:deze lijkt me vrij logisch :p het feit dat je aangeeft n nieuwe auto te willen kopen, lijkt me t handig eerst n andere auto te gaan kopen en dan pas de auto-vakantie te doen ( stel je eens voor dat je oude auto je laat staan
Hoe?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:09 schreef Public_NME het volgende:
Voor 900e (incl) kan je rond de wereld vliegen. (AMS-LGW-HKG-YVR-LGW-AMS)
Easyjet/Oasis/Oasis/Zoom/Easyjetquote:
quote:
Alsof je voor 1000 zo'n computer hebtquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:15 schreef soylent het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geen lastige keus
Voor 1000 euro? Beide.quote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef F04 het volgende:
Sinds een tijdje heb ik hier eindelijk een dikke 1000 euro bij elkaar gespaard, alleen ben ik nog niet zeker aan wat ik het zou uitgeven.
Wat ik zou kunnen doen is mijn complete oude Pentium 4 pc upgraden, of ik zou op vakantie naar een ver weg gelegen Aziatisch land willen.
Maar, wat zou jij doen als je ¤1000 te spenderen hebt?
Istanbul, 500 euro 2 pers (Tickets, verblijf was gratis). Is toch echt azië.quote:Op zondag 9 december 2007 15:15 schreef liefie_ het volgende:
Verkapt ik heb 1000 euro topic
En zo ver kom je daar niet mee qua vakantie vliegen is duur
Of gewoon rond de wereld voor 900equote:Op vrijdag 21 december 2007 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Istanbul, 500 euro 2 pers (Tickets, verblijf was gratis). Is toch echt azië.
Tunesië, 700 euro 2 pers (8 daags verblijf). Afrika.
Berlijn, 700 euro, 4 dagen in erg erg luxe hotel en vlucht. Bijna oost europaOverigens een aanrader rond deze tijd van het jaar.
Griekenland 2 personen, 15 dagen kreta in een bijna-privé baai. 1500 euro. incl vlucht. Moet dus ook wel voor 700 kunnen...
Oftewel, steek 200-400 euro in je PC (of koop voor dat geld een nieuwe) en ga lekker op vakantie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |