Waterreus trekjes, uitkomen en rood pakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
en ook rood voor Brugge, wat een hond die Stijnen
Ik absoluut niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hoop toch dat de 1-1 nog valt, dit is gewoon pure entertainment.
Met zo'n snelheid is zoiets altijd gevaarlijk en zeer pijnlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef neilpad het volgende:
Sterchele![]()
Overigens was die overtreding van Stijnen minder hard dan ik in eerste instantie dacht. Hij trekt hem netjes naar de grond.
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook maar in de herhaling vond ik dat het wel meeviel. Hij liep er niet vol tegenop maar laat zijn arm hangen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met zo'n snelheid is zoiets altijd gevaarlijk en zeer pijnlijk.
Van mij mag Standard zeker de prijzen pakken. Maar 't is en blijft Standard...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
En met Genk en Brugge 2 potentiele winnaars eruit.
Laat Standard maar de titel pakken en Cercle de beker.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van mij mag Standard zeker de prijzen pakken. Maar 't is en blijft Standard...
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef fanneke het volgende:
Heerlijke pot. En Cerlce wint nu gelukkig wel.![]()
Ze hadden de competitiewedstrijd een paar maanden geleden ook al dik moeten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |