nee, toen was ik iets jonger geloof ik...quote:Op zondag 9 december 2007 15:59 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=C9am9COGN04
voor de 16 jarige buuf
sok erbij gehad? of teveel optische witmaker? (=blauw)quote:
Neuh, ik had een blauw shirt erbij gedaan, leek mij dat het dan stralender wit zou worden.quote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sok erbij gehad? of teveel optische witmaker? (=blauw)
Ik zou wel weer 16 willen zijnquote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, toen was ik iets jonger geloof ik...![]()
maar die Lisa stansfield... begin jaren 90 niet dat ik graag weer 16 zou willen zijn maar tof was het wel...
ai...quote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een blauw shirt erbij gedaan, leek mij dat het dan stralender wit zou worden.
Alles meteen weer teruggemikt voor nog rondje van 2 uur en 11 minuten.
Met een puistenkop en kleine tieten.quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel weer 16 willen zijnjong en onschuldig
welnee, t was een hel!quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel weer 16 willen zijnjong en onschuldig
nou als je ze op je 16e nog niet hebt dan nu ook niet...quote:
Ach, ik moet maar een zoontje gaan produceren ofzo.quote:Op zondag 9 december 2007 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ai...![]()
ik heb daar speciaal spul voor, maar ja, daar heb jij nu niks aan... Egfa Wit
Wel het blauwe shirt eruit gehaald?quote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een blauw shirt erbij gedaan, leek mij dat het dan stralender wit zou worden.
Alles meteen weer teruggemikt voor nog rondje van 2 uur en 11 minuten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |